Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 april 2010


Frans

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nog even snel dan!

sta met mijn jas aan, maar toch nog even inloggen!

Houtje,
lekker warm welkom weer :huh:
iedereen rent weg!!!
maar dat ligt niet aan jou hoor, al die verplichtingen ook!

ben in ieder geval blij je even gesproken te hebben, later meer
ik heb in ieder geval avonturen voor een heel mensenleven te vertellen :D

fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ook een hele zonnige morgen hier van mij.

Isa ook al een luxe probleem,
wat heerlijk dat je die nu ook hebt he!

Igor het leven hoeft niet altijs vrolijk te zijn.
Wat is dat toch al die hooggespannen verwachtingen waardoor we geen tegenslagen meer
kunnen incasseren zonder het idee te hebben daar alco bij nodig te hebben. Zelfs of juist, een depressie is niet genoeg reden om daar zelfs maar aan te denken! Maakt het alleen maar erger. Zullen we een daghpact afsluiten? Voor jij zelfs maar eraan denkt om naar de winkel te gaan, pb je mij ok?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin nu met een re-intrigatie bureau (goedkeuring UWV afwachten).Ze hebben me een jaar beloofd om het goed te doen en een beroepenkeuze omdat ik niet precies weet wat ik nog kan en wil. Als het maar met of voor mensen of dieren is. Ik heb er weer zin in. Mijn oude beroep NOOIT meer. (30 jaar hetzelfde).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Desi misschien moet je hetzelfde engelenkaartje trekken dat ik net had:
De noodzakelijke verandering is voltrokken en je bent nu klaar om te krijgen wat je verdient op spiritueel
en financieel gebied.
Wow dat zou pas wat zijn, eindelijk oogsten, na een super zware periode.
Gauw maar eens gaan solliciteren of aan de loterij meedoen?
Het zal wel niet uit de lucht komen vallen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee uit de lucht vallen moeten we niet op rekenen maar nu we in de goede richting zitten met alles kunnen we ons weer open opstellen voor een geschikte baan. Maar nu ook wat wat mij veel voldoening kan geven anders kom ik weer in de problemen. Dat wil ik niet meer. Ik heb niet voor niks mijn vorige (goede) baan opgegeven omdat ik helemaal op het verkeerde spoor zat. Niet alleen met alcohol dus. Maar ook wel door alcohol. Mijn ogen zijn op het juiste moment geopend anders was ik eraan onderdoor gegaan. Nu een nieuwe start met alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

Desi :present::present:
2 maanden ADB en dat in een voor jou/jullie moeilijke periode
op naar de 3, ik doe met je mee

Ik heb pogingen gedaan om het paasweekend bij te lezen, maar ben toch maar gestopt, toch leek het wel een gezellige boel of heb ik wat gemist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig is misschien wat overdreven Isa,

Maar wel lekker allemaal.
Zit nu wat belastingaangiften door te nemen van kennisen en vrienden die uiteindelijk toch zijn gaan twijfelen en kijk af en toe naar het forum.
Om 12 uur als vrouwtjelief thuiskomt van haar werk even lunchen.
Hier bij mij op de hoek zit een restaurant dat gerund wordt door geestelijk iets minder sterke mensen, van Syndion, dat kun je leuk en lekker een happie doen.
En vervolgens moet ik zelf aan het werk.

Ja, al met al toch eigenlijk wel prachtig,
Neem aan dat jij ook nog lekker geniet van je laatste 3 dagen in volledige vrijheid...en met dat heerlijke vooruitzicht.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Babble,

Ik zit vandaag ook op 2 maanden, 6/2 ? 6/4.
Als het mag sluit ik me bij jullie aan, vormen we een troica.
Maar wij gooien er niemand uit, dat laten we aan Drs.P. over, als het aan mij ligt nemen we het samen op tegen de figuurlijke wolven.



Harry

Aanpassing: Alt26 is normaal een pijltje naar rechts en nu een ? nou ja...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn zus zal niet veel tijd meer gegund zijn. Nu is het ook beter zo want ze is toe aan rust. De eeuwige rust. Hoelang ze nog moet wachten weet niemand natuurlijk maar het zou beter zijn voor haar. Dit is onmenselijk. Weten dat je dood gaat en ze kwijnt langzaam weg. Ze is erg dapper, klaagt niet en laat het over haar heen komen. Wij kunnen niets voor haar doen als bij haar zijn. Wat ik ook iedere dag doe. Het verdriet vreet maar dat is niks tengenover wat zij voelt. :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...