Otje Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ikzelf eet elke avond een grote bak yoghurt leeg. Nu echt afsluiten doewie !! xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 wat zeur ik ook, het is pas dinsdag...slaap lekker Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Succes met "blauw" BebeJongens...dat ik niet eerder ben gaan zwemmen...heerlijk is dat!ontspannendje valt er van afeffe helemaal tijd voor mezelfgoed voor lijf en ledenen ze worden er weer lekker strak van ik ga lekker zo vaak mogelijk nu, misschien wel iedere werkdagIk wil in elk geval 3 keer per week volhouden.Aanrader!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 womanheb ik net ook gedaan met scheut limonadesiroop 0% suiker mmmmthanx voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 je had geen tijd Coco.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 hahahahanee inderdaadnu al vergeten WHAAAHAAAAAHH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 en misschien straks weer niet ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 oh Lady (en Vm en Coco ook uiteraard)nog even over dat "moeten" drinken,ik drink 's morgens 3 koffie en ongeveer 2 liter water overdagen 's avonds 4 koppen thee, is dat extreem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 2 liter is zo'n beetje "normaal" ik heb ook heeeel veeeel gedronken en hield het vocht zelfs wat vastnu nog wel watalles moet zich normaliserenhet is nu stuk minder, maar drink nog steeds veelvolgens mij zeker minder erg dan zuipen van alcohol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Het komt ook omdat je er nu 24/7 mee bezig bent en dat duurt nog wel effemaaaaaaaaaardan heb je ook wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 En jij bent 5 1/2 maand verder dan ik.... zucht..Nah... ik ga toch nog maar een rooibosje nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Was het zwembad ook blauw Co? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 hoelang is effe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ik ga slapen met blauw van Co!!Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Welterusten Vm, slaap lekker en sweet dreams x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Tja....dat hoort erbij...kan niemand omheenMaarra ik zou mijn moeder nog bellen ga ik nu dus nog snel doenVM het zwembad was gelukkig niet blauw dus ik was wakker maar wel aangename roes ...slaap lekker en tot morgeniedereen hier ook welterusten en Bebe volhouden, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 bel ze Coco en ook alvast welterusten voor straks:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 3 koffie's in de ochtend, en over de hele dag door; 3 volle potten thee. Water drink ik te weinig terwijl dat het gezondste is.Moet nog leren, doe m'n bestMaar ook wel fruitsap enzo (bio!)Arno op belgische TV, kennen jullie 'm?Superartiest!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Nooooooit van gehoord.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Hij zingt 'k hem n klentje, moar 'k schiet verre....(westvlaams) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 nee, ken hem echt niet... maar ben ook een hollandse he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 toch internationaal zeer bekend en hhel grappig figuur!Arno Hintjens, zoek maar es op, vroeger frontzangervan Tmatis, voor mij pure nostalgie.Hem te horen geeft me altijd warm gevoel!Kan OOK altijd helpen trouwens (bij minder momenten)Slaapjes doen..xxOp naar een volgende nuchtere dag, Bebe!en anderen...xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 welterusten Lady, en jij ook!x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 correctie: TC-MATIC ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 hoidieboionverwacht toch nog een drukke avond gehad, de bier en wijn vloeide rijkelijk en ik dacht...... zal ik?de sinas was op dus overgeschakeld naar de 7 upen toch onverwacht dook er een klein krengetje op en zei tegen me.... ze zien het toch nietgelukkig heb ik enig ervaring met die kleine krengetjes maar toch schrok ik evenhet is ook de eerste verjaardag waar ik drank voor in huis heb en ook de laatste denk ik zomaaral dat gesodemieter.nog een koppie thee, even de dag laten bezinken en dan wordt het bedtijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden