Spring naar bijdragen

zondag 21 maart


fotograaf

Aanbevolen berichten

Joepieeeee, nu is het echt lente.
Winterjas naar zolder.
Ik dacht, elke keer als laatste inhaken, nu maar eens beginnen.
Weten jullie dat de vogels al weer aan het fluiten zijn? Om deze tijd?
Ik ga nu pas slapen........

Ik heb de afgelopen 2 dagen niet veel meegedaan, maar wel gelezen. Drup, ik ben enorm onder de indruk. Ik snap dat je het er moeilijk mee hebt, maar ik maak een diepe buiging, je hebt het echt geweldig gedaan.
Jane, ik heb de Wie is Wie weer even gelezen en wil even zeggen dat je naar mijn gevoel heel goede, opbouwende reacties hebt, waar ik helemaal achter sta.

Verder heb ik de laatste dagen veel aan jullie allemaal gehad, soms ernstig, soms heel veel lachen, ik moet nog steeds een soort evenwicht vinden in wat ik wel of niet lees, wel of niet reageer, enz. want anders heb ik aan dit forum al een dagtaak. En wat denk je wat dit aan stroom kost..........

Sommige mensen begin ik al wat beter te leren kennen, maar dat kost tijd.

Volgens mij zijn er wel een paar collega's (kunstenaars) en een buikdanseres op zoek naar een man in een torentje (JP?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar Tina, die reiger moet toch ook zijn gezonde omega-drie vetzuren binnenkrijgen? En hij kan ze niet in een potje gaan kopen. (Komt er een reiger bij de drogist... hihi.)
Tapas, jog ze! Het is er ideaal weer voor.
En alle anderen ook goedemorgen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hadden hier gisteren een schoonmaakdag in de wijk en het weer was enorm slecht voorspeld.. 90% regen
uiteindelijk viel het enorm mee!! en hebben we het behoorlijk droog kunnen houden!
vandaag zijn de voorspellingen beter, opklaringen vanuit het westen en minder wind
dus hopelijk komt de zon zeker tevoorschijn!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tjongejonge, ik moet mezelf vandaag toch wel een zacht schopje onder de kont geven om de deur uit te gaan
gewoon een kort rondje rennen mag natuurlijk ook!
Mijn hoofd zit nogal vol dus moet het toch op de een of andere manier wat legen.
rennen, huis opruimen en orde scheppen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

De afgelopen dagen heb ik wel gelezen, maar ik zie zo veel namen voorbij komen.
Ik moet er nog even inkomen.
De laatste dagen zit ik niet lekker in mijn vel.
Ik ben moeeeee. Bah.
Te druk gehad de laatste tijd en ik weet pas dat het niet meer gaat, als ik té moe ben en uitgeteld.
Maar even een paar dagen helemaal niks doen en een beetje lezen en internetten.
Fijne dag allemaal.
Groet, Hope

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hope, dat geldt andersom ook voor de mensen die al wat langer meeschrijven. Er komen steeds weer nieuwe mensen bij die je nog niet kent.
Hoop dat je kan genieten van een paar daagjes niks doen en dat je er lekker van opknapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Dar, zal ik m'n deur open zetten? Eens ff kijken of het niet te koud wordt. Hier regent het wel en de kat zit te miauwen om naar binnen te mogen.
Ga je vandaag nog iets leuk doen of blijf je binnen.

Hope moeilijk hé die vermoeidheid. Je kunt niet vooruit en wil dat misschien zo graag. Ben je over je grenzen gegaan? Of kon het niet anders?

Goeie morgen lieve Tap.:)

Isje nog steeds goeie zin?

O Vie, ik heb vannacht over je gedroomd. Je had gedronken, en ik schrok me wild zeg. Hoe kon dat nou, mijn grote voorbeeld. Gelukkig was het maar een droom.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een goede morgen allemaal!

Yes! het is lente ook al moet ik voor het midden van het land ook melden: Grijs en druilerig. Vanmiddag ga ik een eind lopen want dan zou het opklaren. Anders neem ik maar de plu mee.

Met mij gaat het nog altijd goed en de afronding van mijn ADB behandeling komt in zicht. De een na laatste opdracht maakte ik donderdag. Best wel eng denk ik om strakjes op eigen houtje verder te gaan.:o De behandeling is het beste wat me in jaren is overkomen. Ik puil uit van de energie en ga me aanmelden voor Zumba lessen

Een hele fijne zondag gewenst voor iedereen.:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

droomde van de week ook
dat enkele adb'ers op bezoek waren
terwijl ik nog in bed lag
en ondertussen voerden die adb'ers
een leuk gesprek met M.
t was dus gelukkig geen nachtmerrie...
alhoewel, ze zaten rond mijn bed..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro heb je niets verkeerds gegeten of zo? Ja die weersomslag is in een keer zo veel daar kan je misschien ook ziek van zijn, en inderdaad er heerst griep. Beterschap meis.

Moghu Bakkie.Ook weer aanwezig?

Vie het was meer dat ik wist dat je gedronken had. Ik had je niet gezien in m'n droom. Dus je was niet
vervelend of zo hoor.
Ja hoe gaat het met me. Ik merk dat ik sterker geworden ben. Heb echt wat meer afstand genomen en dus raken mij dingen veel minder. Niet altijd even gemakkelijk maar die zin die van de week onze vriendin geschreven heeft "we doen ons best, meer kunnen we niet doen "heeft me ontzettend geholpen. Ben nu minder gericht op het zoeken naar oplossingen en dat geeft een heel stuk rust.:heart:

Alf luilak, om in bed te blijven liggen als je belangrijk bezoek hebt.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Bol
nou vond het eerder onbeleefd
dat ze rond mn bed kwamen zitten terwijl
ik nog niet was aangekleed en van het bezoek niets wist..
toch raar, kan geen gezichten hebben gezien
want die ken ik niet
en wat een rare setting.. sterfbed, ziektebed?..
Ik ga voorlopig niet meer naar bed:D

Hup Dar aan de slag
en kun je daarna hier de tuin even komen doen?
heb opeens kramp in de kuiten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou troost je hoor Bol, al dik 21 maanden geen druppel hier.
Fijn dat je je nu sterker voelt. Houwen zo!

Dar je werkt inspirerend. Het begint hier ook op te klaren en ik ben een dief van mijn goeie zin als ik binnen blijf.
Fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...