Spring naar bijdragen

zaterdag 3 april 2010

smart

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
fotograaf

Guinan, een liestelletje? Ik ben jaloers op je, heb hem ook jarenlang gebruikt. Heerlijk voor stoven, sudderlapjes en hachee. Ik kon op een gegeven moment nergens meer aan de petroleum komen.

Ik gebruik lampenolie ervoor, wel duur maar je doet eeuwen met een fles!

Ik heb trouwens nu ook een z.g. 'Crock-pot', in de USA en UK erg populair. Metalen bak met daarin een losse aardewerken (of zoiets) schaal, glazen deksel, electrisch, 3 standen, hoog, laag en uit. Daarin kan je de ingredienten voor een stoofschotel opzetten als je naar je werk gaat (laag) en als je thuiskomt is het klaar, of terwijl je slaapt. Minder gevaarlijk dan een oliestelletje onbeheerd laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest ook net aan die vieze schoolmelk denken Ari....
Gelukkig hoefde ik van mijn ouders niet meer toen ik het echt vies vond.
Soms zaten de brokken erin....

Smakelijk!

Sambal en pittig eten is toch niet zo goed voor je darmen?
Bedoel je dat met "2x last" Witte?

niezen, hikken, scheten, boeren haha ja er kan wat opborrelen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja das waar het waren Aliekruiken maar wij noemde het krukels. Woonde niet aan de kust maar in Brabant maar miss wisten ze daar niet dat ze die moeten koken want ik had het idee dat ik snotbellen uit slakkenhuisjes zat te peuteren met een naaldje. Net belde mijn tante nog en ik begon er weer over en we zaten er smakelijk om te lachen want zij kon zich het nog wel herinneren en griezelde er ook van maar had me menig keer gered van dat verhipte zakje omdat ze het zo zielig voor me vond. Ze vertelde nog dat mijn broer me er vaak mee plaagde dat ze nog bewogen hahahah

Goed idee woman, gewoon een keer proberen en kijken of het je bevalt.

Guinan en na het koken zeker met zo'n lekker dik vel erop ieieieikkkk

Ik maak zelf ook altijd mijn eigen sambal en denk dat het zo gezond is omdat er veel knoflook en uien ingaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
ari

wij moesten op de kleuterschool altijd melk drinken uit zo'n klein flesje. En omdat de kleuterjuffen ervan overtuigd waren dat koude melk slecht voor kindertjes was, zetten ze de melk de hele ochtend op de verwarming.

Als ik nu één ding nog viezer vind dan melk, dan is het lauwe melk
:(

Ik moet er ook niet meer aan dénken, maar m'n dag was weer goed als ik met een potlood gaatjes in de doppen mocht prikken. Zou dat lood nou wel zo goed geweest zijn als het in de melk kwam? Dat bedenk ik nu pas want ik deed het niet echt zachtzinnig, enthousiást mag ik wel zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
isa

zit vol met plannen... weet alleen nog niet hoe ik die

vorm moet gaan geven....
:huh:

Hiermee Isa...

Jaaa leuk Dar,
Morgenochtend hoor ik t, spreken elkaar er nog wel over of t doorgaat ok?

Wat lees ik nu weer Alf die van zweepjes houd :huh::huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klikklaks, elastieken om je enkels ja samen met iemand anders en een derde deed er dan kunstjes mee toch?
Ministeck, plasticant, hoepels, stoeprandje en hinkelen met een schoenenpoetsdoosje vol zand.

Maar het dierbaarst waren mijn poppen met enorme bossen haar en barpiepoppen.
En leesboeken.

Ik ben nu "in 1000 stukjes" van James Frey aan het lezen, van het themadraadje boeken.
Aiaiai. Wat een ellende en toch zo meeslepend geschreven.
Waarschuwing: niet lezen als je bang bent voor de tandarts. Omdat hij in de kliniek zit mag hij geen verdoving en de uiterst pijnlijke behandeling wordt nauwkeurig beschreven.

Ik sukkel al weken met een gevoel van druk/ontsteking in mijn hoofd. Wil niet echt weg.
Niet echt ziek, wel snel moe en vage pijn. Dit weekend ga ik maar eens uitgebreid uitrusten en bijkomen.
Alleen de noodzakelijke klusjes, verder niks.
Maar als ik dan in dat boek lees voel ik me weer heel goed haha. Tsjonge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol, dat heet elastiekentwist. En ik weet ook nog iets, een laken met allemaal gekleurde bollen waarop je hier en daar een voet of een hand moest zetten en met elkaar totaal in de knoop raakte, maar hoe dat heet weet ik niet meer. Blackbox is trouwens ook een heel leuk spel, maar iets minder nostalgisch.

Ik ga niet naar Blue Velvet kijken. Vind het werkelijk een briljante film maar kan er nu even niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...