VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Jane ik ben boogschutter Asc. waterman! Maan in de boogschutter, mercurius in schorpioen! De rest moet je aan Ma vragen het is vooral zij die zich daar mee bezig houdt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Precies JaneHoe kom ik aan mn ascendantBen Leeuw dusmaar welke adjudant hoort erbij?VM voor jouonsterflijke scenespiegel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 hahaha VM das een goeiemaarre mag ik deze aan me voorbij laten gaanIk vind het veel te leuk hier op het frum met Alfdaar moet vooral niks in veranderen....ik ga ff googelen JaneGeen idee hoe dit bij mij zit.Moet trouwens wel nu aan Vladimir denken die ooit is op t frum was.Die heeft mn sterrebeeld wel is nagetrokken samen met zn vriendin. Dat ging dan over sterrebeelden mbt alcoholgebruikEn daar kwamen ahum heeeeele rake dingen uit voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Mensen trusten weer en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 he nee Arblijf nou eens ff een keertjeplease Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Truste Ar en bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Noordelijke maanknoop schorpioen blijkbaar was ik ooit een heks! moet nu evolueren (zoals pokemon dat kunnen??) Naar het aardse??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hoi ARDag AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 kan ik ook niet uitleggen Alfgoogle maar, het is simpel dat weet ik welen anders had ik t ook niet geweten, ja ik zal het maar even zelf zeggen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeNoordelijke maanknoop schorpioen blijkbaar was ik ooit een heks! moet nu evolueren (zoals pokemon dat kunnen??) Naar het aardse??? Whoeaaa VMwat is dit?:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Bol ga je al?was HP een beetje aangenaam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Nee Alf dat gegeven is niet erg want dat was zo vroeger alleen hoe voed je die duivelse kinderen op. Want 2 geloven op een kussen slaapt de duivel tussen dus er komt nooit wat van die kinderen terecht. We waren zo bang gemaakt en hoorden nergens bij maar toen tot overmaat van ramp onze ouders gingen scheiden dachten we adem te krijgen. Weer mis want scheiden was in die tijd ook al zo'n schande. Zo nu de mooiste, ongehoorzaamste ff piesies laten doen. Bedoel de hond dan hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Whoehaaa!! Lang niet meer gezien!!!! Txs Alf Nu weet ik het zeker ik trouw met Groucho!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Yes AR!!! Knipper ik met m'n ogen en ben je alweer weg!!! Neem nog een tomatensapje op mijn kosten en blijf nog even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Sodeknetter. o pardonLees net mn ascendantis Boogschuterklopt helemaal wat ik daar lees...Voor jou nog één VMlet op het engels gaat rap maar heel grappigpassword Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 ja Alfdaar heb je je duistere kant:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Goedenavond allen,even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Whooohaaaaaaaaaaaaaaa ik val van mijn stoel Alf! Nu Monthy python! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: jane4ja Alf daar heb je je duistere kant:wacko: Nee Jane helemaal nieter staan veel positieve dingen in:)Het begint zelfs hiermee:De Optimist ~Het zal allemaal wel goedkomen~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Nou dan toch maar iets meer in sterrebeelden gaan geloven Alf:)Hoi fotograafMooi klussie voor je 18 blz lezen pfffTja heb je he met een lang weekendWitte raapt Vm ff op en zet dr weer terug op de stoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 oh ja ik ben in de war met schorpioen, solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 HAHA VM ja bekend is klassiek stuk, erg grappigook die scene met die dode papegaai is meesterlijkJane (en Witte)Dit staat erover relatie inlijkt me handig te weten voordat ik met Witte ga samenwonen 'In een intiemere relatie kun je geneigd zijn tot een voortdurend heen en weer zwenken tussen de drang naar vrijheid en de behoefte aan gebondenheid en innerlijk blijf je eigenlijk altijd een vrijgezel.' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Nou Alf uitprinten die teksten ergens neerhangen dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Wil je de rest ook nog weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden