VM1 Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Jammer dat ie zo opkeek naar de dominate jufrouw O. verder deed ie z'n best en was ie soms best cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Ik slapen! Lees de rest morgen bij!Marjo vergeet niet dat de gebroeders bever en Truus de mier, ijverig als ze waren misschien nog niet zo dom waren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Wat leuk dat diverse mensen van hier elkaar al kennen vanuit het echte leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Ook ik ga mijn bed in; een roerige dag was het.3e dag op water.... voelt prima!Slaap lekker allemaal!Ya, gauw beter worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 het was al een tijdje geleden dat ik hier was, maar het is wel erg rustig geworden,waar is iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 zie, dat tapas en jane 4 nog on-line zijn.hoi! hoe is het met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Goed hoor herman,kwam eigenlijk welterusten zeggen!welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 oke, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 blijf het echter hier nog steeds erg rustig vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Misschien is gewoonhet potje met alcies opWat ons dan tevensweer verdacht maakt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Ik zeg ook alvast gedagStraks lekker slapen in mn nieuwe slaapkamer met mn nieuwe gordijnenMoet nog steeds de houten vloer daar schuren, maar dat komt wel. Alles op zn tijd. Ben wel erg tevreden met de nieuwe opstelling Dag allemaal, tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Alles op zijn tijdLeuk WomanZul je lekker slapen!Nighty night! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 de 7 geheimen van de schildpad:1 Kalmte. Vind de dingen niet zo belangrijk-vooral jezelf niet!Er zijn belangrijke en minder belangrijke zaken. Het lijkt me evident jezelf uiterst belangrijk te vinden, zonder hetwelk menanders nergens komt. Dit item doet het goed bij de calvinisten, de hollandsespruitjeslucht, de koopmansgeest, men is niets, doe maar gewoon, je bent niet meer dan een ander.2 Langzaamheid. Met haast laat het geluk zich niet vangen.Het geluk laat zich in het geheel niet vangen, het komt als het daar zin in heeftof als men er met hart en ziel naar streeft, snel of langzaam doet dan niet ter zake, heeft men zelf in de hand .Wil je je doel bereiken, maak dan een omweg!Een volkomen verkeerd advies, wie zijn doel wil bereiken, gesteld dat men in staat is een doel te formuleren, dan dient men daar onverwijld en direct op af te gaan. Een schildpad die een omweg neemt, wie verzint het? Heb je wel eens die pasgeboren schildpadjes op het strand gezien? Die rennen als een bezetene naar de zee om te voorkomen dat ze door de hongerige meeuwen worden opgevreten.. hoezo een omweg?3 Bestendigheid. Voltooi waaraan je begint. Begin met je hart te volgen!Aan sommige zaken begint men waarbij halverwege blijkt dat het zinloos is om door te gaan. Je hart volgen, ja dat doet het altijd goed bij veel new age stromingenen het geld stroomt binnen...bij de bedenkers4 Veranderbaarheid. Door meegevend te blijven en te leren je aan elke situatieaan te passen, blijf je levendig en behoed je je hart voor starheid!Je aan elke situatie aanpassen is zo ongeveer de grootste stommiteit die je kunt begaanElke situatie dient apart beoordeeld en regelmatig is aanpassen de slechtste strategie die je kunt kiezen. Absoluut geen goed advies voor alcies. Stelling nemen, voor jezelf opkomen, je mening geven,laten anderen zich eens aan jou aanpassen voor de verandering 5 Soberheid. Hoe minder je wilt hebben, hoe eerder je alles hebt wat je wilt!O ja, ook zo'n mooi calvinistisch standpunt, doet het goed in NL. Het klinkt goed, maar is onzinIk kan wel één ding willen nastreven, maar dat kan onmogelijk te bereiken zijn dus deze rekenkundig getinte uitspraak gaat nauwelijks op6 Vredelievendheid. Open je hart- voor wie je ook ontmoet.Begrip brengt nabijheid voort, geweld brengt geweld voort!Gezien de affaire Millie en de paters van de kostschool hoef ik hier geen nader commentaar te geven, het lijkt me duidelijk dat men soms zeer op de hoede moet zijn en de deur moet dichthoudenook van het hart.7 Ingekeerdheid. Bewaar je energieën door helemaal in het hier en nu te duiken!Ach, hier spreekt de gnoom Eckhardt ons weer toe, de man die het gat in de markt vonddoor het 'hier en nu' uit te vinden. Door het hier en nu te verpakken in vage en mysterieuzebewoordingen is hij een man geworden voor wie de toekomst er vooral rooskleurig uitziet.Tot zo ver de 7 geheimen van de schulpkruiperKan niet wachten tot de 8 uitspraken van het aardvarkende 9 tips van het spuugbeestje en de tien ontboezemingen van de liervogel verschijnenWaar komen deze mallotige uitspraken toch vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Okee jongensVan de Wit!Luid en duidelijk!Ik ben MargreethKom maar op!En anders maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Ach ja, het is weer na 12enen ben dus zelfs op vrijdag weer geheel alleenbijzonderjammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Het lijkt of Marjonog ergens rondwaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Ik had een mooie dag Alf!En vanavond hield ik meweer voor het lapje..Basta!En een dank je welvoor je heldere uiteenzettingIk kan me er verdomd wel in vinden!Het eeuwige gegak!Nuchter!!Ook al is hetin de belevinggeen mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Dank Marjodat je je in mijn geneuzelkon vindenhet gegak indeedAch, zuurpruim, een overjarige morel of blauwe bes, jaben allergisch voor zweverigheiden mag daar graag mijn lusten op botvierenals het zich aandient als de waarheidAls ik een zuurpruim aan het worden ben kan ik dus nog teruggelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Marjo je had een mooie dag en toch weer niet in de belevingwat is het nou saldo gewijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Op gevoelDat telt!Dan gebeuren dingenDe hele tijdDan zijn er geenwoorden meer nodigIk kan nooit vertellenhoe het was of hoe het zal zijnOnder alles zie ik dat gevoelDat ik weet wat goed isWij allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Het is niets andersdan het verhullen van de waarheidHet is bizar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Bizar is hetalleszins Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 DĂt! is bizar!Ik zie wat ik doeDit is niet echt!Echt is echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 santenkraam...interessant woord overigensverzameling heiligenbeelden (saint)der ganze Kramsitsenwinkel ook welof santenboetiekleuke naam voor een rommelwinkelheele pöttekroamop zn Twentsis ook leukHoe zou het op zn Fries zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Alle woorden wederom tot spijtlaat ons kruipen als kamelenLekker wurmen..Truste Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden