bolletje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Vie ik hoef nieet meer streng te worden hoor. Ik wil niet weer met zo'n drol opgescheept zitten, waar je ook nog eens veel van houdt:PMaar wat leuk een eigen masagewebsite zeg. Staan er geen regels op internet, hoe je dat het beste kan doen en waar je je aan moet houden zodat je het minst risico loopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Hoi allemaal, daar ben ik weer even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Hoi alleen, daar is ze dan weer ff. Heb je al gegeten? Was het lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Bevalt mij trouwens uitstekend, dat alleen wonen. Ben uitstekend in staat om mezelf te verwennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Nee Bol, ik eet altijd laat, beetje mediterrane klok in me.Straks pasta met zalm en asperges en een lekkere bak sla erbij.Goed gedaan hoor, met Jos. Volhouden, geniet ook maar eens van jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Wel vroeg, die ijsbloemetjes! Kunnen niet tegen nachtvorst of vorst aan de grond. Pas veilig na de Ijsheiligen (19 mei). Of zitten ze nog in een kasje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Verse aspeges al Els?Avond allen trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ja, van die dunne kleine groene, lekker, he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Nee Fo, ik ga die nog niet zaaien hoor, maar heb ze al wel gekocht, want dadelijk zijn ze hier niet meer te krijgen. Ik zou willen dat ik er ieder jaar zelf zaadjes van kon krijgen maar dat gaat niet.Nee ik ga wel reuzenviooltjes zaaien, dat kan wel volgens mij.Hé dat klinkt heerlijk die pasta met zalm en asperges. Ja over een paar weken zijn de verse asperges hier weer te koop.Hé die Nien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Hebben we al iets van Em:present: gehoord? Weet iemand wanneer haar man nu thuis komt? Hij zou een week weg blijven volgens mij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Wij noemen dat hier Franse Asperges. Voor de verse witte is het hier nog te vroeg!Maar idd. die kleine groen, gesauteerd zijn super lekker!Ik maak Tuna steak (rode) met gecarameliseerde worteltjes en basmati rijs.Wij eten ook steeds pas om 20h.Ps. kids eten om 16h. wel iets als ze uit school komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 quote: Originally posted by: bolletjeHé dat klinkt heerlijk die pasta met zalm....... en aspergers. ........Ja over een paar weken zijn de verse aspergers hier weer te koop.Freudiaanse verspreking Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Haha!!! Grappig Wijze Els!Dacht net hetzelfde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Wow, dat klinkt ook heel lekker.Bol, ik dacht dat ER haar man vandaag weer thuis zou komen. Jane schreef gisteren dat ze vandaag online zou komen, nog niets gezien maar de dag is nog niet voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Maak me ook zorgen om Emma! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Daar ben ik weerEven vertellen dat ik vanmiddag heb gesollicteerd voor vrijwilliger in de Wereld winkel. Ze hebben iemand nodig voor de kerstpakketten, en daar ben ik heel goed in. Er bekruipt me wel een gevoel. Ik ben 10 jaar geleden begonnen in de Wereldwinkel Haarlem die Fair Trade Shop zou worden. Ik heb geknokt om uiteindelijk leidinggevende te worden in de Shop in hartje Amsterdam. Uiteindelijk manager van de Goede Doelen Winkel !!!Ik heb heel erg het gevoel dat ik weer opnieuw moet beginnen, starting from scratch. Weer onderaan de ladder potverdrie. Nou ja ik ben al blij dat ik de mogelijkheid krijg, want ik zou niet anders weten hoe ik weer in de idieele branche een baan moet krjigen, en ze kennn me vast nog wel op het hoofdkantoor. Maar ik voel wel echt verdriet hierover, dat ik weer helemaal teruggekukeld ben onder aan de ladder..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ik blijf vanavond wel on line, want ik heb weer last van de vrijdagavond blues...Nu eerst een quiche in de oven met on top extra tomaatjes kaas en knoflook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ja dat is ook wel weer helemaal waar, IsaEn ik wil ook niet meer zo idioot hard werken als toen, dat was echt slopend. Open vizier dus, nieuwe start nieuwe kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Bonne courage Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Goedzo Woman, met zoveel ervaring klim je toch weer omhoog? En het belangrijkste is misschien wel dat je iets doet waar je hart ligt, toch? Ik hoop echt voor je dat het gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ja ik word gebeld voor een gesprek, maar kan me niet voorstellen dat dit niet gaat lukken. Of het moet op basis van teveel ervaring zijn, maar zelfs dat kan ik me niet voorstellen. Kerstpakketten zijn erg ingewikkeld, logistiek enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Hahaha Fo. Ja ik zit zo met dat aspergermanneke van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Goedenavond. Net terug uit de stad. Dochter moest nieuwe sportschoenen, slippers enz. enz. hebben, dus alvast maar een voorschotje op de kinderbijslag genomen;)Isa gefeliciteerd! Lekker hè weer aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ben er ook wel weer aan toe maar kennelijk is het nog niet (helemaal) mijn tijd. Komt wel goed.Minder goed nieuws is dat ik afgelopen woensdag een longfunctietest heb gehad en nog maar 60% longcapaciteit heb. Dat wordt nu dus echt radicaal stoppen! Afspraak met rookpoli al gemaakt. Maar daarentegen ook goed nieuws. Heb voor mijn meisje en mij een weekje Ardennen geboekt voor de zomervakantie. In een blokhut. Actieve vakantie met grensverleggende activiteiten, is goed voor haar want ze heeft een beetje last van faalangst dus een boost voor haar zelfvertrouwen als het goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 26 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2010 Ik ga lekker eten en tv kijken.Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden