Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 maart 2010


Frans

Aanbevolen berichten

Vie ik hoef nieet meer streng te worden hoor. Ik wil niet weer met zo'n drol opgescheept zitten, waar je ook nog eens veel van houdt:P
Maar wat leuk een eigen masagewebsite zeg. Staan er geen regels op internet, hoe je dat het beste kan doen en waar je je aan moet houden zodat je het minst risico loopt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Fo, ik ga die nog niet zaaien hoor, maar heb ze al wel gekocht, want dadelijk zijn ze hier niet meer te krijgen. Ik zou willen dat ik er ieder jaar zelf zaadjes van kon krijgen maar dat gaat niet.
Nee ik ga wel reuzenviooltjes zaaien, dat kan wel volgens mij.
Hé dat klinkt heerlijk die pasta met zalm en asperges. Ja over een paar weken zijn de verse asperges hier weer te koop.

Hé die Nien.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij noemen dat hier Franse Asperges.
Voor de verse witte is het hier nog te vroeg!

Maar idd. die kleine groen, gesauteerd zijn super lekker!

Ik maak Tuna steak (rode) met gecarameliseerde worteltjes en basmati rijs.

Wij eten ook steeds pas om 20h.

Ps. kids eten om 16h. wel iets als ze uit school komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer
Even vertellen dat ik vanmiddag heb gesollicteerd voor vrijwilliger in de Wereld winkel.
Ze hebben iemand nodig voor de kerstpakketten, en daar ben ik heel goed in.
Er bekruipt me wel een gevoel.
Ik ben 10 jaar geleden begonnen in de Wereldwinkel Haarlem die Fair Trade Shop zou worden. Ik heb geknokt om uiteindelijk leidinggevende te worden in de Shop in hartje Amsterdam.
Uiteindelijk manager van de Goede Doelen Winkel !!!
Ik heb heel erg het gevoel dat ik weer opnieuw moet beginnen, starting from scratch. Weer onderaan de ladder potverdrie.
Nou ja ik ben al blij dat ik de mogelijkheid krijg, want ik zou niet anders weten hoe ik weer in de idieele branche een baan moet krjigen, en ze kennn me vast nog wel op het hoofdkantoor.
Maar ik voel wel echt verdriet hierover, dat ik weer helemaal teruggekukeld ben onder aan de ladder.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik word gebeld voor een gesprek, maar kan me niet voorstellen dat dit niet gaat lukken. Of het moet op basis van teveel ervaring zijn, maar zelfs dat kan ik me niet voorstellen. Kerstpakketten zijn erg ingewikkeld, logistiek enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er ook wel weer aan toe maar kennelijk is het nog niet (helemaal) mijn tijd. Komt wel goed.

Minder goed nieuws is dat ik afgelopen woensdag een longfunctietest heb gehad en nog maar 60% longcapaciteit heb. Dat wordt nu dus echt radicaal stoppen! Afspraak met rookpoli al gemaakt.

Maar daarentegen ook goed nieuws. Heb voor mijn meisje en mij een weekje Ardennen geboekt voor de zomervakantie. In een blokhut. Actieve vakantie met grensverleggende activiteiten, is goed voor haar want ze heeft een beetje last van faalangst dus een boost voor haar zelfvertrouwen als het goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...