Jannigje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Dag allemaal,dit is nieuw voor mij. Ik moet nog uitzoeken hoe het werkt. Ik ken nog niemand, maar ik kan toch al meedoen?Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ja natuurlijk Jannigje!Wees welkom.Ik ben ook nog hartstikke nieuw hier.hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hai Jannig,ja tuurlijk mag je meedoen,kijk en lees maar lekker mee en als je vragen hebt of iets kwijt wil kan dat ook natuurlijk!Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ik vind het nu al prettig. Zit er een paar uur op en ben er nu al van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen Zogauw de trek vanavond begint te komen (dat zit er dik in in ieder geval) weet ik deze weg ook te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hee Vic,ik zoek het Forum ook altijd op als de trek begint te komen hoor!Het helpt me er echt doorheen!Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Bee!! En nu doorgaan hè!Welkom Jannig, tuurlijk mag je meedoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hoi Vicster,Ik heb daar ook iedere avond nog last van hoor en ben hier dan meestal ook te vinden.Het scheelt echt enorm!Veel suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Drup, van mij hoef je je klep niet te houden hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hee Vm!Ja goed he. Alleen dat slapen.... wat een drama Heb het vannacht half 5 zien worden en werd om kwart over 5 wakker van een verschrikkelijke nachtmerrie. Ik hoop echt dat het snel beter wordt.Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ya, triest om te lezen dat dit is gebeurd, hoe oud is ze?Jannigje en Vic, welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Slapen he Bee!! Ben elke ochtend om 4 h. wakker. Ga wel om een uur of 11 slapen maar na een uur of 5 wakker! Beter dan in het begin! Toen sliep ik steeds 15 min. om dan helemaal bezweet wakker te worden!Ik heb 2 kids die me, als ik dan net slaap, ook wel weer wakker maken!Helpt dat product van Dr. V.? Ken jij Sedonal? Dat blijkt ook zo iets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ik heb nu Dormeasan, daar heb ik er de afgelopen nachten steeds 1 van ingenomen maar vanavond gaan er gewoon 2 in zoals voorgeschreven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ze is nu 5 Jacc,van de vorige operaties heeft ze weinig meegekregen maar nu zal ze het natuurlijk heel eng vinden denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Over honden. Ik heb ze alledrie uit een situatie waarin ze anders afgemaakt zouden worden. Geen pups, dus. Ze hebben zich prettig sangepast. Ik wil maar zeggen dat een hond uit het asiel nemen, een goed iets kan zijn.Vicster, in het huishouden duiken is een goed idee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Goedemorgen Vie,Heb je zeker gelijk in,je hebt gelijk dat je dan iets goeds doet.Het is verschrikkelijk moeilijk vind ik om een keuze te maken als je weet dat er veel honden in een asiel of iets zitten.Het is heel dubbel maar wij gaan toch voor een pup.Ook voor de veiligheid van de kinderen,je weet nooit wat zo,n hond heeft meegemaakt natuurlijk en we hebben eerder een hond uit asiel gehad die totaal niet met kinderen om kon gaan bleek achteraf en werd vals.Vandaar dat we voor een jonkie gaan maar alle lof voor iedereen die zo,n hond wel een 2e kans geeft hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Het is ook geen oordeel hoor Yaja, neem jij maar fijn een puppie. Weet wel dat je dan helamaal opnieuw begint met opvoeden. Het is niet alleen maar leuk, je krijgt er echt verantwoording bij.Mijn eerste hond heb ik genomen op aanraden van mijn toenmalige begeleidster van ADB, hiero. Dat was een Terriër, niet helemaal raszuiver. De volgende twee zijn ook terriër-bastaards, en passen goed bij mij. Vriendelijk van karakter, aktief, en ze weten wat ze willen.Het heeft me zeker in het begin moeite gekost om ze te sturen en leiden en om ze te laten weten wie de baas is.En dat heeft me ook geleerd dat een zekere regelmaat heel goed is!Toch is mijn kat me nog het liefst, qua dieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 nee geeft niet hoor Vie, fijn dat je zo eerlijk bent en tuurlijk heb je gelijk!We weten dat het een hele verantwoordelijkheid is hoor maar die gaan we graag aan hoor!We gaan zeker ons best voor het beestje doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hahaha kan best maar als Caro aan het schilderen dan moet ik mijn tetter houden en als ik ergens slecht in ben...........He Ya wat triest voor dat kindje. Soms zijn die artsen net slagers maar je zal het maar treffen. Hieperdepiep Banjootje is vandaag jarig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 HIEPERDEPIEP HOERAAAATJE VOOR BANJO!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bebe Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Gefeliciteerd Banjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 congrats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 En wat is het een heerlijk weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ja is een rare gewaarwording als je je klep moet houden in je eigen huis hahaha. Naja kan er wel om lachen hoor want ze neemt regelmatig pauze omdat de verf dan moet drogen en als ik dan net op dreef ben met tetteren staat ze weer op en weet ik al dat mijn kop weer moet houden. Van de andere kant kan ik dan ook ff mijn gang gaan zonder het gevoel te hebben dat ik gezelschap moet zijn voor een gast. Ach we hebben het gezellig en daar gaat het maar om toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Thanx namens Banjo. Jij ook gefeliciteerd Bebe want je heb de 1e stap toch maar mooi gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Felic. Banjo!Dat em nog vaak mag dansen in het goud! Ik ben fan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden