Spring naar bijdragen

Woensdag 17 maart


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 191
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De verslaving, deel 1

Een leegte opvullen die er niet is
Een onbewuste, automatische handeling

Aanhanger met eikenbrandhout verdiende
meer aandacht

Ik viel over het woord verduld! :D
Anders was ik niet ingelogd

Maar verduld! Wat een schoonheid..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer even bijgelezen.

Desi, als je zus nog maar kort te leven heeft kan er 24-uurszorg aangevraagd worden van de thuiszorg. Als die nu al bij haar kwamen gaat die aanvraag via hen, anders via het CIZ/indicatiecommissie. Haar huisarts weet hoe en kan de telnrs geven.
Ook is het mogelijk een prive-verzorgende in te huren; moet dan wel zelf betaald worden (google-en).
Een andere optie is een hospice: dit is een huis waarin mensen hun laatste weken/maanden kunnen doorbrengen. Er is 24-uurszorg en het is vriendelijker en warmer dan in het ziekenhuis (je kunt er je eigen spullen neerzetten en bezoek mag 24 uur per dag).

De optie om zelf die laatste mantelzorg te verlenen is ook een goede; ik weet alleen niet of jij dat kunt en wilt organiseren. Je werkgever kan je hiervoor zorgverlof verlenen.

Sterkte (ik stuur je dit ook als pb aangezien je al weg bent).


Bolletje, wat een lastige man is Jos toch. En ik dacht dat hij als psycholoog gewerkt heeft? Een autist?
Maar ja, dat zegt inderdaad nix; ik ken ook een psycholoog die manisch-depressief is (zijn patienten worden vaak gek van hem).
Maar zolang hij zijn pillen nog inneemt geeft hij blijkbaar zelf de moed ook nog niet op.
Laat je niet manipuleren he! Kom het hier maar lekker uitschreeuwen als je het kwijt wilt. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...