Soothe Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Dank je wel voor je bericht Desi.Even kijken of het werkt.Oh verkeerd gelezen:huh: Eerst moet ik een compliment krijgen.Eigenlijk zeg ik altijd dank je wel na een compliment.Een complimentje vind ik wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 VM het is de bedoeling dat anderen die complimentjes maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Zag het ook te laat Desi.Geef me eens een complimentje, kan ik oefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ja, het is best moeilijk om complimenten aan te nemen.Ik vroeg vanavond aan mijn zus of ze me eigenlijk wel leuk vond. Ze zegt, jij? Leuk? En toen schoten we in de lach. En ik zei, jij bent ook een kreng hoor!Leuk zijn is dus niet een vereiste.Jezelf zijn en dat accepteren weer wel.Als je zover bent, zou het dan niet meer nodig zijn om iets te verlangen dat buiten jezelf is?Ik bedoel een vorm van verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Hoi allemaal,Vic welkomJannigje welkomIsaaaaaaaaaaa wat GÃÃf van je baan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ja Dar. Raar is dat hé. Dat is er van jongs af aan in gestamd. Je mag niet horen dat je goed,knap, inteligent of wat dan ook, bent. Daarna ga je een valse bescheidenheid op bouwen, want bescheidenheid is goed. Dat is een goeie eigenschap. Terwijl je van complimenten juist zo kunt groeien.Soothe jij bent een lieverd. Dit is een compliment hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Soothe wat zie je er goed uit vandaag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Vie als je dan niets meer verlangt buiten jezelf moet je er toch eerst achter komen of je een probleemdrinker bent of een acli? Of zie ik dat verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Dank je wel lieve Desi.Hoe kan dat, ik heb geen webcam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ik ben helderziend en zie je nu zitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Bolletje ook dank. Ik heb ook zo m'n problemen, maar blijkbaar op een ander vlak,dit gaat me goed af.Test doorstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Dag knappe lieverds!Teruggetrokken, afstandelijk. Zo kom ik wel eens over ja, dat weet ik.Geknuffeld werd er ook niet echt vroeger thuis en in mijn eerste relatie betekende knuffelen: ik moet nu beslissen of ik seks wil.Nu heb ik een hele lieve attente man die dol op knuffelen is, gewoon om het knuffelen.En die me nog steeds na al die jaren complimentjes geeft.En ik heb door hem geleerd om hetzelfde te kunnen doen, zonder achterdocht of angst.Maar nog steeds als hij zegt: weet je wel dat je heel knap bent, zeg ik: ja, knap lastig hihi.Maar dat is ook wel weer grappig.Nou was dit openhartig of niet voor een afstandelijk, teruggetrokken iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Desi, ik voel me hier hoogst ongemakkelijk bij.Ik waan me bespied.Nu is de Paus ook in opspraak.Schandalen in de doofpot gestopt, toen hij kardinaal was.Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 he, een telefoontje en ik ben eruitcomplimentenik zeg altijd, ach valt meehuh, ik?is toch normaalen ga maar dooreigenlijk gewoon denigrerend naar jezelf toeook bij mij een onderdeel van de therapie dusstilstaan bij wat de mensen zeggeneven nadenken, binnen laten komenen dan simpel bedankt voor het complimentklinkt bijzonder gemakkelijk, nu nog even doenwat is dat toch, slechte dingen en negativiteit is makkelijker aangeleerd dan van jezelf te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Ja Soothe vooral je telefoontje zie ik wel zitten!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 pssst Wing,even je oren spitsen!ga nu fluisteren...............VIND JOU OOK GEWELDIG! boefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 ik kan me dus niets voorstellen dat iedereen hier afstandelijk isof arrogant of terug getrokken of wat dan ooktot ik de computer uitschakel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Kate, je bent een moppie. Ssttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Beetje Tv kijken.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Maar als er dan op zo'n meeting na afloop gezoend en geknuffeld gaat worden dan denk ik wat is dit.Dat gaat me dan even te hard. Ik moet daar dan wel even aan wennen. Maar ik weet dat ik ook daarin niet de enige ben. En ik zou me ook buitengesloten voelen als ik dan als enige niet gezoend zou worden.Maar alleen een hand of zo.Ja dat is best lastig allemaal soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 HUG !!!!!!!!!!!(ja vanachter de computer durf ik wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 Stelletje lefgozers!!!!((())) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 helahola lefdame!!!!marjo,is het bij jou eigenlijk?ben eigenlijk benieuwd naar het eiland, of je wel of niet gaat bedoel ikof ben ik nu te rechtstreeks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 quote: Originally posted by: KateMaar als er dan op zo'n meeting na afloop gezoend en geknuffeld gaat worden dan denk ik wat is dit. Dat gaat me dan even te hard. Ik moet daar dan wel even aan wennen. Maar ik weet dat ik ook daarin niet de enige ben. En ik zou me ook buitengesloten voelen als ik dan als enige niet gezoend zou worden. Maar alleen een hand of zo. Ja dat is best lastig allemaal soms. Kate ik vind daarom knuffels geven veel makkelijker dan ontvangen. Heb het wel erg graag maar vind het ook eng. Met geven bepaal je zelf tot hoever en met krijgen is het weer heel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2010 he gaan jullie nu niet te snel?ik ben nog blijven hangen bij de complimententjeetje, als je niet eens een compliment kan ontvangen hoe moet je dan knuffelen?ok, even negatief maar het schiet wel altijd oor me heenik denk altijdlaat me met rustwat moet je van me?nu lief knuffelen maar wat zit er achter?ben altijd bangof voor klappen ( toch al heel lang terug)of dat ze iets van me willen wat ik niet kan geventjeetje, ga nog eens eerlijk doen, als ik even terug lees ben ik nog steeds een wrakach, maar wel eentje die aan de betere hand isgeduld tas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden