Teveel Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Desi , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ik bedoelde eigenlijk iets van tracheotomie(moest het ook opzoeken hoor) het moet toch mogelijkzijn dat lijden te verlichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ik moet mijn vouwfiets gaan halen bij de fietsenmakenen meteen maar aan het werk in de tuin, nu het nog zo mooi is.Desi, sterkte meis.Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Nee een tracheotomie heeft geen zin. Het zijn haar longen waarvan 1 verwijderd en een grote tumor. Daarnaast heeft de kanker haar klieren zo onrustig gemaakt dat deze haar keel afknijpen. Verder is de kanker ook uitgezaaid naar haar slokdarm en borstbeen. Is niks meer aan te doen. Ze is te zwak voor ingrepen. Niet te geloven he? Ik kan er niet over uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Nee lieve Dees daar kom je niet over uitgedacht. Kon je nu maar begrijpen waarom iemand zo lijdt. Wat het voor 'n nut heeft dan zou het misschien wat dragelijker zijn maar zo maar lijden moet verschrikkelijk zijn. Dat gun je niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Als er een al een God bestaat dan zou hij dit niet goedkeuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Goede middag!Dees, weet niet wat zeggen! Heb hetzelfde met oma meegemaakt, ook haar keel zat dicht! Ook haar botten aangetast. De laatste dagen was ze rustiger omdat ze berustte. Maar eerlijk is het niet!Sterkte!Hier is het 2 weken vakantie en schitterend weer! Tot vanavond ofzo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Hoi VM, hier is het weer ook heerlijk (dicht bij Belgie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Woont jedochter nu bij jou Dees?Maar die is al groot . Daar moet je niet zoveel energie meer insteken (hoop ik)!Mijn jongens zijn heel druk en willen dat mama vanalles met hun doet en het is hier 2 weken verlof nu!Vaak heel leuk maar ook vaak vermoeiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ja L. mijn dochter van 15 woont nu bij mij weer. De tijd van spelletjes is voorbij nu zijn de vriendjes aan de beurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Tja, ik zal er maar van genieten!! Voor je 't weet zijn ze groot en willen zelfs niks meer met mama doen!Ook al wil dat soms zeggen dat ik met playmobile ofzo moet spelen nu!(vind het stiekum ook wel leuk hoor, lego, playmobile, buiten verstoppertje.....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ga op weg naar de baas, fijne dag verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Zo, klaar. Nu gaan zitten wachten op het bezoek.Werk ze Teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Teveel een fijne werkdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Goedemiddag allemaal,Nou ja allemaal, ik zie dat alleen Bolletje en ik ingelogd zijnBen je er Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ben ff weg tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ja wijfie ik ben er hoor. Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Dees, sterkte hoor met je zus, wat is dat toch allemaal moeilijk he.Ik denk aan je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ja wel redelijk.Vanmorgen ben ik naar mijn werk geweest voor een gesprek en het is nu definitief dat de reintegratie is gestopt en dat ik nooit meer op de afdeling kom te werken.Ik wist dit eigenlijk al wel maar het is hard, erg hard en ik heb verdriet nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ja lieverd dat zijn hele moeilijk en pijnlijke dingen. Heb je nu het gevoel dat je voortaan nutteloos bent voor de maatschappij of valt dit mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Oh nee dat zeker niet, er komt wel weer wat op mijn pad maar het is zo sneu dat ik net mijn diploma had gehaald en nu kan ik niet werken op een manier wat ik wil. Dat is even hard maar ik weet ook dat er wel weer iets voor mij komt.gelukkig kan ik nu zo denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ja Isa dat is ook zo maar het is niet meer het werk als verpleegkundige maar iets anders.En daarvoor heb ik natuurlijk niet zo hard gestudeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Maar is er nog werk wat je eventueel ook zou willen doen? Of is het zo dat je niet meer kan werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Bol, het is zo dat ik op een heel hectische verpleegafdeling werk waar 100 dingen tegelijk gebeuren.Dat lukt me nu niet meer en een andere verpleegafdeling is geen optie want overal is het druk.Er zijn wel dingen die ik wel kan en dat moeten we samen bekijken.20 april moet ik eerst naar het revalidatiecentrum, die gaan me helpen om om te gaan met mijn beperkingen en te bemiddelen in werk en wat ik nog kan.Dat zal dan iets worden van kantoorwerk, onderzoeksverpleegkundige, weet ik wat er alemaal is.16 april moet ik weer naar de bedrijfsarts en dan zullen we zien.Voorlopig zit ik nog thuis en moet daar maar wat van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Em. heb je ook hobby's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden