Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

ja, het gaat goed, maar ben nu ook hele dagen druk in de tuin bezig dus heb veel afleiding.
Ik weet niet hoe het gaat als het gaat regenen maar dat zien we dan wel.
Heb iedere avond rond deze tijd nog wel een dippie hoor

Geplaatst

Hoi!

Waarom verbergen wat er is
Met welk middel dan ook

That's da questione!
Mocht er al sprake zijn
van een vraag..

De vraag is da bottleneck

I have no further questions :D

Heb een avond zoals je wilt!

;)

Emmaroos gooshe frabba :heart:

Geplaatst

Alaine
3 mnd geleden Kerstavond!
Van harte gefeliciteerd met deze droge mijlpaal :heart::present::):rose::musicnote::heart::present::):rose::musicnote::heart::present::):rose::musicnote::heart::present::):rose::musicnote::heart::present::):rose::musicnote::heart::present::):rose::musicnote::heart::present::):rose::musicnote::heart::present::):rose::musicnote::heart::present::):rose::musicnote::heart::present::):rose::musicnote::heart::present::):rose::musicnote::heart::present::):rose::musicnote:
Ik hoop dat je iets leuks voor jezelf hebt gedaan/gekocht, naast het droogblijven
want een beloning heb je zeker verdiend!

Emmaroos, laat je nog ff wat weten meis?:heart:

Geplaatst

Prachtige slinger Jane; dank daarvoor!

Naast de electrische tandenborstel na de eerste maand heb ik een paar mooie kralen gekocht voor een ketting (die ik van mijn lief heb gekregen). Een dierbare herinnering aan en periode waar ik trots op ben.

Ik ben Woman nog dankbaar voor het arreslee-pact (ik meen dat dat van haar afkomstig was).
Voorlopig blijf ik rondjes rijden in de slee; ik wil er niet meer uit!

Geplaatst

Log nog even in voor Alaine

van harte hoor met je drie maanden
:D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart::D:sun::musicnote::heart::moon::present::rose::heart:een hele mijlpaal hoor wees er maar ècht trots op.

nu naar bed doei

Geplaatst

Dat vind ik leuk om te horen, dat
je begonnen bent met de kerstslee pact.
Woman en ik hadden het er toen over
en zo is t idd ontstaan.
Ik kan me nog herinneren dat sommige
van het forum het toen een beetje een
overdreven idee vonden.
Maar zie hier het resultaat!!!!!
Ha echt grappig dit Alaine.
Echt leuk om dit te lezen, dat het dus niet zomaar wat was...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...