VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Kom snel nog ff binnenwippen.Heb niks gelezen dus niks gevolgd!Hoi Drup, Witte en Alf ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Witte ik hou wel van katten de echte dushou niet van hondenheb ik een hekel aanMissc. ben ik zelf een kat??Wacht eens, ach jasterrenbeeld Leeuwtuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Drupik had het over de kat van Ari die uitgelaten wordt als een hondEn Ari krijgt haar duitse vriendinop visitevandaarHoi VMHup, lezen dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ben je zeker dat Gütenacht niet met umlaut is Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Witte:heart: Is het nu weer goed tussen ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Heey Bol, heb je het groene gevaarte al genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ja Alf kom dan toch weer terug op het geloof. Mijn broer en ik zijn kinderen van een protestante moeder en katholieke vader en dat was een schande vroeger. een duivelse schande. Onze ouders hielden veel van elkaar dus het werd een moetje en toen er nog een kwam waren we kinderen van de satan. Veel geluk hebben we beide niet gehad in ons leven en vragen ons soms af..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ahum, vind ik net toch dit op internet Alf..........Maar die opschepperige Leeuw , daar heeft Stier het moeilijk mee.Dat verklaart onze cynisme natuurlijk vanavond tegenover elkaar Geloof jij in sterrebeelden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Oja VMMarco F. - knappe ventGang wars met James C- prachtige filmFilms doen me in eens denken aan de Marx Brothersdat is nog eens humoruit de oude doos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeBen je zeker dat Gütenacht niet met umlaut is Alf? Heel zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Huh? Nou snap ik het helemaal niet meer. Een kat die uitgelaten wordt als een hond? En gaat de hond dan op de kattenbak ofzo? Leuk een Duitse vriendin maar niet te veel van die braadworsten hier uitdelen. Alhoewel? Met mosterd en zuurkool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Drup voor jou quote: Ik heb een ruwharige kat, die ik altijd buiten uitlaat, Alf. Aan een riempje en deze quote: 't is een hond, die soms denkt dat hij een kat is, Alf Wil vooral altijd op schoot liggen. En op het bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ik ben bijna verliefd op groucho!!En Drup ik ben dol op zuurkool!Je hebt gelijk over umlaut Alf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ben jij een Stier Witte, zo als mijn oudste zoon! Ik als boogschutter en hem dat geeft soms vuurwerk, maar wel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Jeetje Drup wat een naar gegeven over je prot moe en kath vaderwat kunnen mensen elkaar toch aandoen die dat veroordelen..En nu denk jij nog dat je ervoor gestraft wordt?? Gauw uit je hoofd zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 We zijn allemaal gewoon leuke mensen VMsterrebeeld doet daar niet aan af hoor toch???Met kinderen knalt t af en toe toch wel onafhankelijk welk sterrebeeld ze hebbenmet volwassenen is dat niet anders, maar das mijn mening hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Witte over sterrenbeeldenik geloof er niet inmaar lees het wel altijd heel dubbel duszou eind vorig jaar een fin. meevaller hebben en dat klopte: huisschoonmama verkochtis toeval natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Dan denken we daar geheel hetzelfde over Alf...Woehoeoeoe we komen weer tot elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Aha Alf snap het wat beter. Ben een beetje traag vandaag. Zette vanmiddag ff suf de tv aan en zag de Bold maar daar begreep ik ook helemaal al geen klap van terwijl het zo simpel lijkt te zijn.Patatteke ik ook, heerlijk die zuurkool want je kan er zoveel mee doen en is er gezond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Jullie kunnen bijna gaan samenwonen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeJullie kunnen bijna gaan samenwonen!! Nou moet ik erg goed nadenken hoe ik hier op reageer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 sterrenbeeld is wat je aan anderen laat zienascendant is wat je van binnen meer bentnou Witte?nou Alf?ik ben weegschaal, net asc. kreeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 ja alf, daar zou ik maar eens heeel goed over nadenken'en alles wat je schrijft........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Ja Em. Hij zit er in hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst 5 april 2010 Hoi allemaal,En mag ik me weer even afmelden voor vandaag?Morgenochtend meld ik me weerwelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden