igor Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 ik ga csi-en. ik denk niet dat ik de oogjes tot 23.30 los houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ook goeieavond paasfrummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 goede avond ari, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 hoi desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 HelloaLekker dagje gehad. Werd vanmiddag wel kranky wakker, door dat jointje van gisteravond. Maar verder prima. Met vriendin naar het Twiske geweest, en bij mij wat gegeten. Lekker relaxed en prettig. Flink gekletst Nu nog een rustig avondje en dan morgen weer aan de slag. Heb flink wat te doen in huis. Dak lekkage, en mn woongedeelte flink opruimen. Ik heb nu de tafel eruit gehaald, want daar zit ik echt nóóit aan. Dus nu 1 grote lounche met een bijzettafeltje. Echt heel tof. Ik heb boven tenslotte mn werktafels. Morgen ook de dierarts bellen want nieuw Poesje plukt dr vacht, lijkt wel of zeeen allergie heeft. Misschien al vlooitjes. Wil nog niet naar de dierarts met haar, want ze is nog niet helemaal gewend hier, dus dat wordt een trauma ervaring (op de fiets in de katmand...)Misschien kan ik iets ophalen dat ik het zelf toedien ofzo. Eerst maar even bellen. Everybody happy ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Goeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Goeie avond Dees, igor en Isje.Ga jij ook H. Potter kijken? Ik wel. Heerlijk weg zakken in een film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 grumble. ik heb nog niet zo'n opname apparatuur.nou maar sparen dan van het niet drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Woman kun je zien of ze vlooien heeft? Dat kun je het beste net boven de staart zien. Daar leggen ze meestal eitjes en poepjes.Hey vriend Alf is er ook weer. Goeie avond beste kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dag BolVeel plezier met HPBegint nu volgens mijVerder is er niet veel aan vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 ik kruip bij m'n viervoeter op de bank. veel (kijk)plezier vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ok zal ik snel kijken thanxx quote: Originally posted by: bolletjeWoman kun je zien of ze vlooien heeft? Dat kun je het beste net boven de staart zien. Daar leggen ze meestal eitjes en poepjes. Hey vriend Alf is er ook weer. Goeie avond beste kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hier een depri-sfeer. P. meegeweest naar zusje. Hij is ook zeer aangedaan. Had haar een week niet gezien.Wat oneerlijk is die strijd om leven toch. Verd..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hoe is je duits Ariof kan je vriendinook NL?Ja die duisters lustenwel een drankje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 grrrr had ik me verheugd op leuke tvZie ik hier allemaal programma's voorbij komendie ik helemal niet heb zien staan.Heb ik met mn suffe hoofd op de verkeerde dag gekekenook goeiemorgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Witte is een dummie Witte is een dummie, tralalala;)Goeie avond lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 nog zo een met leedvermaak Bol, foei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Bol wat doe je hier?Je kijkt toch HP?Of zijn we de pauzeopvulling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ha die Witte had je gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Alles klar Arizolang het maar geen ouwe klare is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 hahaha jaaaaa heb een liter shine opkan niet meer lezen ookTrouwens das en tip hoorIk weet neit of jullie shine kennen maar das lekkerrrrrrrren is een zusje van cristal clear dus geen calorieen(mag ik deze merken nou noemen of niet, of is dat alleen voor winkels???)Wacht jij maar Bol,volgende keer lach ik jou heeeeel hard uitals jou zoiets overkomt.Geniet je van HP??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Cristal...is een vrij dure champagneveel gedronken door rapperswant het geeft prestige.Maar dat bedoel je gelukkig niethoewel je schrijven wel is aangedaan zie ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 De schrijver Rudy Kousbroek is overledenMissch niet zo bekendmaar de kattenliefhebbers hier kennen hem missc vanhet boek de Aaibaarheidsfactor hoogtepunt in de Nederlandse poezenliteratuurVerder een polemisch schrijver, filosoofwas getrouwd met Ethel Portnoy, wel bekend miss.Ergerde zich aan domheid en alles wt niet op redewas gebaseerd. Dus ook religie.Boeiend schrijver, niet makkelijk soms, wel boeiendKousbroek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik wist niet dat er zoveel mensen naar HP kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Voor de kattenliefhebbers die het nog niet kennenDe aaibaarheidsfactorLeuk om cadeau te gevenaan jezelf ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden