Spring naar bijdragen

Donderdag 18 maart

tasseke

Aanbevolen berichten

hihi, blijkbaar heb jij daar de zon bol, en wij hier de sluierbewoling.... komt de weersvoorspelling toch nog uit,hahaha.
Maar dat geeft niet hoor, af en toe hier ook een heeel bescheiden zonnetje , in ieder geval niet koud, was hangt nog lekker te drogen, heb de ramen gelapt voor en achter en ik heb ook al een paar stoelen en een tafeltje schoongemaakt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Echt wel.
Zag daarnet trouwens dat de zaadsilo's die ik voor de vogels heb hangen en waar ik vorige week pinda's in had gedaan een pietsie verstopt zitten: kunnen ze niets meer uit krijgen.
En ik maar denken: jemig wat een ondankbaar spul, als er ander zaad in zit dan ze gewend zijn hoeven ze niet meer...... gelukkig was ik wel op de grond blijven strooien, anders had ik me nu NOG schuldiger gevoeld.
Zo zie je maar: niet gelijk een aanname doen, maar eerst ff kijken of er iets anders aan de hand is ...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, Yvonne, een mens kan ook overdrijven, zeg ;)

Bol, ik wil wel wat vertellen hoor. Heb ik al eerder gedaan maar op een ander tijdstip, dus die heb je kennelijk gemist. En dat terwijl het min of meer voor jou bedoeld was.

Mijn man en ik scheelden 27 jaar. Hij zei op een gegeven moment dat hij ziek was, maar omdat hij al eerder zo vaak gefaked had, geloofde ik het in eerste instantie niet.

Uiteindelijk bleek hij Hepatitis C te hebben, zijn benen en hersenen functioneerden niet meer goed, kreeg Korsakov, 2x een herseninfarct (herkende mij en onze dochter niet meer) en stierf uiteindelijk aan een hartstilstand. Hij was toen 66 jaar, ik 39 en onze dochter 10. Dat is nu 22 jaar geleden.

Ik voelde me eerst schuldig voor het feit dat ik opgelucht was, maar weet nu dat het goed was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Fo. dan heb jij het ook voor je kiezen gehad zeg. Ja raar hé dat mannen vaak een andere beleving van pijn en ziek zijn hebben, dan een vrouw. Daar onstaat zo vaak onenigheid door. Maar natuurlijk heb je je best gedaan en we kunnen niet meer dan dat. Voor jou een :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolletje ik weet dat de energie er niet is nu maar ja...sommige dingen moeten nu toch gedaan worden. Gelukkig is L. mij een beetje aan het helpen. Haar eigen kamer heeft ze net volledig op zijn kop gezet en schoongemaakt. Lief he? Nu ik de andere 3 slaapkamers nog. Eentje moet helemaal omgehuisd worden anders kan ik er met mijn strijkplank niet meer in. Trouwens Sofieke en Nollie helpen ook mee, alleen van bed op stro maar de intentie is goed zullen we maar zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog vergeten te vertellen maar Jos heeft vanmiddag bouillon gegeten. Dat deed me erg goed dus ga ik morgen weer nieuwe maken voor hem.
Verder zou Letty eens kijken of hij naar een hospice hier in de buurt kan. Hopelijk lukt dat. Hij is verder gezond maar vind dat hij daar thuis hoort dus maar duimen mensen.
Hier betrekt het een beetje maar wat heerlijk is het vandaag geweest hé?

Dees.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk Bol, volgens mij heb je een goed gevoel over vandaag: heerlijk weer, Jos die jouw bouillon heeft gegeten en medewerking om hem naar een hospice in de buurt te krijgen.
Je verdient het hoor. Zit hij nu een eind bij jou vandaan???

Even heel wat anders: ik heb me drie weken geleden aangemeld voor de internetbehandeling.
Kon toen nog anoniem: gewoon de eerste optie voor aanmelden aanklikken, helemaal naar beneden scrollen en daar kon je op anoniem klikken.
Nu kan ik die optie niet meer vinden, zou het helemaal niet meer anoniem kunnen dan???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Bol
brief is geschreven
hele bevalling
vandaag door iemand na laten lezen die er verstand van heeft
en die gaf nog wat zinnige verbeteringen
dus zometeen nog even verbeteren
en dan morgen afgeven

Met jou goed?
Las dat je bollion (bouillon natuurlijk)
had gemaakt voor Jozua
en dat het aansloeg..
hoeveel procent was die bollion?:D
Nee serieus, het gaat weer begrijp ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...