blondie6173 Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Goeiemorgen allen,Weer even aangemeld... gemeld !!!Gaat hier redelijk goed, medicatie begint te werken... En nog steeds droog gebleven !!! Lijk me nu minder druk te maken over alles, al heb ik het afgelopen weekend weer aardig voor mijn kiezen gehad !!!Helaas is ex weer lekker aan het stoken en wroeten en aan het trachten me van mijn stuk te brengen met als inzet de kids, maar ben gelukkig door de medicatie nu een stuk rustiger en ondanks dat het pijn doet verdom ik mezelf weer te laten vervallen in mijn oude gedrag, de alcohol !!! Daarnaast is het weekend een beetje teleurstellend verlopen... Op de een af andere manier doorzie ik door mijn nuchterheid nu dat niet alleen ik mijn gedrag zou moeten veranderen, maar dat ik ook van mijn partner verwacht dat hij een keer naar zijn gedrag/verslavingen gaat kijken en daarmee aan de slag gaat !!!Nu weet ik wel dat iemand dat zelf moet inzien en dat zelf moet zien te veranderen, maar ik kan me er toch niet aan onttrekken dat ik op deze manier niet verder wil in de relatie, hoeveel ik ook van mijn vriend houd...Pffff..... wat een zware kost hier zo op de vroege ochtend, maar moest het even kwijt...Heb even kort gisteren doorgelezen...Isa : Wat verschrikkelijk vervelend voor je, maar laat je koppie niet hangen he !!!Fight for your right... xxx blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Yep, girlpower !!! Laten ons door die mannen er toch niet onder krijgen ??? Zijn meer waard dan dat !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Al wat gehoord over je VOG trouwens ?Daar hangt het toch vanaf wanneer je mag beginnen op je leuke nieuwe job ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Ieswas nog later dan jij vannachtheb nog een berichtje voor je achtergelatenGoedemorgen overigensen tot ziensheb het drukeen fijne dag gewenst aan allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 GoeiemorgenVolgens mij ligt Tas bewusteloos van dr drukke weekend.Pff Niet niks twee dagen zoveel visite die ook nog allemaal blijven slapen.Hee Isa was t maar weer vanavond hedan is deze dag om tenminstelekker voor jou en Emmaroos dat jullie vannacht ff heerlijkmet elkaar hebben kunnen kletsen.Ik wens je vandaag heel veel sterkteEn geloof vooral in jezelf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Ik snap t helemaalMaar ja geduld, geduld helaas:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Fijne dag allemaalIk ben dr van tussenIsa zet m op!!Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 GoedemorgenIsa beetje weinig geslapen vannacht...Ja dat was te verwachten, moeilijk hè, je zou de dag wel voorbij willen duwen.Zit niets anders op om te wachten..Wou dat ik iets anders kon zeggen.Wat ik wel kan zeggen nog is dat ik al die tijd een hele sterke Isa heb geziendie weet wat ze wil en komt waar ze wil zijn en dit keer kun je dat richtenop opkomen voor jezelf. Ook al doet het veel pijn dat dit betekent dat je daarbij ook een grote liefde op moet geven. Ik zeg niet zomaar iets. Ik weet echt wat jevoelt, zelfde meegemaakt. Sneedt door mijn ziel.Heel veel sterkte, je kan het!Hoi WitteAlles goed?Jacc bedankt voor je lieve woorden.Jij ook sterkte vandaag en ik hoop dat de knoflookdampen je brengen wat je wilt,een korter bezoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Wat ik me net wel zat te bedenken is dat het nietraar was dat ik al die tijd bleef hopen en dachtdat het wel weer een keer goed zou komen metmijn ex omdat hij mixed signalen gaf. Een soortaantrekken en afstoten gedoe. Iedere keer alsik dan dichterbij kwam zette hij weer 2 stappen terugen vise versa. Dat is enorm verwarrend en zo bleef ikook hoop houden.Ik vermoed dat jou hetzelfde is overkomen.Hij was niet duidelijk en bleef hoop geven...Nou ja... jammer sommige mensen weten ook niet watze willen...Ik ga even wat doen en vanmiddag om 13.25 zit ikin de tandartsstoel, 2 gaten bbbrrrrrrrrrrrLaterrrrrrrrr;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 En daarna even lekkker naar de zonnebank mijn kaart opmaken, het lijkt wel herfst, ben gewoon niet warm te krijgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 ja Isa, het lijkt me ook wel lekker, ik had vorig jaar zo'n ding aangeschaft op voorbereiding voor een vakantie, ik was vorige week nog net op tijd om te verlengen, 10 minuten is dan ook lang zat voor mij, ik ben altijd bang dat dat bovending niet meer ophoog gaat haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 heee wordt er over me gekletst???nou ik heb inderdaad bewusteloos gelegen, ik schrok me een hoedje om half negen.snel naar therapie en nu?ik denk dat ik mijzelf ga verwennen met een powernap van een uurtje of tig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 goedemorgen op de valreep allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 ik ga, flossen raggen, poetsen en een zenuwpilletje nemen, tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Wow Carolien! Je berichtje net was precies je 4000ste bericht;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 nou dan mag ik nog wel ff doortikken haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Hoi Yajala!Was net even aan het bijlezen van gisteren...Wat een schattig hondje heb je uitgekozen meid! Super!Ik kan me voorstellen dat je meteen verkocht was bij dat koppie! Nog even en je kunt haar in je armen sluiten....Je kinderen zullen de dagen wel aan het aftellen zijn;)Leuke naam Lotus, blijft ze ook zo heten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Isa, las dat je problemen met je ex hebt over jullie huis. Moeilijk lijkt me en sterkte ermee! Maar wat ik me afvroeg...waar moet je nu precies vandaag op wachten? En...kun je niet door iemand die er verstand van heeft (advocaat of zo?) laten uitzoeken waar je recht op hebt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Ok, dan wens ik je heel veel succes! Ik ben zelf ook na een relatie van 10 jaar met mijn toenmalige vriend uit elkaar gegaan. Was een emotioneel moeilijke tijd. Ook wij hadden toen een koopappartement. Uiteindelijk heeft hij me toen uitgekocht. Gelukkig konden we het onderling redelijk regelen en hebben we het zonder advocaat afgekund. Was wel erg blij toen alles achter de rug was en ik weer met een schone lei kon beginnen. Probeer vanmiddag vooral rustig te blijven en probeer de emoties maar een beetje weg te stoppen. Misschien helpt het om vooraf een lijstje te maken met de zaken die je wilt bespreken...Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Succes Isje!!!!Welkom Wanita, je kan hier op de dagdraad meeschrijven! Krijg je zeker reactie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Goedemiddag.Isa misschien was ik gisteren iets te fel, wens je iig veel succes vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Isa, zet m op meid:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Goedemiddag allemaal,Wat, hebben jullie allemaal regen?Bij mij niet hoor, hier schijnt de zon. De schuifpui staat open, is wel wat kil maar de koffie verwarmt mij wel.Isa meisje, ik denk aan je hoor.VM, dank nogmaals voor je lieve woorden en de rest ook allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Isa, heel veel succes vanmiddag hoor, en laat je alsjeblieft niet ondersneeuwen, het gaat lukken ladiladilai enz. Heb vanmorgen vroeg je beginstukje even gelezen van vorig jaar..... maar ik heb hier de afgelopen weken een heel nieuwe en sterke isa leren kennen hoor , dikke pluim Tas, zo blij dat je weer boven water bent , begon me al zorgen te maken..... Beetje bijgeslapen na het feestweekend van je kleine?? Yala... hoef niks meer te zeggen hoor, wat een poepie, ik ruik um hier onderhand al, die zalige nest geur..En alle anderen natuurlijk ook een hele goeie middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2010 Ik ga nu mijn verhaal even opschrijven.Is voor mij ook helend maar het duurt wel even voordat alles er goed staat dus voordat ik op: verzenden druk zijn we een bladzijde verder denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden