Vie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Alf dankjewel voor je antwoord, en nu ga je iets anders doen.We komen er vast nog wel eens op terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Ik kom er dus net achter dat er wel hele leuke werkmannen in de straat lopen!nu sta ik natuurlijk op zijn aller bevalligst mijn trap te schuren, deurtje open, kan de stof direct weg waaienéén nadeel, ik ben nog niet bij de super geweestdaar wordt ik wel eens moe van, als je alleen bent heb je dubbele takenman/vrouw in éénpfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Mogge allemaal,Hier weer kotsdag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 he gatver stelletje rot frummers!!!ik zit hier alleen maar te lachen!snurken????wie is er al bij het snurken spreekuur geweest???rare gewaarwoording.......alleen maar mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Lief Alfie van me. Ik ga nog ff door maar je hoeft niet te reageren hoor. En je leest het wanneer jij dat wilt.Maar geef je M. wel eens een bloemetje? Geef haar eens een tikje op haar bil of een schouderklopje. Geef haar compimenten over haar kookkunst, of zeg gewoon is een keer "wat ben je lief".Ik riep wel eens uit de keuken als ik stond te koken "KABOUTER weet jij eigenlijk wel dat ik ontzettend veel van je houd". Het zijn allemaal kleine dingen maar o zo belangrijk. Of vragen "hoe is het met je, voel je je een beetje goed"? Gericht zijn op haar gevoelens. Misschien doe je dat al maar het is o zo belangrijk.Neem haar eens lekker mee uit eten. Een kadootje dat iedere vrouw wel leuk vind. Of maak de bedden eens op voor haar. Ja ik schrijf maar wat hoor, maar het is nog niet verloren. Het zou juist een begin kunnen zijn. Een opening naar een goeie relatie. Ze is zolang gewend aan een man die drinkt, dus kan ik me heel goed voorstellen dat het voor haar een beetje beangstigend is om een nieuwe man te leren kennen. En voor jezelf is het ook niet makkelijk. Misschien vraag je je af, wie is die Alf eigenlijk. Er komen misschien heel veel nieuwe gevoelens naar boven die je jarenlang weg gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 morge druppie!!!klinkt niet aardig, maar de inborst is goed!succes vandaag met kotsen maar hoe komt dat zo vandaag?ik zat vanochtend te lezen dat het weer tijd is om appeltaart te bakken voor de open dagdat het nu maar eens lukt drup!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 quote: Originally posted by: tassekeIk kom er dus net achter dat er wel hele leuke werkmannen in de straat lopen!nu sta ik natuurlijk op zijn aller bevalligst mijn trap te schuren, deurtje open, kan de stof direct weg waaienTas vlug vlug een heel kort rokkie aan trekken. Deuren allemaal t.o. elkaar open zetten en flink bukken om goed te kunnen schuren. Kun je ook fluiten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 auuuwwwww mijn buik!!!!mijn kont heeft nog tien kilo vulling nodig!een spijkerbroek is toch ook wel goed???tja, dat fluiten gaat vanzelf als ik een rokje aantrek en de tocht er doorheen laat waaienZe zijn echt leuk!lang leve de fundatievernieuwing, de hele buurt moet nogheb dus zeker een jaar de tijd om uit te zoeken wie er vrijgezellig is ***rot toetsenbord!doet nooit wat ik wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Tas, jij zei dat zo, van "zou je hier wel zoeken naar een vrouw voor H.?"Wat is er mis met mensen met een verleden? Of met een wat ingewikkeld karakter?Ben jij met al je borderline niet een boeiende, opgwekte, sterke en relativerende vrouw die veel te bieden heeft?Of voel je dat niet zo?Overigens, en dit is even een ander onderwerp, ben ik zenuwachtig voor het landelijk borstonderzoek vanmiddag. Geen idee waarom ik zenuwachtig ben, heb volgens mij niets te vrezen. Het werd zelfs zo erg, die zenuwen, dat ik wilde opbellen voor een afspraak verderop in de week. Maar toen zaten er twaalf wachtenden voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hope Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Goeiemorgen allemaal,Wat wordt hier veel geschreven!Ik ga eerst nog het nodige lezen, om jullie te leren kennen.Ik wens jullie alvast een fijne, nuchtere, vrolijke, dag.Groet, Hope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Tas, je moet zorgen dat ze net niet zien wat er onder dat rokje zit. Dan kunnen ze fantaseren. Zeker weten dat ze komen vragen voor een bakkie kof. hoor. En het bekende zakdoekie wat ik vandeweek schreef voor Woman. Doet het altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Vie ik vind het zelf altijd wat pijnlijk, ze duwen dat apperaat zo hard op je borst. Maar misschien toch bang dat ze iets vinden? Maar als je zelf regelmatig je borst onderzoekt, moet je je eigenlijk niet zenuwachtig voelen. Wanneer moet je vanmiddag precies? En heb je de voorafgaande jaren ook zoveel zenuwen gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 goedemorgen allemaal!bijna middag al zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 mmmm Vie,als ik het zo terug lees, klinkt het wel denigrerend.ik ben van mening dat je eerst je eigen zaken op orde moet hebben voordat je aan een nieuwe relatie begint.ik moet nu zoveel energie in mijzelf steken dat ik een ander echt te kort doe en dat heeft niets met onzekerheid of een slecht zelfbeeld te maken.natuurlijk is er niets mis met een verleden of een afwijking die het leven eigenlijk wel erg leuk maakt maar ik denk dat we bijna allemaal wel te maken hebben met een puinhoop die eerst opgeruimd moet worden.misschien ga ik hiermee kort door de bocht maar ik denk echt dat de meeste van ons eventjes beter aan zichzelf kunnen denken alvorens in een nieuwe relatie te storten.uiteraard zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen die de regel weer maken.hmmm, een borstonderzoek!daar zou ik ook zenuwachtig van worden, je borsten worden maar even mooi geplet in dat apparaat.en harstikke goed dat je die afspraak niet heb verzet!!!! die zenuwen worden daar echt niet minder om.het is niet leuk Vie, maar wel nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 morge yajala en hope!zeg hope,kan je het draadje van vanochtend even overslaan???je zou zomaar een verkeerde indruk kunnen krijgen welkom hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Bol, ik heb het landelijk onderzoek voor het eerst omdat ik binnenkort sara word.Ik heb het wel eens eerder gehad hoor, omdat er rare bobbeltjes in de lymfeklieren zaten, maar dat bleek goedaardig te zijn. Ik vond het toen ook eng, die platen waartussen ze je borsten als pannenkoekjes platdrukken, en was altijd bang dat ze iets te hard aan zouden pletten zodat mijn borsten als marmelade uit elkaar zouden spatten... hihi, een overmaat aan fantasie.Maar ik heb zojuist toch gebeld voor een afspraak voor vrijdag. Toch nog even geestelijk voorbereiden.En nu belde er net een postmeneer aan met mijn nieuwe snoezige ladyphoontje, dus dat ga ik eens uitpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hope Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 k heb nog ff gecontroleerd, of ik niet op een datingsite was, maar ook alcoholisten zijn net mensen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 nou he Hope,je zou toch denken dat ze bijna normaal zijn he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 hahaha,yajala ben blij dat je me nog niet op de hoop der normale hebt gegooid Zo de mannenparade is hier afgelopen, er moet tenslotte toch gewerkt worden.mijn huis is heel erg koud en ik heb niets meer te rokendus toch die super maar induikenwat moet eens mens met zoveel tijd en vrijheid? ik wordt er alleen maar chaotisch vanach, even het stof laten zakken en dan heb ik mijn trap dit jaar voor de tweede keer kaal gehaalt en geschuurd.ben ook al 20 keer verandert van kleur, in gedachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Vie je kunt vragen of ze het wat voorzichtig doen met dat pletmachien hoor. Tenminste dat heb ik wel gedaan. Ook vroeg ik altijd of het goed was. Soms kun je dat aan de gezichten zien.Ja en dat zit jij misschien nog een paar dagen met onrust of het allemaal goed is. Zeker als ze al ooit knobbeltjes hebben gevonden. Maar blijf schrijven hé meis.Goeie morgen lieve Ya. Alles goed?Ook goeie morgen Hope. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Bol je bent lief. Toen ik belde om een nieuwe afspraak heb ik eerlijk gezegd dat ik bang was. Toen zei die dame aan de telefoon: dat hebben veel vrouwen hoor, er worden zoveel afspraken uitgesteld.De nieuwe afspraak is op vrijdag om halftien, als je me even wat sterkte wil toesturen, dan graag. Want ik ben echt een beetje een schijtebroek hoor.Verder ben ik helemaal blij met mijn nieuwe mobieltje. Wat klein, wat licht, wat elegant. En het is met touch-screen, dus geen drukknopjes meer.Hope, er komt hier van alles voorbij... dat maakt het juist zo boeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 ik schiet dus geen bal op!ondertussen zit ik een stukje op de tv te kijken, zoiets als jouw vrouw, mijn vrouwwat een bekrompenheid zeg!het gaat over geloof, het is weer geen lichtend voorbeeldals je maar gelooft dat jezus de zoon van god is, dan is ze toleranttolerant?????mmm, zomaar weer iets waar ik een hele dag over na kan denkenik heb totaal niets tegen het geloof maar als er meer is tussen hemel en aarde dan is er toch ook ruimte voor boedha, engelen, satan of wat dan ook??maakt het geloof je echt tot een mooier en beter mens???ik ben ze in ieder geval nog niet tegen gekomensnotverdorrie, waar is behulpzaamheid, begrip, tolerantie en saamhorigheid gebleven??ach, heeft ook niets met geloof te maken, makkelijk plaatje om je achter te verschuilen.mmmm, brrrrrrr het is het ook niet eens waard om over na te denkenrare mensen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Goeiemorgen (middag) iedereen!Ben even van het forum weggebleven (dr allerlei omstandigheden)maar ben wel even teruggegaan in de tijd om enkele dingetjes bij te lezen,en ooh jee... als datgene wat ik allemaal las écht de waarheid zou geweest zijn, zou ik zelfs niet meer trug DURVEN keren op dit forum. Zelfs ondanks het immense begrip van al deze mensen hier!Ik moet zeggen, mijn verbazing was groot...héél groot... toen ik verhalen las, over mij verteld, die kant noch wal raken!!!Ik wéét héél goed: IK BEN ALCOHOLISTE!!!!!Ik spreek het wekelijks uit in AA-meeting hier in het Antwerpse (al enkele weekjes aan't gaan, en doe dat ook goed!) Ook zit ik op dit moment op een afdeling (voorlopige opvang) om zo verder te gaan naar een volgende therapie (ook opname, zelfs voor langere tijd). Iets dat 'nieuw' voor me is, nl 'psycho-analyse'. maar waar ik behoorlijk wat verwachtingen tegenover stel, omdat ik dAAr graag op zoek wil gaan naar mijn 'diepere' ik. GEEN confrontaties meer uit de weg gaan, attitude veranderen, levenswijze,... noem maar op. Vooral het obsessieve 'drinkgedrag' afleren, en alles wat daar rondhangt!!Maarom terug te komen op mijn introductie:'k vond het heel jammer (en pijnlijk zelfs) dat mensen die zogenaamd het beste met je voor hebben, verhalen prijsgeven die zowaar niet helemaal kloppen.En wil dit GRAAG rechtzetten. En denk aub niet (of denk wat je wil, tja...) dat ik het probleem niet onder ogen wil zien, want als er iémand is die dat maar al te goed weet en er hééééél erg mee bezig ben, dan ben ikzelve het wel. Eventueel mee dan de mensen die over mij wat te vertellen hebben!!!Ten eerste weeg ik géén 50 kg, maar 58,5 (toch wel een verschilletje vr een drinker) en heb NOOIT maar dan ook nog nooit 3 flessen wodka op één dag zelfs niet KUNNEN leegdrinken! Ben je gek!... dan was ik dood.1 fles, maximum !!! Ik zweer het je, en dat haal ik zelfs nu nt meer. Blijkbaar kan ik er echt niet meer tegen. Ten tweede: ben nooit in een coma geraakt. Wel even van de wereld (hebben we dat niet allemaal meegemaakt?) Maar n coma???? Was ook biezonder snel hersteld, en mezelf herpakt, en mezelf (IKZELF) beschermt als het ware. Nu al even aan de antabuse, neem campral, ga naar AA, zit in opname en wacht op volgende (betere?) opname. En moet zelfs zeggen, m'n vader was zelfs bemoeienissen van bepaalde mensen zodanig beu, maar daarin handelde hij dan ook weer beetje overdreven in. Wat kan ik Nog meer doen, om het aan te pakken??Tja,... heb ik nog iets aan toe te voegen?? Gewoon, zou het liefste van alles ZELF, MIJN EIGEN VERHAAL willen kunnen vertellen, en dan de volledige waarheid. Geen overdrijvingen, halve leugens...weet ik veel.Vindt het echt niet fijn dat er dingen over je verschijnen waar je zelf geen controle over hebt, die geschreven worden terwijl je, ja inderdaad, op dat moment toch in nood zit! Maar waar je dan zelf niks aan kan toevoegen of...gewoonweg, van jezelf komt. Want anderen die dan denken dat ze dat op de één of andere manier hadden kunnen voorkomen, en zichzelf dan achteraf openlijk een schuldgevoel aanpraten, da's onzin.. Voor mij toch!En oh ja, dat m'n vader me zou willen onterven enzo???? Nooit iets van gehoord, geweten...volledig uit de lucht gegrepen! Waarom?? Snap niet goed. Zoiets zou m'n vader NOOIT doen, zelfs niet overwegen!! Wil alleen nog kwijt, sorry dat ik zo weinig van me laten horen heb (of van me laat horen), maar zoals je leest ben ik nu bezig met deze behandeling in wil dit zo goed mogelijk laten slagen, want voor mij is het nu wel echt wel welletjes geweest.En tja sorry (want misschien voor jullie beetje bizar) dat ik dit nu zo helemaal breng (toch dit alles zowat van een maand geleden) Waarschijnlijk denken jullie, 'Waar hééft die het in godsnaam over???' Maar voor mij is dit toch wel belangrijk. Niet om me zogegezegd 'goed te praten' of alles te minimaliseren. Integendeel. Maar gewoonweg, omdat ik niet houdt van halve waarheden, en hele ONwaarheden! En zéker niet van Overdrijvingen!! Ook al weet ik voor mezelf natuurlijk ook wel hoe het juist zit. Maar ook omdat ik graag op het forum zou blijven willen communiceren met jullie, en dat jullie dan ook weten wie ik WERKELIJK ben, en dat dan ook horen van Me, Myself and I...Toch bedankt voor jullie bezorgdheid met z'n allen, maar met mij gaat het stilletjes aan beter en beter. En van een 'psychose' (wat ik zelfs niet zou weten hoe dat voelt) overhouden of zogezegde 'hersenbeschadiging' oplopen is hier al hélemAAl geen sprake.Dus lieve mensen,inderdaad, eventjes was ik weg van dit kleine wereldje (ZONDER coma!) Maar nu ben ik Helemaal terug!En zodanig, om het zo goed en nuchter mogelijk aan te pakken.Thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 Lieve Vie je bent helemaal geen schijtbroek hoor. Het is een reële angst. Tuurlijk kan er iets zitten en het is zo ontzettend moeilijk om te denken "Och er is helemaal niets aan het handje" Je bent tenslotte een mens. En het is een menselijk gevoel angst. Ik zal wel wat positieve energie toe sturen. O ja en niet te vergeten dit:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 16 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2010 ladytinne,ik ken je niet en heb maar een heel klein beetje van het verhaal mee gekregenben dus dus ook niet de uitgelezen persoon om dit alles mee te bespreken.maar toch wil ik je een compliment geven.ondanks alles ga je toch doordoor met het harde werken om jezelf weer op de rails te krijgenblijf vertrouwen en geloof in jezelf houdendat is uiteindelijk het enige wat telt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden