witte Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goeiemorgen, deze morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 He kijk eens wie we daar hebben:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ik sta al Boltypt wat onhandig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Alf Nertsen in de vrijheid gestorven? Daar hoor ik van op zeg. Wij moeten ooit nertsen vangen omdat ze gesignaleerd zijn of vast zitten ergens. Deze moeten afgemaakt worden omdat ze niet meer terug kunnen naar de eigenaar. Rede, ze kunnen een ziekte bij zich hebben.De dieren kunnen heel intens schreeuwen. Heel klagend, dat gaat door merg en been. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ik peins al een tijdje over je onderschrift WitteHet laat me niet losHet klopt en ook weer nietvervelden dat ik er niet uitkom.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 quote: Originally posted by: AlfBambi ik meen je een vraag gesteld te hebben; waarop je solliciteerthoeft natuurlijk niet te antwoordenook niet op de vraag hoe oud u bentwant dat weet ik geloof ik nietwel een vermoeden maar dat moet je bij vrouwen niet gauw uitsprekenof er op een veilge manier onder gaan zitten ik denk dus rond de 28?BB bloost. Alfje toch....ben toch echt ietsje ouder 15+ ofzo.Sollies later, ga nu in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goeie morgen Wiite en Hermie. Ook al lekker wakker op de zaterdagmorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goedemorgen allen IsaTOP !!!! Weer op de werkvloer, geweldig nieuws !AlfIk ben ook wel heel benieuwd naar jouw 7 geheimen Of zal ik ze vertellen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 quote: Originally posted by: bolletjeAlf Nertsen in de vrijheid gestorven? Daar hoor ik van op zeg. Wij moeten ooit nertsen vangen omdat ze gesignaleerd zijn of vast zitten ergens. Deze moeten afgemaakt worden omdat ze niet meer terug kunnen naar de eigenaar. Rede, ze kunnen een ziekte bij zich hebben. De dieren kunnen heel intens schreeuwen. Heel klagend, dat gaat door merg en been. Losgelaten in o.a. Meijel Putten en NootdorpNertsen raakten onder auto's e.d.Nee, overleven in de natuur dat kunnen ze welmaar verstoren daar ernstig het evenwichtHoe sta jij tegenover die nertsenfokkerij Bol en die acties als dierendeskundige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ja al wakker idd Bol , ik heb gewoon 10 uur aan 1 stuk door geslapen.Wat een rijkdom is dat toch..Ik heb echt medelijden met mensen die niet goed kunnen slapen.Alf niet overal aan gaan twijfelen,Ik kom er telkens weer achter dat dit onderschrift kloptEnne je weet:Je kunt overal over twijfelen, behalve dat je twijfelt....Wanneer ga jij nou eigenlijk dat weekendje doen, wat je aangeboden kreeg voor je 100 dagen??Want daar ben je nu al vet overheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 He hallo Co!Ja daar ben ik dan weer benieuwd naar, haha als jij ze verteltVoel me net Marijnessen of Wilders overal tegenaan schoppen maar als ze zelf kunnen regeren weten ze het niet meerdat is mijn geheim misschien... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Als je niets verwacht, word je ook niet teleurgesteld Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Wittedat weekendjeoverigens één nachtis allang achter de rugen was leuk om te doen en zinnig ookMorgen gaan we samen naar het Muiderslotgratis, laatste dag dus wie Alf en M wil spottenik ben in de Ridderzaalmet een bokaal w...eh cola in de knuisten wordt bediend door Mmet kapoenen en vers broodmooie tijden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Tja .... geheimen... kunnen soms beter geheim blijven Maarre, is inderdaad een feit dat het aan de kant staan te roepen makkelijker is dan er zelf voor te staan.Ben dan ook erg benieuwd wat er verder uit Wilders komt qua oplossingen. Het benoemen van problemen lijkt me een stuk eenvoudiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Precies Coco!!!!!!!Zo is t en niet anders...Heerlijk dat jij hier ook weer bent trouwens.Heb je gemist Deze even voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Haha Co zie je nieuwe onderschrifteén uitglijder telt niet mee hèEven de statuten van AdBerop naslaan of dat in het reglementstaat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ik doe er 2 :present:Had er nog een ergens staan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Als je er nog iemand bij wilt hebben Alf om met grote veren je wat koelheid toe te wuiven in het Muiderslot, moet je maar even roepen, dan trek ik mijn kasteelrobe aan en misschien wil Zuster Anna mij bijstaan, Witte? Of moet ik dat aan Woman vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hey Witte en Alf thanx :$ Voor jullie ook een bosje :present: Is ook heel lekker om weer even terug te zijn, heb wat bijgelezen en weer smakelijk gelachen en ook geroerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hoi Cocoooootjuhhhhh!!Ikke je profiel staat open, ff je gegevens weghalen tot de moderator je profiel heeft gesloten, ik waarschuw ze wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hey ik wordt weer vrolijk Cocootje in het land. Hoe is het met je meisie. Alles goed? Lang geleden dat ik gereageerd heb op je maar we lopen elkaar iedere keer mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hahaha Codas lachen zeg zie het al voor me missc kan Woman idd een leuk dansje doenHeb daar wel eens gespeeld overigensen ook in andere kastelenzijn mooie exemplaren tussenzoals in Doornenburg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Goedemorgen!Ik gluur door het oog van de naaldMaar omdat ik nog niet alles kan loslatenwat ik niet ben kan ik wurmen tot ik een ons weegEn dan lukt het nog nietWellicht verlang ik nog ietseen beetje bang ook nog..De laatste restjes eerlijk zijnAlf, het begint met loslatenvan geheimen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Morge Janemijn profiel staat ook openof is het mijn ochtendjashet tochtop de kuiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Open je profiel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden