Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 387
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Nee vriend Alf daar verpest je niets mee hoor. Ik vind dan ook alleen dieren en kleine kinderen erg leuk. Als die kleintjes voor het eerst eten, die snoetjes die ze trekken. Of kinderen die ergens zomaar in slaap vallen of zo. Maar ik vind iemand die hard valt, niet leuk, en als je goed kijkt zie je ook dat die mensen pijn hebben. Daar kan ik niet van in de lach schieten.

Geplaatst

Goeienavond!

Ik kreeg vaak de hik van veel drinken.
Avondje de stad in geweest en dan in de bus terug naar huis met een hik die maar niet ophield :$

Effe tanden schrobben tussendoor.

Geplaatst

Dar
een theelepel in mn eten?
ben meer van de eetlepel
de rijst ziet hier flink rood..

De pijn van sambal e.d. zorgt voor xtra aanmaak
endorfine, vandaar dat ik het lekker vind:P

Geplaatst

Isa, ik moet zelf altijd wel lachen als ik bijvoorbeeld over een losliggende stoeptegel struikel, omdat ik dan achterom kijk alsof die tegel de schuld is, maar eigenlijk ben ik dan zelf aan het dromen geweest en niet opgelet.
Je voelt je zo te kijk staan.

Kate het was voor mij ook gek, omdat de laatste keer dat ik de hik had, inderdaad dik twee jaar geleden was, na heel veel wijn. En nu dus heel onschuldig na gazeuse.

Geplaatst

Aliekruiken, habanero's, ajumaá........................
Ik kan het nu wel allemaal gaan googlen, maar de antwoorden van Alf vind ik leuker.

Sambal of een andere hete hap niet met water blussen, wordt het alleen maar heter. Droog brood is het beste.

Geplaatst

Heb ooit in Turkije
een peper puur gegeten
wist toen nog niet dat dat
wat heet kon zijn
Ik heb een half uur aan
de tuinslang gezeten..
Brood dus, ga dat eens proberen
Bedankt voor de tip

Geplaatst

Kate, ik moest altijd niezen als ik begon met drinken. Na zo'n blik of 2 begon dat. Ooit wel 10 keer achter elkaar. En dan stopte het weer. Ik heb dat nog niet eerder gehoord.
Heb het dan ook nog nooit eerder verteld.:P

Geplaatst

Hallo dames (en heer) !! :D
Ik kom es gezellig buurten.
Voor de nieuwsgierigen, ik heb gisteren een -niet zo kort - berichtje in Wie is Wie geplaatst.
Ik ben tot pag 10 van dit draadje gekomen, oef... wat gaat het hier hárd! - snel bedoel ik.
maar wel gezellie!
Voor wat betreft nostalgie: Ik weet nog dat bij mijn grootmoeder de melkboer langskwam met 'losse' melk, die eerst nog gekookt moest worden.
Snijbonenmolen heb ik nog voor m'n trouwen gekregen en een petroliestelletje heb ik ook nog uit die tijd, vergevorderd oma-gehalte dus!

Geplaatst

Ja Guinan klopt. En daarna flink aan je mond zetten. Hahaha en als je stopte zat er een hele rand room op je toeter. mmmmmmm

Alf:heart: voor jou, zo nu gaat deze dame weer verder met lachen.:P

Geplaatst

Is dat zo Alf, dat erg pittig eten de aanmaak van endorfines bevordert? Wat interessant, waar heb je dat vandaan?
Wel heb ik eens gelezen dat in landen waar flink pittig gegeten wordt, vrijwel geen stressklachten zoals hartinfarcten en maagzweren voorkomen.

Geplaatst

Vie
het is meer de pijn die de endorfines aanmaakt
niet het eten van pittig eten an sich
het moet wel een beetje zeer doen:)

Geplaatst

Schijnt toch dat als je vaak heet eet je van die tweede
keer minder last hebt toch Alf;)
Maarre das geen praat voor op de draad..
(doe ik t weer, rijmen zonder dat ik t wil)

Hee Dar als het morgen doorgaat zwaai ik ff naar je:D

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...