Spring naar bijdragen

Donderdag 25 maart 2010

tasseke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Slapen he Bee!! Ben elke ochtend om 4 h. wakker. Ga wel om een uur of 11 slapen maar na een uur of 5 wakker! Beter dan in het begin! Toen sliep ik steeds 15 min. om dan helemaal bezweet wakker te worden!

Ik heb 2 kids die me, als ik dan net slaap, ook wel weer wakker maken!

Helpt dat product van Dr. V.? Ken jij Sedonal? Dat blijkt ook zo iets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over honden. Ik heb ze alledrie uit een situatie waarin ze anders afgemaakt zouden worden. Geen pups, dus.
Ze hebben zich prettig sangepast. Ik wil maar zeggen dat een hond uit het asiel nemen, een goed iets kan zijn.

Vicster, in het huishouden duiken is een goed idee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Vie,

Heb je zeker gelijk in,
je hebt gelijk dat je dan iets goeds doet.
Het is verschrikkelijk moeilijk vind ik om een keuze te maken als je weet dat er veel honden in een asiel of iets zitten.

Het is heel dubbel maar wij gaan toch voor een pup.

Ook voor de veiligheid van de kinderen,
je weet nooit wat zo,n hond heeft meegemaakt natuurlijk en we hebben eerder een hond uit asiel gehad die totaal niet met kinderen om kon gaan bleek achteraf en werd vals.

Vandaar dat we voor een jonkie gaan maar alle lof voor iedereen die zo,n hond wel een 2e kans geeft hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook geen oordeel hoor Yaja, neem jij maar fijn een puppie. Weet wel dat je dan helamaal opnieuw begint met opvoeden. Het is niet alleen maar leuk, je krijgt er echt verantwoording bij.

Mijn eerste hond heb ik genomen op aanraden van mijn toenmalige begeleidster van ADB, hiero.
Dat was een Terriër, niet helemaal raszuiver. De volgende twee zijn ook terriër-bastaards, en passen goed bij mij. Vriendelijk van karakter, aktief, en ze weten wat ze willen.
Het heeft me zeker in het begin moeite gekost om ze te sturen en leiden en om ze te laten weten wie de baas is.
En dat heeft me ook geleerd dat een zekere regelmaat heel goed is!

Toch is mijn kat me nog het liefst, qua dieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja is een rare gewaarwording als je je klep moet houden in je eigen huis hahaha. Naja kan er wel om lachen hoor want ze neemt regelmatig pauze omdat de verf dan moet drogen en als ik dan net op dreef ben met tetteren staat ze weer op en weet ik al dat mijn kop weer moet houden. Van de andere kant kan ik dan ook ff mijn gang gaan zonder het gevoel te hebben dat ik gezelschap moet zijn voor een gast. Ach we hebben het gezellig en daar gaat het maar om toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...