Spring naar bijdragen

maandag 29 maart 10


smart

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allen,

Weer even aangemeld... gemeld !!!
Gaat hier redelijk goed, medicatie begint te werken... En nog steeds droog gebleven !!!

Lijk me nu minder druk te maken over alles, al heb ik het afgelopen weekend weer aardig voor mijn kiezen gehad !!!

Helaas is ex weer lekker aan het stoken en wroeten en aan het trachten me van mijn stuk te brengen met als inzet de kids, maar ben gelukkig door de medicatie nu een stuk rustiger en ondanks dat het pijn doet verdom ik mezelf weer te laten vervallen in mijn oude gedrag, de alcohol !!!

Daarnaast is het weekend een beetje teleurstellend verlopen...
Op de een af andere manier doorzie ik door mijn nuchterheid nu dat niet alleen ik mijn gedrag zou moeten veranderen, maar dat ik ook van mijn partner verwacht dat hij een keer naar zijn gedrag/verslavingen gaat kijken en daarmee aan de slag gaat !!!
Nu weet ik wel dat iemand dat zelf moet inzien en dat zelf moet zien te veranderen, maar ik kan me er toch niet aan onttrekken dat ik op deze manier niet verder wil in de relatie, hoeveel ik ook van mijn vriend houd...

Pffff..... wat een zware kost hier zo op de vroege ochtend, maar moest het even kwijt...

Heb even kort gisteren doorgelezen...

Isa :
Wat verschrikkelijk vervelend voor je, maar laat je koppie niet hangen he !!!
Fight for your right...
:present:

xxx blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen
Volgens mij ligt Tas bewusteloos van dr drukke weekend.
Pff Niet niks twee dagen zoveel visite die ook nog allemaal blijven slapen.

Hee Isa was t maar weer vanavond he
dan is deze dag om tenminste
lekker voor jou en Emmaroos dat jullie vannacht ff heerlijk
met elkaar hebben kunnen kletsen.
Ik wens je vandaag heel veel sterkte
En geloof vooral in jezelf!!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen
Isa
beetje weinig geslapen vannacht...
Ja dat was te verwachten, moeilijk hè, je zou de dag wel voorbij willen duwen.
Zit niets anders op om te wachten..
Wou dat ik iets anders kon zeggen.
Wat ik wel kan zeggen nog is dat ik al die tijd een hele sterke Isa heb gezien
die weet wat ze wil en komt waar ze wil zijn en dit keer kun je dat richten
op opkomen voor jezelf. Ook al doet het veel pijn dat dit betekent dat je
daarbij ook een grote liefde op moet geven. Ik zeg niet zomaar iets. Ik weet echt wat je
voelt, zelfde meegemaakt. Sneedt door mijn ziel.
Heel veel sterkte, je kan het!
:heart:

Hoi Witte
Alles goed?

Jacc
bedankt voor je lieve woorden.
Jij ook sterkte vandaag en ik hoop dat de knoflookdampen je brengen wat je wilt,
een korter bezoek ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me net wel zat te bedenken is dat het niet
raar was dat ik al die tijd bleef hopen en dacht
dat het wel weer een keer goed zou komen met
mijn ex omdat hij mixed signalen gaf. Een soort
aantrekken en afstoten gedoe. Iedere keer als
ik dan dichterbij kwam zette hij weer 2 stappen terug
en vise versa. Dat is enorm verwarrend en zo bleef ik
ook hoop houden.
Ik vermoed dat jou hetzelfde is overkomen.
Hij was niet duidelijk en bleef hoop geven...

Nou ja... jammer sommige mensen weten ook niet wat
ze willen...

Ik ga even wat doen en vanmiddag om 13.25 zit ik
in de tandartsstoel, 2 gaten bbbrrrrrrrrrrr

Laterrrrrrrrr;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Isa, het lijkt me ook wel lekker, ik had vorig jaar zo'n ding aangeschaft op voorbereiding voor een vakantie, ik was vorige week nog net op tijd om te verlengen, 10 minuten is dan ook lang zat voor mij, ik ben altijd bang dat dat bovending niet meer ophoog gaat haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Yajala!

Was net even aan het bijlezen van gisteren...Wat een schattig hondje heb je uitgekozen meid! Super!:)
Ik kan me voorstellen dat je meteen verkocht was bij dat koppie!
Nog even en je kunt haar in je armen sluiten....Je kinderen zullen de dagen wel aan het aftellen zijn;)
Leuke naam Lotus, blijft ze ook zo heten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, las dat je problemen met je ex hebt over jullie huis. Moeilijk lijkt me en sterkte ermee! Maar wat ik me afvroeg...waar moet je nu precies vandaag op wachten? En...kun je niet door iemand die er verstand van heeft (advocaat of zo?) laten uitzoeken waar je recht op hebt??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, dan wens ik je heel veel succes! Ik ben zelf ook na een relatie van 10 jaar met mijn toenmalige vriend uit elkaar gegaan. Was een emotioneel moeilijke tijd. Ook wij hadden toen een koopappartement. Uiteindelijk heeft hij me toen uitgekocht. Gelukkig konden we het onderling redelijk regelen en hebben we het zonder advocaat afgekund. Was wel erg blij toen alles achter de rug was en ik weer met een schone lei kon beginnen. Probeer vanmiddag vooral rustig te blijven en probeer de emoties maar een beetje weg te stoppen. Misschien helpt het om vooraf een lijstje te maken met de zaken die je wilt bespreken...

Sterkte meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, heel veel succes vanmiddag hoor, en laat je alsjeblieft niet ondersneeuwen, het gaat lukken ladiladilai enz.
Heb vanmorgen vroeg je beginstukje even gelezen van vorig jaar..... maar ik heb hier de afgelopen weken een heel nieuwe en sterke isa leren kennen hoor , dikke pluim :present:

Tas, zo blij dat je weer boven water bent , begon me al zorgen te maken..... Beetje bijgeslapen na het feestweekend van je kleine??

Yala... hoef niks meer te zeggen hoor, wat een poepie, ik ruik um hier onderhand al, die zalige nest geur..

En alle anderen natuurlijk ook een hele goeie middag :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...