Spring naar bijdragen

Woensdag 31 maart 2010


Frans

Aanbevolen berichten

Ik denk dat jos zun dochter gelijk heeft Bol, moet gewoon even op papier nu het nog kan.
En dan gewoon vergeten tot het zover is.
Luitjes, ik ga ervandoor, mezelf bij elkaar rapen, douchen, schoenen zoeken en een eind lopen.
Hier schijnt het zonnetje overigens heerlijk (friesland), ik stuur hem jullie kant ook wel op...:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 294
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Cathy,

Ja, ik zou dan zeker maar beginnen want voor vanmiddag geven ze regen op.

Ik ben vandaag vrij, morgen van 11 tot 5 OR vergadering en vijdag weer vrij.

Heb net onze kersen boekenwand gesloopt, die moet wit worden, we zijn helemaal over op zwart/wit.
Moet ik naar Rotterdam brengen om te spuiten.
Moest ik ook nog de pasagiersstoel uit mijn vrouws auto halen anders passen die planken er niet in, *werk (morge moderator), mijn handen open gehaald.

Maar vooruit, het zit nu in de auto dus op naar Rotterdam.

Tot straks....
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik slaap goed ondanks alles. Sta evengoed om 6.30 uur op om wat structuur te creeeren wat me goed doet ivm depressie en alcohol weglaten. Alleen geen puf om wat te doen. Uitstellen alles uitstellen. Wordt af en toe niet goed van mezelf. Dingen die niet vaststaan stel ik dus uit. Ik moet vastigheid hebben.
Katten voeren is het eerste wat ik smorgens doe. Die herinneren me daar wel aan want om half 7 staat Fieke boven op me te trappelen en te miauwen. Mijn natuurlijke wekker. :D

Hoe is het bij jou. Lukt het een beetje om Jos los te laten. Hoe reageerd hijzelf?
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Bol, ik zie een beetje op tegen morgen maar ik zal niet de enige zijn...

Weet je trouwens hoe het met je Guppie is?? Ikzelf ben de afgelopen week druk op marktplaats aan het kijken geweest voor een kitten, doodeng: sommige mensen doen ze voor niets weg, je kan wel nagaan dat dit niet goed gaat dan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Isa, hier ook koud en saai, nog geen regen maar wel harde wind. Ik ga vandag niet veel doen, ik heb nog 2 x Wallander op DVD staan, beetje op de PC knoeien, bieb en zo verzin ik er nog wel wat bij... Het poetswerk en zo bewaar ik maar tot morgen, moet dan toch wat anders gaan doen want dan rook ik niet meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haihai,
terug van de verticuteerverhuur. Volgens deze meneer blijft het hier in het noorden droog...
Gauw aan het werk.... zal ook wel teelballenklusje zijn vrees ik; veel mos e.d. wat omhoog komt en ik er af kan schrapen.

B) Leuke woorden even ontleend aan onze Harry!!

Ha Bol. ha Jacc.... wie nog meer allemaal?? Allemaal aan de slag.
Zal trouwens het plaatselijk dagblad ook nog ff informeren dat ik opnieuw zo vroeg uit
mijn bed ben gerold. En dat op een vrije dag!!!

De grote wonderen zijn de wereld nog niet uit!!

Ik kreeg ook nog een zeer ondersteunend bericht van de internetbehandelaar.
Wow, merk hoe ik dat gebruiken kan! Kan wel janken...

Ik blijf gezellig ingelogd vandaag.... dus kom tussendoor nu en dan meelezen en/of klessebessen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jacc als mensen kittens voor niets weg doen wil niet altijd zeggen dat er dan iets mis mee is hoor. Ze zijn alleen niet geënt of hebben geen wormkuurtje. De mensen die ze niet op marktplaats zetten en ze gewoon maar dumpen, dan zijn de viezerikken. Als jij een kitten kan krijgen van marktplaats, en je gaat hem halen, zie je in wat voor 'n omgeving het kitten is op gegroeid. Je ziet het moedertje en dan weet je of de kittens goed zijn of niet.;)

Moghu lieve Cathy.:musicnote::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Help...........voortuintje klaar + deel zijkant, nu naar achteren en da's 15 x zo groot!
Ben nu al buitenadem en dan moet die zooi - mos e.d. - ook nog worden weggeharkt....

Niet alcoholgerelateerd?
Nou en of wel: als ik gister gedronken had, had ik dit niet opgebracht hoor. Enne, ben gewoon
mijn levensstijl aan het veranderen. Tja.

Ja Co het gras aan de overzijde is groener!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt het je op dat de zon mooier schijnt
Als de rook om je hoofd is verdwenen?
(Liedje van vroeger.)

Niet meer roken is net als niet meer drinken geen vreselijke klus. En dat wil niet zeggen dat ik er nooit meer aan denk want dat doe ik wel.
Het is toch meer dat je op zeker moment denkt: en nu mezelf zijn.
Ik weet niet goed hoe ik dat moet zeggen, maar dat aan jezelf toekomen is eigenlijk de grootste klus.
Maar volgens mij doe je dat het beste als je niet drinkt of rookt en een beetje op je voeding let.

Het is natuurlijk maar hoe ver je wil gaan. Er zijn mensen die al heel tevreden zijn en alleen nog maar willen stoppen met teveel drinken of andere middelen.
Voor mij geldt dat ik pas aan het werk ging toen ik het drinken en roken liet staan.

Nou ja, zomaar een overdenking, en misschien een kip-en-ei kwestie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy; verticuteren; dan moet het gras toch blijven staan ? mmm lastig om dat een geit
uit te leggen. Leengeit, ja hoor, kom je m even halen? Wel vliegen de schaapjes je om de
oren nu; bijna Pasen; dus lam aan het spit B)

Coco; zo'n ouwe bok zeker, die wel een groen blaadje lust :P Kssssst weg ermee;
ik heb nu 6 dappere jonge blaadjes aan m'n boompje; aaaaaaaaaaaaaaffffffff blijven ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Caro voor je lieve woorden.
De warmte is er vandaag al (en er is nooit weinig warmte geweest, alleen wilde ik het toen niet zien) maar ik wil toch even zeggen dat ik me heel erg blij voel met alle lieve wensen, ook op de mail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lianne

Ik ben bij een "best of" voorstelling van Hans Liberg geweest. De man is alweer 25 jaar in het vak Met volle teugen genoten. Erg mooi. Had 2 strijkers, een celliste en een operazangeres meegenomen. Een optreden vol mooie muziek en natuurlijk veel humor. Na afloop toch tot de conclusie gekomen dat ik wat meer naar klassiek moet gaan luisteren (dat is normaal helemaal niet mijn muziek). Doe dat nu al wel soms, maar het mag meer :--)

Na afloop nog een drankje gedaan in het theatercafé wat naast het theater ligt. Inderdaad een spaatje blauw. Geen probleem verder. Geen last, geen drang naar een biertje. Maatje van me dronk wel een biertje en dat kon ik goed zien. Aangezien ik vanmorgen weer om 6 uur op moest was het na 1 spaatje ook weer gedaan en ging ik huiswaarts.

Al met al een leuke avond zonder problemen :--)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal
Vie van harte gefeliciteerd!!!!:moon:
Ik wilde een liedje voor je maken, maar ik krijg helaas maar één nootje, dat hou ik dan maar heeeeeel lang aan voor je!!!!:huh:B):moon:
Nieuwe poging mislukt ook! :wacko::moon:
Nou ja, toch een klein liedje voor je


gisteren schreef ik dit:

quote:


nu vraag ik ook even jullie hulp: ik heb zo een etentje met iemand uit een bestuur waar wij samen in zitten. Hij kent mij als wijndrinker, dat is hij ook!! Daarna naar het Concertgebouw voor de Matthäus Passion. Leuk, mooi, zou je zeggen, maar........ Eten betekende altijd WIJN, en de pauze in het CB betekende ook altijd WIJN. Dus als jullie nog een steunende energiegedachte over hebben stuur hem dan ajb naar mij, zodat ik vanavond als ik thuis kom kan melden dat vandaag dag 9 was! Want ik wil wel, maar ben ik sterk genoeg????



Dank voor jullie lieve en steunende reacties!!!!!
Het is me gelukt en het kostte me niet eens zoveel moeite.
Natuurlijk kwam de vraag: waarom drink je geen wijn? Daarop kon ik eerlijk antwoorden dat ik had gelezen dat alcohol en antidepressieva niet samen gaan. En dat ik, omdat het qua depressie niet zo goed met me gaat, daarom nu niet wil drinken. Dat was meteen duidelijk!!!! :)
Geen discussie, geen moeilijk gedoe en nog eerlijk ook. Ook al is het niet de hele waarheid :angry:

Dus lieve allemaal: dag 9 is genoteerd!!!!

O ja, dat vergeet ik nog: ik heb de wijn niet eens erg gemist, misschien een beetje. Maar miste ik de wijn of de gewoonte????:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...