Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 maart 2010


Frans

Aanbevolen berichten

Tina, boosheid is geen agressie.
Het is juist een goede emotie
(die creatief maakt ook, staat in AD van gisteren)
als iemand zich persoonlijk aangevallen of bedreigd voelt daardoor
is het juist die persoon die daar mee kan. Is ooit waarschijnlijk behgoorlijk
beschadigd door die boosheid van iemand.
een goed ther./gespreksleider laat beiden in zijn/haar waarde, maar kan het juist mooi
gebruiken om ermee om te leren gaan. daar ben je daar toch voor? en je komt overal boosheid tegen, dus die les is hard nodig voor de ander.
En voor jou juist een goed teken dat je je veilig genoeg voelde om die boosheid te uiten, juist
een kompliment meis. Als je die boosheid (te vaak) binnen houdt dan wordt het agressie en gaat ten koste van iemand. Zo ging het niet, begreep ik uit jouw boodschap.
En iemand uit een groep buitensluiten of wegsturen is een teken van onmacht, buitensluiten is nog erger dan pesten, want veel vager aan te tonen. Zijn ze daar helemaal belaaitafeld.
Ik hoop dat je je er eens goed over kunt buigen en het er niet bij laat zitten.
Jouw gevoelens zijn net zo veel waard als die van de anderen en iedereen kan hier beter van worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou bedankt hè,loop ik al de hele dag met de smaak van champagnepils van exota in mijn mond! je kon er ook zo fijn sorba's van maken,paar bollen ijs,wat vruchtjes en een flinke scheut exota! het spul liep over van de "prik",dat was ook het probleem,stilstaand gebeurde er echt niks,maar toen ik als kind bij vermoedelijk P de Gruyter mijn tas wat fors op de vloer zette was het wel knal! en plakken!!! want toen gebruikte men nog echte suiker,ipv licht!

Dar heb jeje poes laten helpen? tja dat is nogal een ingreep,en de verdoving luister nauw!

Mijn kat lag met zijn zus te kezen! dus dat was snip!!! no problem!

zal eens zoeken in de puinhoop hoe je ook alweer een foto plaatst,want het is wel een dot hoor,een
cinnamon siamese van 2½ kg,je kijkt er bijna doorheen zo mager!

Gek eigenlijk dat er nooit iemand een doorstart heeft gemaakt met exota,ander naampje,beter flesje,of zou de smaak toch veranderd zijn?

Wie herinnert zich de sinaasappellimonade van Riedel nog,in van die dikke groene flessen,met heel modern,een plastic schroefdop! ook een stille dood gestorven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas je zou kunnen voorstellen, elk (in overleg) wat drank meenemen
en jij juist voor de hapjes en softdrink zorgen, is helemaal niet gek en dan
nemen ze de restjes wel mee ook (als die er zijn). Maar €1- p.p. is niet echt veel hoor.
Alleen voor zoveel mensen betalen dat is wel erg duur en idd zonder van het geld.
Lekker bowl maken is ook feestelijk. Maar hoop wel dat het leuk feest wordt en wat attent dat jouw moeder bedacht dat je 18 jaar moeder bent, nooit van gehoord, maar je hebt zo'n pracht kado echt
verdiend ( en V mag je ook wel een leuk kadootje geven nu ik het zo bedenk). Ga ik onthouden, zoon wordt in feb. 18B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor,

was exota en riedel niet hetzelfde?

jane,

het is tenslotte een hele opgaaf om voor kinderen te zorgen en het ook nog eens goed te doen
en heb je gedacht wat voor pijn je hebt geleden? toch maar mooi 9 maanden zwanger met alle ongemakken en vervolgens wordt je op het eind gemarteld bij de bevalling.
dus tja....kadootje is op zijn plaats dan toch? :D.

doen wij hier altijd hoor, de moeders ook verwennen
alleen blijft het meestal bij een bos bloemen.
dit was wel buitensporig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor
Die ken ik nog, Riedel sinas, héérlijk. Was inderdaad ineens weg.
En ja natuurlijk Exota, was er gek op, zoveel prikkels dat je neus ook
gelijk vol zat hahaha.
Is inderdaad nu oa bij een bekende grote supermarkt te verkrijgen, ik geloof
in 4 smaken, ook die groene en
óók in champagnepils smaak, heet nu Gazeuse in plastic 0,75 C flessen.
Iemand zei dat al eerder vandaag volgens mij...

Allemaal hoi en dag want ik ga weer.
Had mij niet uitgelogd zag ik.... foei!!

laterrrrrr
Cootje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha,

ik ken het alleen maar uit verhalen, hetzelfde als de eerste ijs en patatkraam die in de straat kwam
met paard en wagen.
maar tja, toen was een kroket 5 cent

toevallig zag ik een tijd terug weer eens een draaiorgel, zomaar in de buurt
het had toch iets en oduerwets liep de buurt uit om te kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor, sorry hoor :) maar ja, ik werd er mee wakker. Exooota!

Verder heb ik bewondering voor mensen die via de telefoon dingen verkopen.
Zojuist werd ik zo murw gekletst dat ik van ellende maar over ben gegaan op een nieuwe energieleverancier. Drie maanden gratis stroom.
Maar rekenen kon hij niet, want hij zei dat ik in 1940 ben geboren als ik a.s. woensdag 50 jaar word.

Tas je hebt het al gehaald allemaal. Als je er zelf maar van af blijft.
Achttien jaar worden is wel een gebeurtenis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou Vie,

ik had dinsdag een momentje
niets aan het handje maar meer een oude gewoonte die even boven kwam
een kwestie van bewust blijven, blijven denken.
maar gelukkig, nee geen behoefte eraan
kom op zeg!
ik ben net aan het opruimen wat ik allemaal door de drank heb gesloopt
nah, laat maar, zeker weer opnieuw beginnen
ik dacht het niet! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar is hij nu Meesaf? Als het goed is, is het binnen een paar uur bekeken en loopt hij weer een beetje door de kamer rond, om daarna wer ergens neer te ploffen en verder te slapen.
Ik heb de foto's gezien, wat is ie toch mooi hé? Morgen zal hij weer helemaal de oude zijn en weer gaan eten hoor, geen zorgen.:heart::sun::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonneke dank voor je vraag. Het is allemaal erg goed gegaan. Er wordt nu met man en macht gewerkt aan het herstel van Jos. De medicatie wordt voortaan gegeven door de thuiszorg, hij krijgt nu nog meer zorg dan voorheen, er wordt op ze eetgedrag gelet, er komt een fisiotherapeut, de S.P.V. er blijft komen, Jos zal zelf moeten accepteren dat een ander gaat beslissen over hoe hij behandelt moet worden, dus zal hij de controle uit handen moeten geven, en ik wordt ook, samen met Letty, minder belast. De enigste die nog mee moet werken is Jos zelf.
Dit is ook de laatste kans die hij krijgt, anders wordt het toch verpleegtehuis omdat we het dan met z'n allen niet meer aan kunnen. De thuiszorg is nu ook al overbelast.
Ikzelf heb gezegd dat ik een voorlopig thuis blijf. Wel hebben we de volgende week vrijdag weer een bijeenkomst, om te kijken of er vooruitgang in zit, en ze kunnen me altijd bellen als ze me nodig hebben.
Letty en ik hadden een heel goed gevoel er over dus het moet goed komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog heel even op de valreep bol: geweldig.
dat klinkt heel goed allemaal.
ik zou nu wel even gewoon een dikke knuffel aan je willen geven..... hou dit vast hoor.
En ga gewoon er op uit .....
doe leuke dingen.
Potverdrie, het moet kunnen op deze manier.
:heart::sun::):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, als je het zelf eigenlijk kan regelen, zou ik dat ook doen.
Waarom hem dan bellen? Toch behoefte aan hem?
Meid laat eens wat girlpower aan jezelf zien. Waar wil je uiteindelijk heen. Afhankelijk of niet?

Bol, en jij nu ook voort voor jezelf... hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar die rooie is ook mooi hé? Is dat een kater? Meestal worden die erg groot. Nou ze kunnen Mees niet te veel verdoving gegeven hebben, want als het goed is wordt hij van tevoren gewogen, maar het is altijd zo hoor dat ze wat duf zijn de eerste dag. Hij heeft als het goed is een spuitje gekregen om die slaap tegen te gaan, ze zijn dan meteen wakker, maar dat duurt altijd maar ff. Daarna storten ze weer helemaal in elkaar en pitten ze veel. Morgen moet het beter zijn hoor en je hebt best kans dat hij straks al weer wat gaat drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pompidompidom ik heb vandaag sinds lange tijd, zaadjes gekocht. Viooltjes en IJs of middagbloempjes. Kennen jullie die? Die zijn zo mooi en sluiten zich s'avonds. Ze hebben veel kleuren en zijn echt heel vrolijk om in de tuin te zetten. Ga dus morgen beginnen. Heb er zooooooo'n zin in. Heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk Isa, het was ook maar een moment dat ik dacht, stel je niet zo afhankelijk op van een man die blijkbaar niets voor jou doet.
Meid ik ben qua geliefde echt heel streng geworden. Hij zal er voor mij moeten zijn en anders: doewie!
Door scha en schande wijs geworden. Ik ben het waard om geliefd te worden en ik hoop dat jij dat ook zo voelt.

Verder ben ik bezig om een website te maken over massage. Daar ben ik goed in, en heb er ook een diploma voor. Zit nog een beetje na te denken over de tekst, en ook over de ins and outs van aansprakelijkheid, enzo.
Wel leuk om iets heel nieuws te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...