Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee een tracheotomie heeft geen zin. Het zijn haar longen waarvan 1 verwijderd en een grote tumor. Daarnaast heeft de kanker haar klieren zo onrustig gemaakt dat deze haar keel afknijpen. Verder is de kanker ook uitgezaaid naar haar slokdarm en borstbeen. Is niks meer aan te doen. Ze is te zwak voor ingrepen. Niet te geloven he? Ik kan er niet over uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag!

Dees, weet niet wat zeggen! Heb hetzelfde met oma meegemaakt, ook haar keel zat dicht! Ook haar botten aangetast. De laatste dagen was ze rustiger omdat ze berustte. Maar eerlijk is het niet!

Sterkte!

Hier is het 2 weken vakantie en schitterend weer!

Tot vanavond ofzo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woont jedochter nu bij jou Dees?
Maar die is al groot . Daar moet je niet zoveel energie meer insteken (hoop ik)!

Mijn jongens zijn heel druk en willen dat mama vanalles met hun doet en het is hier 2 weken verlof nu!
Vaak heel leuk maar ook vaak vermoeiend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik zal er maar van genieten!! Voor je 't weet zijn ze groot en willen zelfs niks meer met mama doen!

Ook al wil dat soms zeggen dat ik met playmobile ofzo moet spelen nu!;)

(vind het stiekum ook wel leuk hoor, lego, playmobile, buiten verstoppertje.....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh nee dat zeker niet, er komt wel weer wat op mijn pad maar het is zo sneu dat ik net mijn diploma had gehaald en nu kan ik niet werken op een manier wat ik wil. Dat is even hard maar ik weet ook dat er wel weer iets voor mij komt.
gelukkig kan ik nu zo denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, het is zo dat ik op een heel hectische verpleegafdeling werk waar 100 dingen tegelijk gebeuren.
Dat lukt me nu niet meer en een andere verpleegafdeling is geen optie want overal is het druk.
Er zijn wel dingen die ik wel kan en dat moeten we samen bekijken.
20 april moet ik eerst naar het revalidatiecentrum, die gaan me helpen om om te gaan met mijn beperkingen en te bemiddelen in werk en wat ik nog kan.
Dat zal dan iets worden van kantoorwerk, onderzoeksverpleegkundige, weet ik wat er alemaal is.
16 april moet ik weer naar de bedrijfsarts en dan zullen we zien.
Voorlopig zit ik nog thuis en moet daar maar wat van maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...