Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 maart


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 496
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mmm, beetje in de war deze ochtend:huh:

Caro,

straf?? wat voor straf geef je aan een bijna 18 jarige??
De afgelopen week heeft ze bij opa en oma gelogeerd omdat ik weer gebruik heb gemaakt van mijn BOR.
maar voorlopig blijft ze elke week bij maatschappelijk werk lopen, net zolang totdat madame het licht zit en eindelijk eens eerlijk is.

er is dus nog van alles aan het handje, ik zou alles wel in één dag willen oplossen maar helaa
ik moet me erbij neer leggen dat sommige dingen langer duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro,

BOR is bed op recept, ik ben dus de afgelopen week opgenomen geweest, heb ik zo af en toe nodig ;)

Tja, straf van hogerhand.
Ze moet natuurlijk voorkomen maar dat gaat nog wel even duren en verder heb ik vanmiddag een afspraak met haar stage.
hier moet ze waarschijnlijk stoppen doordat ze nu geen bewijs van goed gedrag krijgt, hierdoor komt ook haar school dus in gevaar.
ach het leventje staat een beetje op zijn kop maar verder valt alles mee!!


he druppie weer een open dag, nu maar eens hopend at er daadwerkelijk er een koper tussen zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.
Tas, wat klinkt dat nonchalant zoals je dat schrijft, opgenomen geweest. Ik zou het behoorlijk wereldschokkend vinden geloof ik. Maar misschien wil je er gewoon niet teveel ophef over maken.
Hoop dat het geholpen heeft. Tot rust gekomen?

Druilerig weertje vandaag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal

Op de achtergrond heb ik een en ander bijgelezen: het zijn voor velen wel heftige dagen en is voor sommigen onder ons het leven als een roller-coaster. Gelukkig zie ik ook veel positiviteit bij iedereen die deelneemt aan de dit en datjes. Het is mooi om te zien hoe de saamhorigheid op dit forum dan ook een positieve bijdrage levert.
Intussen sta ik na mijn allerlaatste uitglijder van 1 maand 1 week 3 dagen en 8 uren er weer veel beter voor. 1 dag extreem drinken heeft bij mij meer dan een maand nodig gehad om weer en beetje op te krabbelen, zowel lichamelijk als geestelijk. Geeft nog wel een keer aan hoeveel impact het goedje waarop dit forum is gestoeld heeft op de mens. Zonder is echt veel en veel beter.
Iedereen die dit leest wens ik een fijne positieve en dus droge dag.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry!!
kan niet alles tegelijk en telefoneren en direct reageren :D

nee, ik ben niet opgenomen voor de drank
borderliners vliegen af en toe uit de bocht en daarvoor heb ik een BOR.
en ach, tja.....je wordt na de tigste keer wel iets makkelijker daarin.
ik ben alleen maar blij dat ik de mogenlijkheid heb om af en toe een pauze in te lassen
dus inderdaad geen ophef! ik ben wel vaker een weekje afwezig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge.
Tas, fijn je weer te 'zien'. Had me al afgevraagd waar je was gebleven. Fijn zo'n BOR, klinkt goed. Goed ook dat je hulp vraagt. Hier lekker geslapen, zo naar de kraker. Zal ik dan ff doorfietsen naar mn tuinhuissie? Of niet. Och toch, wat een keuzes dient een mens toch te maken in dit leven:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning Kanjers.

Tas. fijn je weer te lezen, maar het blijft moeilijk met je dochter hé? Hopelijk gaat de zon weer een beetje bij jou schijnen en gaat het weer de goeie kant op met je dochter. Sterkte lieverd:present:

Ap werk ze jongen.

Caro ben jij bedonderd, bij de inboedel? Ik kom je eigenhandig terug halen hoor. We kunnen je hier niet missen.:heart:

Eks. Gelukkig dat het maar een droom is hé meis. Word je, als je eng droomt niet altijd wakker?

En dan onze Dar. die heerlijk geslapen heeft. Ja dit zijn fijne tijden in bed. Niet te warm en niet te koud.:sun:

Goeie morgen Vie:present:

Babble ja als je een uiglijer hebt gehad weet je tenminste waarom je niet meer moet drinken. Das het enigste positieve. Maar het komt goed hoor.

Tieneke ook lekker gepit? Ja we moeten weer gaan wennen aan ander weer. We moeten dadelijk ons lichaam weer op de zomerstand zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Bammie. Wat is de kraker:huh:

Hier goed gepit hoor. Weinig last gehad van peinzen en piekeren. Heb weer hoop gekregen.
Verder vandaag weer naar Pietje Peut en maar eens kijken wat daar uit komt. Is al ruim twee mnd. geleden dat ik daar ben geweest.
Nou nu eerst eens ff kijken of ik niet wat aan het weer kan doen.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja, I know. Rust, aandacht bij alles wat ik doe, loslaten, LOSLATEN, de geest tot rust laten komen, medietern, yoga, veel water drinken, gezond eten, ppfffffffff.
Heb net een stuk of tig van die bladen gelezen, vorige week. Ik was ook ff BOR, huisje op zo'n heerlijk park met sauna, bubbelbad, zonnebank, luxedouche en houtkachel...Afzien hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas wat lekker voor je een weekje rust zeg. Ja je had het ook zo hard nodig hé? Hoef je daar waar je bent geweest helemaal niets te doen en krijg je een beetje rust in je bolletje? Of heb je ook nog gesprekken gehouden waardoor alles nu een beetje duidelijk is en je wat makkelijker met de situatie om kunt gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff, je hebt ook altijd baas boven baas
de sauna, dat was nu net wat ik heb gemist afgelopen week
ach dat krijg je ook van die aanbiedingkjes, er ontbreekt altijd wel iets :D

maar vooreut dan mear, vloertje schilderen mag maar dan wel met aandacht, liefde, rust en respect!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,
Hier is de zomerstand lichamelijk begonnen.
Heb een kuurtje reiniging omzomaartezegge
De wc is blij met me in ieder geval.
Bleeee
Dus jullie zitten ff met me opgescheept vandaag

Nou Tassie toch....
Lijkt me niet makkelijk wat er aan je BOR vooraf gaat.
Maar ja dat weten we. Ik hoop dat ze een goeie klik heeft met de hulpverlening
en dat je snel weer in wat rustiger vaarwater komt.

Cathy, goed te lezen dat je inziet wat je trigger is.
Dan kun je er aan gaan werken..

Suuus nog 1 dag,
Hopelijk is alles een beetje geregeld voor je

Verder iedereen het beste vooor vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok mama Tas.
Ken je ook een klacht indienen over het ontbreken van die sauna. Dat lijkt me toch wel het minste wat aanwezig dient te zijn.

Ok, kraker, tuinhuis met vrouw en honden. Gezelli. Es ff kijken of er al wat aan het groeien is. Helaas zijn de goudvissen in de vijver opgegeten door de reiger....sneu. Vorig jaar al. Ach ja, natuur he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...