Yvonne Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Heb je wel gelijk in Dar, aan de andere kant: die mobieltjes ben ik toch ook wel weer blij mee hoor. Als ik avonddienst heb en laat over de snelweg terug moet naar huis vind ik het een heel prettig idee dat ik bij pech gewoon vanuit de auto kan bellen ipv eerst twee km moeten lopen. en voor dekinderen ook ideaal als ze onderweg zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Maar Dar, waarom is dat afgrijselijk?Bij mij kijken ze ook naar van allesen doen spelletjes op de PC waar ik ook wel eens vraagtekens bij zet. Maar waarom?Als je een goede opvoeding geeft en kinderen zelfbewust leert zijnen vooral leert hoe je met problemen moet omgaan dan kan er niet veel mis gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 en ik mis nog Ti ta Tovernaarenne Oeroeboeroe en Eucalypta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ja maar wat Dar daar straks beschreef, dat die filmpjes allemaal te zien zijn op internet. Waarom? Waarom moet dat allemaal op internet staan? Daarmee worden anderen toch beinvloed?Vroeger hoorde je toch zelden van een moord op je eigen vrouw of kinderen? Het is jaren geleden ''eén keer gebeurd en je krijgt een kettingreactie. Nu hoor je niet meer anders. Wat is de mens een naaperd zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Juist Vie het is spannend en boeiend om te zien hoe de jeugd leeft en overleeft in deze tijden wat ze allemaal kunnen...laatst nieuwe tv gekocht, digitaal kastje erbijzoon heeft het allemaal ingeregeld is hogere wiskunde voor mij..maar ook wel makkelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Morgen Jane nog vergeten zat nog in het verleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Bij mij kijken de dames naar GTSTlijkt onschuldig maar gaat voortdurend over slechte relaties , overspel, intrigeswat voor wereldbeeld krijg je dan?Lijkt onschuldig...Maar nogmaals, een goede opvoedingen je kind kan heel veel hebbenHet wordt een probleem als er sprake is van verwaarlozing, slecht voorbeelddan gaan kinderen nadoen wat ze op tv/internet zien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Ook dat denk ik niet Darja slimmer tov onsmaar anders, handiger, meer ingespeeld op een electr. wereld maar slimmer??Kunnen niet spellen, hoofdrekenenen een boek lezen is er niet meer bij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Bol, vroeger werder er ook kinderen vermoordt en misbruikt. Het kreeg alleen veel minder aandacht. In de afgelopen eeuw is het aantal moorden op kinderen niet echt sterk toegenomen.Alles is van waarde en de toekomst zal weer uitwijzen wat overblijft en wat niet. Vroeger was het niet altijd beter, voor sommige zaken wellicht wel, voor andere dingen weer niet.Mijn Mem was blij met de wasmachien. Die heeft nog gewassen op een wasbord, in de schuur, zonder verwarming, voor een hok vol kinderen. Ook als het dus min 10 was ofzo. Brrrrr.Destijds hadden we twee stel kleren. Voor door de weeks en 1 stel voor zondag. Lekker overzichtelijk, dat weer wel. Lekker off topic maar nostaligsch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 dr kwam ff iemand langsnou ja langs, nee die kwam ook binnen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 goedmorgen fijne dag en misscin tot vanaaf, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Bol bij alle nieuwe ontwikkelingenverloopt de verkoop/interesse sneller als erotiek in het spel isHeb ik niet bedacht komt uit onderzoekInternet...sexsitesDVD...sexdvdvideo..idemboeken/tijdschriften, ach vul maar in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 G-Middag Ari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Dar je hebt gelijkwat een gekletsik nok ermee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Sorry mensen , kwam visite binnen, ben dus ff afgehaakt.Maar ik ga nu de boel hier gezellig maken. Wasje strijken, paasspullietjes completeren en zo en zo..... Fijne dag allemaal verder nog even , misschien tot later vandaag en anders tot gewoon laterrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 quote: Ik gebruik trouwens nog altijd die snijbonenmolen. Hoe doen andere mensen dat dan? Bij de appie kun je gewoon snijbonen kopen. Ehhh...geen snijbonen eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Hahaha Ari wat een leuke link'if y'r impatient skip to 2.25 hahavoor mij bedoeld denk ik,, whoeaah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Nee darzo had ik het ook niet opgevat hoor als kritiekik ken je tochik moet mezelf ook afremmen anders gaat het maar dooris niet leuk..dus goed dat je het zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 smurfensnot yesssssssOm een slappe lach bui te krijgen als ik t vroeger bij iemand in zn schoen deed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Het regent idd nogal veel op t moment en de auto is ziek slaat steeds af@#@#$gaat dood denk ik na 15 jaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 weet je, ik kan me de geur nog voor de geest halen van dat slijmige spulen Alf, ook ik kon niet wachten tot 2.25 met dat filmpje en daarna door naar 4.00 als de koffie terug gaat lopen en Rikkie en Slingertje, jaja en nog veel stoerder: Floris, of Jerry de Slingeraar!en later Q en Q, wat we dan weer als buurkinderen gingen naspelenen mijn oudere buurmeisje wat met ons allemaal altijd maar de sound of music wilde spelen die we helemaal niet kendendie film was toen net uit geloof ikgoh ik ga me zomaar behoorlijk oud voelen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Taps die 4.00 idem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 ehh die andere kan ik ook allemaal niet isa.Ben blij dat Dar de linkies plaatst, weten we in elk geval waar ze t over hebben;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Jaaa voor beide een driewerf hoera, hoera, hoeraWeet je trouwens dat er is een stotterraar is opgepakt op koninginnendagomdat hij de A niet kon zeggen toen de koningin voorbij reed:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 tis...eh... eigenlijk ook stiekum een klein mopje hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden