Spring naar bijdragen

Donderdag 25 maart 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben niet weg te brandenblijkbaar.
Maarru, Victor, welkom hier.
Heb ook ff je stukje gelezen, je bevindt je in goed gezelschap hoor.
Kom inderdaad maar vaak langs, wist je dat er hier ook een draadje is voor rokers die nietroker willen worden?
Ze gaan op 1 april stoppen.....:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Yala, wat denk van de oudere jongere?????
Tis geen aprilgrap Vic, ik ben je een half jaar geleden al voorgaan in mijn laatste stoppoging... en het lukt dit keer.... ongelooflijk wat een bevrijding, niet meer MOETEN roken (voorheen 1,5 pakje per dag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer...
Ik dacht: ik kom even kijken of EmmaRoos al is langsgeweest, maar las dat ze in ieder geval via een andere weg contact heeft gehad. Fijn!

Isa:
Heel veel succes op je proefdag, het gaat vast lukken!! :)

Vicster:
Welkom hier!

Wat een supermooi weertje hè! Net klaar van de schoolbieb en net besloten dat ik even lekker naar de stad fiets. Ik heb nieuwe gympen verdiend:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja fijn hè Yajala!
Ik kan heel blij worden van zo'n zonnetje!:)
Zometeen lekker mijn zonnebrilletje op en fietsen maar...Het is een half uurtje fietsen naar het centrum, net niet te ver. Heb zin in een paar nieuwe gympen met lekkere felle kleurtjes! Niet dat ik geen gympen heb:$ Maar goed...
Jij nog plannen voor vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb zelfs mijn sandalen aan en dat kan best! ;)
vandaag gaat het echt warm worden! heerlijk hoor!!

Ik ben vandaag begonnen met het dokter Frank dieet, weet niet of het echt iets voor me is maar wil er toch weer erg graag 9 kilo af hebben
dan hoef ik geen nieuwe kleren te kopen en pas ik mijn zomergarderobe weer :D
raar hoor, ontbijten met spek en ei! en vanmiddag tomaat met mozarella
het zijn wel dingen die ik lekker vind.

Isa als je weer terug bent, doe je nog steeds dokter Frank en hoeveel ben je nu kwijt??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat ik eens lekker m,n huis ga soppen,
manlief heeft z,n best gedaan hoor toen ik in bed lag maar wel op zijn manier!:D

Straks even met de kleintjes naar de kinderboederij en even genieten van het zonnetje,
en....natuurlijk door met m,n zoektocht naar onze lieve viervoeter! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He taps,

helemaal hot he die Dr Frank.

Wij zijn er niet zo,n voorstander van eigenlijk,
je valt er zeker wel vanaf hoor maar als je daarna weer je gewone eetgewoonte op moet pakken zit het er helaas zo weer aan.

Maar ik heb makkelijk praten,ik kan eten wat ik wil,val overal van af lijkt wel.
Het kan ook andersom dus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ga ik zeker doen Bol,
ik kan echt niet wachten joh!

Heb jullie berichtjes gelezen over een oudere hond uit asiel maar we willen toch echt een pup voor de kleintjes.

Gewoon dat ze het hele puppy proces meemaken,en mama vind het ook heerlijk zo,n klein frummeltje!

Helaas wel weer slapeloze nachten ben ik bang! haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thnx bol, kwaad op jou??? kan niet.
maar volgens mij heb jum de verkeerde kant op gegooid hoor, hihi.
Yala, wat heerlijk dat je alles kunt eten, wooooow.
ik blijf de WW maar trouw, dat werkt voor mij het beste.
Wafor woef krijgen jullie yala??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas:
Ik hoor veel goede dingen over dat dieet. Heb in de winkel veel klanten die proteine poeders en zo daarvoor aanschaffen. De meesten zijn zonder moeite kilo's afgevallen dus dat klonk goed! Het is ook fijn dat dat dieet je veel keuzes geeft en niet roept wat je allemaal NIET mag eten...
Ook kost het volgens mij niet al teveel. Je kunt op internet alle informatie vinden en je hoeft geen maaltijdvervangers en zo te kopen. Met een beetje creativiteit kan zo nodig volgens mij het hele gezin mee eten en hoef je niet apart te gaan koken. Of vergis ik me nu??

Yajala:
Moet er niet aan denken: poetsen...Heb er een hekel aan, maar inderdaad moet het wel eens een keer gebeuren...Maar: vandaag bij deze dame niet:) Morgen weer een dag;)
Fijn te horen dat het weer beter met je gaat na dat gedoe met je nieren...Klonk niet fijn!:(

Enne...ik zal het zonnetje ook jou kant uit sturen Yvonne! Hier is er genoeg!;)
Heb je hem al???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ya het is ook veel beter als je een pup neemt. Bij oudere honden weet je toch nooit wat je in huis haalt.
O zo'n pup is gauw zindelijk hoor. Met een dag of 3 kan dat al bekeken zijn. Vaak uitlaten als ze gegeten hebben en als ze wakker worden. 's Nachts in een kleine doos zodat ze alleen maar kunnen liggen en niet echt lopen. Een dier zal, als het goed is, nooit z'n eigen nest bevuilen. Dan moet het goed komen hoor.:present::)
Ikzelf ben alijd voor complimenten, nooit voor straffen, anders worden ze bang voor me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...