Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Ahgevonden, Tunesische keukenziet er goed uitElfje?Nee dan eerder een Elfniet te licht over denkeneen gewichtige Elf
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Nee vriend Alf daar verpest je niets mee hoor. Ik vind dan ook alleen dieren en kleine kinderen erg leuk. Als die kleintjes voor het eerst eten, die snoetjes die ze trekken. Of kinderen die ergens zomaar in slaap vallen of zo. Maar ik vind iemand die hard valt, niet leuk, en als je goed kijkt zie je ook dat die mensen pijn hebben. Daar kan ik niet van in de lach schieten.
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Maar het gekke is dat het vaak toch wel op de lachspieren werktbij veel mensen, hoe kan dat?
Kate Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Goeienavond!Ik kreeg vaak de hik van veel drinken.Avondje de stad in geweest en dan in de bus terug naar huis met een hik die maar niet ophield :$Effe tanden schrobben tussendoor.
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Dareen theelepel in mn eten?ben meer van de eetlepel de rijst ziet hier flink rood..De pijn van sambal e.d. zorgt voor xtra aanmaak endorfine, vandaar dat ik het lekker vind:P
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Zie dat ik op zoek moet naar rode habanero's...of ajuma'sprachtige namen, dat alleen al' mag ik een kilo habanero's' ?
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Ok Dar ik ben in je gedachten dat is altijd goed:)Elf of Alf
Vie Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Isa, ik moet zelf altijd wel lachen als ik bijvoorbeeld over een losliggende stoeptegel struikel, omdat ik dan achterom kijk alsof die tegel de schuld is, maar eigenlijk ben ik dan zelf aan het dromen geweest en niet opgelet.Je voelt je zo te kijk staan.Kate het was voor mij ook gek, omdat de laatste keer dat ik de hik had, inderdaad dik twee jaar geleden was, na heel veel wijn. En nu dus heel onschuldig na gazeuse.
fotograaf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Aliekruiken, habanero's, ajumaá........................Ik kan het nu wel allemaal gaan googlen, maar de antwoorden van Alf vind ik leuker.Sambal of een andere hete hap niet met water blussen, wordt het alleen maar heter. Droog brood is het beste.
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Heb ooit in Turkijeeen peper puur gegetenwist toen nog niet dat dat wat heet kon zijnIk heb een half uur aande tuinslang gezeten..Brood dus, ga dat eens proberenBedankt voor de tip
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Kate, ik moest altijd niezen als ik begon met drinken. Na zo'n blik of 2 begon dat. Ooit wel 10 keer achter elkaar. En dan stopte het weer. Ik heb dat nog niet eerder gehoord.Heb het dan ook nog nooit eerder verteld.
Guinan Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Hallo dames (en heer) !! Ik kom es gezellig buurten.Voor de nieuwsgierigen, ik heb gisteren een -niet zo kort - berichtje in Wie is Wie geplaatst.Ik ben tot pag 10 van dit draadje gekomen, oef... wat gaat het hier hárd! - snel bedoel ik.maar wel gezellie!Voor wat betreft nostalgie: Ik weet nog dat bij mijn grootmoeder de melkboer langskwam met 'losse' melk, die eerst nog gekookt moest worden. Snijbonenmolen heb ik nog voor m'n trouwen gekregen en een petroliestelletje heb ik ook nog uit die tijd, vergevorderd oma-gehalte dus!
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Wat een onthulling Bollie:DEen groot geheim prijs gegeven(dit is een grapje, ik zet het er maar bij)
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Ja Guinan klopt. En daarna flink aan je mond zetten. Hahaha en als je stopte zat er een hele rand room op je toeter. mmmmmmmAlf:heart: voor jou, zo nu gaat deze dame weer verder met lachen.
Vie Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Is dat zo Alf, dat erg pittig eten de aanmaak van endorfines bevordert? Wat interessant, waar heb je dat vandaan?Wel heb ik eens gelezen dat in landen waar flink pittig gegeten wordt, vrijwel geen stressklachten zoals hartinfarcten en maagzweren voorkomen.
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Een snijbonenmolen als huwelijksgeschenk?Ik krijg plots allerlei associaties..woehaa
Guinan Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 mjammie... sambal! M'n oortjes gaan recht overeind staan! (kán dat eigenlijk?)
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Viehet is meer de pijn die de endorfines aanmaakt niet het eten van pittig eten an sichhet moet wel een beetje zeer doen:)
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Van heet eten heb ik altijd 2x last:)Enne Isa je maakt me nieuwschierig........Welkom Guinan
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Nog nooit gezien Fo dat iemand z'n oortjes overeind gaan staan. Maar ik ben dan ook een snijboon.
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Geen idee Guinkom wat dichter bij het beeldscherm dan kan ik je oren zien
Guinan Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Gatver, wat vond ik die melk viés! Er dreven klontjes room op!Ik krijg nog de rillingen over m'n rug als ik er aan denk!
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Ik moet nog eten ja, is laat ik weet hetgeen sambal..ga eens kijken wat het is geworden laters....
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Geplaatst 3 april 2010 Schijnt toch dat als je vaak heet eet je van die tweede keer minder last hebt toch Alf;)Maarre das geen praat voor op de draad..(doe ik t weer, rijmen zonder dat ik t wil)Hee Dar als het morgen doorgaat zwaai ik ff naar je:D
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden