VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Jacc ! Voel me net zo!! Wel willen, geestelijk ook maar lich. energie pffffffffff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Coco: ik weet niet of je nog inlogt voordat je morgen naar de tandarts gaat maar ik heb je een PB gestuurd hierover, hoop dat je er iets aan hebt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Rapilos erg fijn voor je. Ben erg blij en nu je nieuwe woning nog he?Caro is ook geinstalleerd (hoop ik). Sjonge wat een emo weer en lol om om dat verhipte kabeltje. Zijn net thuis want invalidevervoer werkt hier nog slechter dus. Toen maar echte taxi en mediamarkt om een gouden kabeltje te kopen Ging ook daar vanalles mis dus resulteerde met een laminator kopen, kabel en een patatje op de straat op een stoepje te eten. Whahaha de sambalboontjes wachten maar tot morgen. Alles kee hier dus hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Dhendro en Jacc: merci!! Hb staat voor haemoglobine: de hoeveelheid rode bloedlichaampjes in je bloed.Die zorgen voor het transport van zuurstof naar je cellen.Misschien is het zo hoog bij jou Bollie omdat je rookt (dat doe je toch?); dat zie je vaker, dat het lichaam zo compenseert voor het gemis aan zuurtstof zo af en toe (of een beetje vaker).Als je dan toch geprikt wordt neemt je huisarts waarschijnlijk ook je bezinking, glucose en schildklierfunctie mee; daar kun je ook erg moe van zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Alaine, als ik dit zo lees is er reden dus om naar de huisarts te gaan. Ik ga afsluiten, ga eten koken ook al heb ik niet veel trek en meld me morgen weer, fijne avond iedereen!!NB: Niet dat ik geen eetlust heb, ik eet de hele dag door en dan schiet het avondeten er weleens bij in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Alaine heeft de vraag van H.B. al beantwoord. Dank dank Alaine. Ja je ziet vaak dat vrouwen ook een laag H.B. gehalte hebben als ze bloedarmoede hebben, is mij ooit verteld. Daar kun je n.l. ook heel zwak en moe van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Ga ook maar es bij HA langs!Ari ijzer kan je toch niet zomaar suppl. beginnen nemen toch???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Goed idee, Jacc.Je huisarts kan een lichamelijke oorzaak van je moeheid op deze manier aantonen of uitsluiten.Kleine moeite. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Haha onze Drup, Ari en niet te vergeten lief Witje, zijn er ook weer.Heeft iemand al kontact gehad met Emma:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Nope! Tja ze heeft onze nrs.! Wat kunnen we meer doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Nee inderdaad Nien en Isje meer kunnen we niet doen. Wie vroeg nou van de week nog, of Em zichzelf niet vertrouwde? Ik dacht nog "Hoe kun je dat nu denken Em is toch zo sterk." Was dat Fotograaf niet?Nou in ieder geval vind ik, achteraf die opmerking erg knap.Maar Em moet toch zo opletten, ze heeft vorig jaar een hersenbloeding gehad. Slikt ze nu ook refu? Ja toch? Bah laat ze maar gauw iets van zichzelf horen. Word toch wel een beetje erg ongerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 VM, ijzersuppletie is een optie, alleen kan je dan de oorzaak van een laag Hb vertroebelen.Hb kan laag zijn door te lage aanmaak, te hoog verbruik, of te snelle afbraak. Als je Hb te laag is wordt er meestal opnieuw bloed geprikt waarbij de achterliggende oorzaken opgespoord kunnen worden. Als het door een te laag ijzergehalte komt (o.a. overmatige menstruaties, maag-darmzweren, te weinig ijzer-intake) wordt die diagnostiek vertroebeld door je ijzersuppletie (dat heb je door de zelfzorgpillen wel genoeg ijzer in je bloed en kom je daardoor niet op het spoor van bv een maagzweer).Meestal is het goed eerst de oorzaak van de moeheid of evt. bloedarmoede op te sporen en dan pas te behandelen.Als het nodig is kun je ijzer op recept krijgen (en het wordt dan vergoed). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 He wat naar, hoopte eigenlijk iets van 1 van jullie iets te horenBij niemand wat bekend dus.Nou dan gaan we maar heel hard duimen, dat ze vanavond niet in t ziekenhuis beland.He verdorrie, ze ging zo goed....grrr nare, nare, nare alcohol toch(jullie wten vast wel dat je bij nare iets anders moet lezen..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Heerlijk dat jij er zoveel van af weet Alaine,zo leren we nog is wat hier.Thnx voor je uitleg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Alaine, Jos z'n h.b. gehalte was 5.1 Dit komt door het slecht eten dat hij doet en door een ileostoma. Hij is ook vaak erg moe. En je kunt er niets tegen doen zegt men. ook geen tabletten. Zelfs spuiten hielpen niet. Erg vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Nee lieve Witte. Wij hebben niets gehoord. Maar misschien komt dat vanavond nog, ik weet het niet maar hoop stilletjes dat dadelijk bij een van ons de tel. gaat en dat we Em. aan de lijn krijgen. Dan weten we tenminste iets meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Idd.Alaine, al die amino zuur supps. Htps, DEMAE en alles wat je bij de drogist zo maar kan kopen?????Weet je dat GHB oorspronkelijk ook zo te koop was?Maar goed, bloed prikken ,eerlijk zijn en dan zien wat het geeft! Iedereen z'n overtuiging! Wou laatst niet reageren op een soortgelijke discussie! Aanmodderen helpt ook niet! Geloven mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Ik hoop met je mee Bol...maar ach...Succes met je bloedprikken dan VM:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Txs Witte!!Kan ook voorjaarsmoeheid zijn hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Zou kunnen...Ik ga ff lekker languit.Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Slaap ze Witte!! Of rust ze?Kids in bed hier dus ikke ook ff chillen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Ik loop hier een beetje met m'n ziel onder m'n armen te banjeren, en mezelf af te vragen, wat is er nou. HEB IK DE VERWARMING NIET AAN STAAN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Nog snel voor 't slapen gaan grappig liedje voor Bollie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 hey hallo allemaal.Hoe is het met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Hey Bee!Alles ok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden