smart Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Goeiemorgen allemaal,Desi, het blijft erg verdrietig ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 jane is goed dank je wel.ik heb geen hoge verwachtingen. kan op het moment niets hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Heeft je wandeling ook wat geholpen Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Heb je iets nodig Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 nee cathy, met het hondje gaat het ook niet lekker. ik weet niet hoelang hij er nog is maar als het zo doorgaat duurt het niet lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Jippie Ya. Geweldig te horen dat de kleine meid het weer goed doet. Ze lijkt op haar moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Dat is heel naar Igor. Ben je vooral daar door van streek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 nee jane dank je. ik zit te janken ( en moet zo weg) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 meis, denk eens aan je engelenkaartje van gistermag per pb hoorals je wiltof laterals dat beter uitkomtlaat maar ff weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ya hoe is het met je pup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 ik meld me later wel weer.groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Dees wat een kanjer van een meid jouw zus. Hopelijk lijdt ze niet al teveel. Ze krijgt toch pijnstillers hé?Heel knap dat ze daarin heel rustig blijft. Kop op meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Probeer wat te aarden Igor. Diep ademhalen, een paar keer.Weet dat dit soort dagen er ook bij horen... probeer toch iets fijns uit deze dag te halen.Sterkte joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Goedemorgen,Desi, je zus is een volhouder, en het moet akelig zijn om te zien hoe hard het nu gaat.Aan de ene kant zou je willen dat het afgelopen is, en aan de andere kant niet want het gemis zal ook vreselijk zijnIk wens je veel sterkte toe en fijn dat je haar elke dag bezoekt.Igor ik ken dat gevoel maar al te goed dat je niks kan hebbengewoon maar accepteren dat je dat zo voelt vandaagof kijken wat de reden is dat je je zo voelt en dat aanpakkenIk heb er momenteel ook veel last van dus zorg er voor dat ik geen ingewikkelde mensen om me heen heben het maar rustig aan doe.Uiteindelijk gaat het ook altijd weer over, de ene keer wat sneller dan de andere keerHet is voor mij geen reden om te gaan drinken want dan zou ik me als het uitgewerkt is nog rotter voelenGewoon maar verdragen gaat het snelst hoe pijnlijk en vervelend het ook is.en afleiding zoeken, stukkie lopen, keukenkastjes uitruimen, spelletje doen op de pc.dus ik kom deze dag ook wel weer door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Igor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Heerlijk he tapszo af en toe tegen jezelfpraten:Den weten dat je er niet alleen mee worstelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 was even de afgelopen dagen aan het terug lezen,ppppfff het blijft druk hier haha!Ik ga mezelf ook maar weer wat vaker melden hoor!Jeetje Dees wat een ellende he,fijn dat ze zulke fijne vrienden en familie heeft die haar steunen!En jullie ook natuurlijk!Denk dat ze heel trots is dat het met jou ook zo goed gaat Dees!Pup is al aardig gegroeid,ze mag zaterdag met ons mee naar hui!Joepie!Dan lekker veel naar buiten!Denk dat het voor mij ook goed zal zijn!Is de verleiding een stuk minder groot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Hee Jane! Zit jij nu al op de 7 maanden meid? Zo zeg; grote klasse !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ya, misschien tijd om de knop radikaalom te zetten?Wij helpen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Denk ik ook Jane,Maar vind het nu toch wel fijn om jullie weer allemaal even te ""zien ""hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 meid, schaamte belemmert je alleen maar om te doenwat nodig is. we kennen het hier allemaalen het heeft er nog geen een verder geholpen.Echt er komt zoveel rust als je stopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ja ze krijgt morfine en nu ook tabletjes om de angstaanvallen te temperen. Ze is nl angstig dat ze uiteindelijk stikt. Eten kan ze bijna niet meer vanwege haar slikproblemen. Drinken doet ze gelukkig wel nog. Voor de rest slapen en nog eens slapen. Alleen komen dan haar angstdromen weer in nachtmerries. Veel familie en vrienden om haar bed en zij ligt te stikken. Verschrikkelijk.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 ik moet snel gaan jongens!tot snel,ben alweer te laat! pppfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Dat moet toch anders kunnen desi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst 6 april 2010 Ja ,enkele weken geleden sprak ze nog van euthnasie maar is niet doorgezet nu is het waarschijnlijk te laat. Het is me niet helemaal duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden