Gast Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ya haha jalaWens jullie allen een bijzonder fijne en zonnige dag toe!!Ik ga nou eindelijk eens doen wat ik al wéken uitstel : zwemmenTot laterrrrrenne AdamIk zou je graag veel vaker willen lezen!Ga goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 leuk he druppel,fleurt de dag weer een beetje meer op!By the way,ik hoor dat er hier een aantal zijn met katten als huisdier maar ben benieuwd naar degene die een hondje hebben.Wij willen volgende maand een pup aanschaffen namelijkiemand tips?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ya wat voor 'n soort pup? En Drup, Woman en meederen hier, hebben ook een hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Hij blijft toch je manneke he Bol,toch goed dat je toch nog naar hem toegaat hoor!Als het voor jou goedvoelt zie ik geen probleem,neem een mooie bloem voor hem mee,misschien wordt hij er ook happy van!Lang leve de lente! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Kusje terug yajala.Niet verder vertellen.Ik ben nu weg. De hond roert z'n staart.Bye!Vandaag allemaal een het zal het mooie weer wel zijn.Lente kriebels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 We willen een pup kopen voor de kinderen,liefst een golden retriever of een labrador,kindvriendelijk en ik ben er helemaal weg van.onz evorige hond hebben we tijdens mijn laatste zwangerschap weg moeten doen omdat hij erg vals werd dus willen graag een nieuwe viervoeter aanschaffen.liefst vandaag nog maar mijn lieve mannetje vind dat ik eerst maar eens goed op moet knappen hahajammer he ,zo verstandig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ja hoor Drup, ik heb ook nog een wijnrek. Staat wel in de schuur, maar wel vol wijn.Ik wil voor eventueel bezoek wel wat in huis hebben,en ik ben het met je eensdat ik ook juist moet leren om eraf te blijven en nee te zeggen.Bij mij voelt dat ook juist goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 nou ik val weer met mijn neus in boter.geen liefhebber en toch stijf staan????? ondertussen sta ik hier iedereen met een glimlach door de mangel heen te halengrrrr, de gemeente wil je hier niet doorverbinden of een notitie achterlaten als je géén persoonsgegevens doorgeeft.wat heeft in godsnaam een telefoniste te maken met mijn persoonlijke dossier?na 81 klachten en geen reactie ben ik een beetje boospostbus 51, ministerie van justitie en cpb gesproken.....een telefoniste mag het helemaal niet verplichten om dit door te gevenondertussen wordt ik gewoon niet doorverbondenduseen klein klachtje naar de gemeentelijke ombudsman gestuurdhet hele kippenhok van de leg want na vijf minuten werd ik al gebeldis de gemeente nu helemaal van de zotte????ja maar het mag niet!Gna, heb nu maar bij vijf instantaties mijn klacht neergelegdzal die krengen leren om mij te chanteren ze zijn er ziek vanzal ik ook nog een ingezonden stuk naar de krant sturen??oh,oh, ik ben op dreef...........overduidelijk een groot herstel in mijn geestelijke toestand!hoe durven ze, pffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 ach Caro,wat goed zeg van je Kruimel! haha!gefeliciteerd!nou mag ze mama heen en weer rijden he!hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ya inderdaad zijn dat de honden die over het algemeen, goed met kinderen om kunnen gaan. Ze zijn altijd heel enthousiast en erg lief. Hoewel bijna iedere hond lief is voor kinderen, als ze niet jaloers zijn ten minste. Ben heel benieuwd wanneer je zo'n ukkie gaat kopen.Ga je dan de kids mee nemen als je er een koopt? Kun je gelijk zien hoe de ouders reageren op de kids. Heel belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 quote: Originally posted by: ekstertjeIk denk dat je iedereen in zijn waarde moet laten bij wat hij of zij gelooft of wil geloven...En tuurlijk er zullen best bijwerkingen bij homeopatische middelen of supplementen gevonden worden. Moet je eens in het farmaceutisch kompas kijken, zie je er ook zat! Ik begin dan liever eerst aan iets dat vrij verkrijgbaar is. Bij wetenschap draait het niet om geloof. Hierbij wordt de kans op een toevallige uitslag (werkt een middel wel of niet?) berekend, en dat vormt het afkappunt. Zo kun je berekeningen maken aan de hand van een groot onderzoek, waarbij je corrigeert voor de toevallige uitslagen (een groot deel van de kwalen gaat vanzelf over, of je nu iets slikt of niet).Ik slik liever iets waarvan de bijwerkingen bekend zijn dan iets waarbij dat niet zo is. Vaak is bij bekende bijwerkingen ook bekend hoe vaak ze voorkomen, en of ze na een paar dagen gebruik over gaan of niet. Dan kun je direct beslissen om ermee te stoppen (evt. in overleg met je arts).Als de bijwerkingen niet bekend zijn weet je bij klachten niet of ze door het middel veroorzaakt worden of dat ze er los van staan.Maar natuurlijk mag ieder zelf weten wat-ie gelooft, dat betwist ik niet.En als je in zo'n winkel werkt snap ik best dat je achter die middelen staat en ze zelf ook zou gebruiken.Bovendien hebben ze er lekkere thee, en zemelen en lijnzaad voor op vakantie, en leuke cadeautjes...Aangepast: ik wil niemand kwetsen die gelooft in iets, of het nu religie is of iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 ja Tas,laat maar....ik loop er nog om te gniffelen hier! haha!Latt m,n mannetje het maar niet lezen haha!You go girl!Pak ze aan allemaal! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ja Ya vond en vind het altijd 2 heel fijne mensen met een schitterende humor. Kunnen ook streng zijn maar eerlijk en daar hou ik wel van. Van pups heb ik niet zoveel verstand want Banjo was al een jaar toen ik haar kreeg maar er is beslist veel over te lezen op internet en een goede hondenschool is nooit verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 hihihi,yajala,heeft manlief ook een klacht?met plezier draai ik ze vandaag de nek om ha druppie! vrouw van me!hoe is eigenlijk je openhuis gegaan?eindelijk iets serieus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ik ga er weer vandoor! Hier komt het zonnetje er nu ook doorheen, ga dus even boodschappen halen en van het mooie weer genieten!Caro: fijn dat je dochter haar rijbewijs heeft gehaald: :moon:GEFELICITEERD! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeJa Ya vond en vind het altijd 2 heel fijne mensen met een schitterende humor. Kunnen ook streng zijn maar eerlijk en daar hou ik wel van. Van pups heb ik niet zoveel verstand want Banjo was al een jaar toen ik haar kreeg maar er is beslist veel over te lezen op internet en een goede hondenschool is nooit verkeerd. Streng maar rechtvaardig is niksmis mee hoor drup!Hou daar wel van!Gewoon zeggen waar het op slaat!Gaan zeker naar cursus of iets,en ben al druk op zoek op het net! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Bollie,Ben je niet ALTIJD verkocht als je naar een pup gaat kijken?En de kinderen al helemaal?Is het wel eens iemand gelukt naar een pup te gaan kijken, met het doel die misschien te kopen,en het dan toch niet te doen?Misschien ben ik te soft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 manlief heeft last van een stijve rug....kan je daar wat mee?? haha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Thanks voor de tip Bol,ga de kinderen zeker meenemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ben net zo Alaine,ik sta al te soppen al ik zo,n kleintje zie!Zo zoet!We wonen bij bos en strand dus kan niet wahten hoor!Heeeerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Spannend Ya want is toch een heel aangaan. Hou ons op de hoogte hoor en liefst met foto's.Tass lieve schat neem geen koffie meer nu want de caffeine stijgt naar je koppie. Open huis is pas zaterdag.Zo en nu even de vaatwasser aan gaan zetten. Vind ik altijd erg leuk want over een uur heb ik nog niks gedaan en is toch de afwas al klaar hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Goede morgen allemaal!Hier weer een keer een berichtje van mij.Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen en erg weinig op het forum ben. Maar dit wil ik toch weer met jullie delen. Ik sta alweer ruim 1jaar en 4 maanden droog.Ik schrijf dit om de burger moed in te spreken.Het lukt echt om te stoppen met die stomme drank. Zorg dat je er zelf achter staat. Alleen als je zelf wilt gaat het lukken. Zoek alle hulp die je nodig hebt en neem nooit weer een slok. Bekijk het per dag, soms per uur en soms zelfs per minuut!Dit geld voor mij en daarom schrijf ik dit.Ik val niemand aan en val niemand af.Dit is dus mijn eigen beleving!Mensen ga ervoor en drink die rommel NIET.Je krijgt er helemaal NIETS voor terug!Die korte roes is het toch niet waard om je leven te verpesten. Drank is er genoeg maar je hebt maar 1 leven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Fijne dag en ik hoop weer tot de volgende keer!Liefs voor iedereen:present:Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Met een stijve rug kan je alles zolang het daar maar bij blijft hahaha.Ik ga wat doen maar dacht dat een uur geleden ook al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 quote: Originally posted by: alaineBollie, Ben je niet ALTIJD verkocht als je naar een pup gaat kijken? En de kinderen al helemaal? Is het wel eens iemand gelukt naar een pup te gaan kijken, met het doel die misschien te kopen, en het dan toch niet te doen? Misschien ben ik te soft. Tuurlijk Alaine, want alles wat jong is, is aandoenlijk en lief, maar wij hebben bij de D.A. ook pups mee gemaakt die nooit in mensenhanden zijn geweest, en die zijn echt niet lief hoor. En als ze zo'n 6 weken zijn, krijg je dat gedrag er nooit meer uit. Het kan wel verbloemd worden maar ze blijven want banger dan andere honden die mensen gewoon als een deel van een roedel zien.Het is dan ook aan te raden( ben het daar overigens helemaal niet mee eens) dat je de pup laat voelen dat hij of zij, onder aan de rang staat.Ikzelf vind dat een dier zich gewoon dier moet voelen, en als ie autoriatair is moet ik als mens daar rekening mee houden.Ya als je geen autoritaire hond wil hebben moet je kijken naar zijn lichaamstaal. Staart omhoog is autoritair, maar misschien weet je dat al wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 sorry drup!!!!aan de andere kant..............je kan niet zeggen dat ik niet aan je denk he pfff tine,he lekker om weer wat van je te horen!gaat alles aan de andere zijde ook goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden