Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 maart


tasseke

Aanbevolen berichten

Voor elk jaar 1 eis, waarschijnlijk Isa.
Dus wees snel, je hebt er nu nog veel minder dan ons.

Klinkt idd hylarisch ekstertje
Maar ik weet ook dat zulke dromen echt heel naar zijn.
Ben ook altijd blij dat ik dan op en gegeven moment weer wakker wordt

schilder ze Caro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 496
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
witte

Dat is alleen nog maar het basispakket,


dan hebben we t nog niet over zn karakter...


Tis niet zo gek hoor, dat we alleen zijn:P



Er worden idd hoge eisen gesteld tegenwoordig
voldoe aan alles
behalve werk
nou ja deels..;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Mij lijkt dat men op karakter moet gaan.
Een basispakket? Nooit in termen van basispaketten gedacht.

Een beetje gelijkgestemde geest en gedeelde interessen lijkt
mij belangrijker dan een basispakket.

Groet, de gewone!!

P.S Gelukkig trof ik ook vrouwen die niet in basispaketten dachten.
Zou een basispakketinstelling meteen afwijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een leuke, netjes gescheiden hetero vrijgezel van 49 jaar in de aanbieding. Goed in zijn geld, in bezit van mooi, in de duinen gelegen woning met een torenkamertje (echt waar), opgewekt karakter en ziet er nog fruitig uit ook. En eeehhh, hij heeft een eigen autobedrijf, dus er zit vast ook nog wel een eigen vervoermiddel aan vast. Geen roker, drinkt weinig.
Hij wil niet via een site daten maar is eigenlijk best weer aan een relatie toe.
Wie biedt? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: ekstertje
Bolletje: zie dat je net weg bent...Maar in antwoord op je vraag: ja, ik werd dit keer wel wakker van mijn droom. Net op het moment dat die enge moordenaar mijn omkleedhokje van het zwembad binnenkwam...Nu ik het teruglees klinkt het hylarisch, maar in mijn droom was het supereng!

Eks. Gewoon een andere H.A. zoeken.
Ne zonder dollen. Misschien ben je toch, de mensen die jou pijn gedaan hebben in het verleden, aan het verwerken. Dat kan best erg eng zijn. Voel je je nu goed? Soms heb je de engste dromen en sta je s'ochtends op met een goed gevoel.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe
Zag je bericht nog gistren
kon toen niet meer reageren
komt later wel
ontwikkelingen zijn gaande

enne interessante vraag: hoe kom ik aan een partner
hoe vind ik de ideale partner en idd wat zoek ik
in een partner. Ik ken mensen die zoeken al heel lang
omdat ze vrij hoge eisen hebben
ja dan blijf je zoeken...
ook het regelmatig vinden van de 'verkeerde'
partner is een interessant fenomeen
heb 4 kinderen in de leeftijd 16 tm 23
dus sla gade hoe dat momenteel gaat
is soms pijnlijk om te zien
maar ook spannend
maakhet zelf weer mee

en nu echt stoppen
laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, sorry, dit klinkt erg oneerbiedig, "in de aanbieding" enzo. Maar ik mag hem erg graag (hij was mijn allereerste vriendje op de middelbare school) en ik zou het gewoon fijn vinden als hij een leuke relatie krijgt.
Als ik niet zelf al zo prettig getrouwd was.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Sanne

Op naar de 50, gefeliciteerd, maak er een fijne dag van
~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:
~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:
~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:~:heart:~:musicnote:~:present:~:present:~:musicnote:
Ik hoop dat deze slingers lang genoeg zijn om thuis op te hangen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Vie

Ik heb nog een leuke, netjes gescheiden hetero vrijgezel van 49 jaar in de aanbieding. Goed in zijn geld, in bezit van mooi, in de duinen gelegen woning met een torenkamertje (echt waar), opgewekt karakter en ziet er nog fruitig uit ook. En eeehhh, hij heeft een eigen autobedrijf, dus er zit vast ook nog wel een eigen vervoermiddel aan vast. Geen roker, drinkt weinig.


Hij wil niet via een site daten maar is eigenlijk best weer aan een relatie toe.


Wie biedt?
;)



IK IK. Heeft ie ook haren op z'n borst buik en armen? Breed gebouwd. Een staart (achter op z'n hoofd?) Zachte grote handen, geen zweetvoeten, mooie witte tanden. Dan bied ik heu is ff kijken. e 5,--:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Vie

Ik heb nog een leuke, netjes gescheiden hetero vrijgezel van 49 jaar in de aanbieding. Goed in zijn geld, in bezit van mooi, in de duinen gelegen woning met een torenkamertje (echt waar), opgewekt karakter en ziet er nog fruitig uit ook. En eeehhh, hij heeft een eigen autobedrijf, dus er zit vast ook nog wel een eigen vervoermiddel aan vast. Geen roker, drinkt weinig.


Hij wil niet via een site daten maar is eigenlijk best weer aan een relatie toe.


Wie biedt?
;)



Ik geloof dat ik zelf geinteresseerd aan het worden ben...;)
Of missc voor M. Wil altijd al een huisje in de duinen
en iemand met geld is ook nooit wg
en ze houdt van auto's...mmm
mss heeft ie nog werk
voor 2 dagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Babble

Is er nog geen datingdraadje met daarop vraag- en aanbod en eventueel een veilingdraadje om de kandidaten per opbod aan de hoogste bieder te slijten


Oh sorry fout woord, slijten doet de slijter en die willen we even niet zien:D



Probleem als het een leuke vrijgezelle slijter is...(zonder borsthaar enz)
zou een van de dames hier het dan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha Vie!!!

weet je wel zeker dat je een nieuwe partner hier moet uitzoeken voor hem??

ik houdt even af!
kan wel leuk fantaseren maar mijn eigen basispakket is nogal een zooitje :D
buitenom humor heb ik alleen ellende in de aanbieding, een fiets en zeker geen baan
hmmm, wel vasthoudend, realistisch, bijna uit de kinderen, berst wel leuk dus :huh:
maar nee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet niet gekker worden Alf
Straks zit je vrouw in de duinen en doe jij de administratie van een garage.
Hup hier een schop...
Aan t werk jij....


Bolletje jij mag helemaal niet bieden, op prins in de duinen niet, op scoothe niet en ook op Alf niet
Je bent al bezet, dus das oneerlijk:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...