Spring naar bijdragen

Maandag de 15e maart 2010


Gast Loen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Soothe, grrrr, leees net die flauwekul over eigen krachten aanboren....
Hoe oud ben je nou helemaal??? Verslaafd aan roken schijnt erger te zijn dan een heroineverslaving.... En nou jij weer. Grijp alle hulp die je kunt krijgen man, dood ga je toch, alleen dan mss iets later en zonder ellendige benauwdheid.

Heb ik gezien bij mn vader. Beste mannetje is er 80 mee geworden maar vraag niet hoe:o:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het niet met jullie eens.
De ontwenningsverschijnselen van nicotine zijn HEEL mild.
Als je slaapt merk je er niks van ......Het is een soort honger gevoel en voor de rest een puur geestelijke kwestie.
Alle ellende die we voelen tijdens het stoppen met roken doen we onszelf aan....
We denken dat die sigaret iets heeft en ons ontspant. we gebruiken een sigaret in 4 situaties verveling , concentratie, stress en ontspanning.
Dus ALTIJD. In principe doet die sigaret precies het tegenovergestelde van wat wij denken......Hij creëert deze 4 situaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je dit gaat inzien zie je die sigaret niet meer als een genotskanon die alles voor je oplost maar als een hoop stront wat je ook niet in je mond stop.
We zijn gehersenspoeld , we geloven allemaal dat het moeilijk is om te stoppen met roken, en als we het allemaal geloven dan is het ook zo.
We kunnen wel stoppen met roken maar beginnen vaak weer als we "TE VEEL G E Z O P E N HEBBEN"
Oorzaak is weer die t...... alchol.
Ik zie nu beiden als rotzooi en word het een stuk makkelijker om te stoppen dan dat je het ziet als opofferen van iets en het gevoel heb dat je iets mist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben 15 jaar geleden gewoon gestopt met roken omdat ik er genoeg van had.
Daarvoor diverse pogingen gedaan, geminderd, sigaartjes, zelfs pijp!!!
Allemaal mislukt.

Als je er op een gegeven moment echt genoeg van hebt gaat stoppen vanzelf.

En dan de hamvraag: Hoe krijg je er echt genoeg van?????

Truste vrienden, morgen weer vroeg op.
Slaap lekker, droom fijn.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi, ik kom ook nog even buurten. Ontzettend gezellige avond gehad, maar partner moet even zijn dochter ergens ophalen en thuisbrengen.

Ik denk dat ik nog steeds stug doorgestoomd had als ik niet getrouwd was geraakt met een verstokte niet-roker.
Stoppen met roken bleek gewoon gemakkelijker. Want steeds met weer en wind in de tuin te gaan staan paffen is ook weer zoiets.
Het was best even doorbijten, vond het heftiger dan stoppen met drinken. En ik heb nog steeds wel eens, vooral 's morgens met een kop koffie, dat ik denk, hè, nou een peuk.
Maar al met al voel ik me er wel stukken fitter bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...