jacc Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Gelukkig weer een minder in het groot aantal werkelozen... Ik moest laatst een enquete invullen over de dienstverlening van het UWV en de bereikbaarheid, het was volstrekt anoniem zei men.... de naam van mijn werkcoach hadden ze al wel voorvast voor me ingevuld..... hoe bedoel je anoniem?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Veel plezier Ari. Zo ik heb de oude kraan er weer op zitten. Een hoop gepiel zeg. Je kunt de schroeven waar de kraan aan bevestigd moet worden aan de muur afstellen omdat iedere kraan anders is. Had ik ze afgesteld op de nieuwe, moest ik het weer opnieuw afstellen en de oude kraan er weer op zetten. WWWHHHOOEEEEHHHAAAA Wat een gedoe allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Goedemiddag allemaal,Klaar met werken.Heerlijk weer vandaag.Net naar bijna-ex geweest om het definitieve echtscheidingsconvenant te tekenen en op te sturen.Best een beetje eng, zo definitief..Voel me wat zenuwachtig, wat gaat de toekomst allemaal nog brengen.Laatste tijd weer erg veel gedachten over glaasjes wijn.Enfin, zal altijd wel zo af en toe blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 VM, ik wilde nog aan je vragen, je schreef namelijk: "wij zijn ook naar zo'n intake geweest."Wat voor intake dan, en hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Lieve Rapi. Ik kan me voorstellen dat de toekomst toch beangstigend is. Je gaat toch een stukje houwvast kwijt raken hoe rot die in het verleden ook was. Heb je het gevoel dat je er dadelijk toch helemaal alleen voorstaat? Of waarom voel je je nu zo?Woman Poes ziet er toppie uit hoor. Een geweldig mooi diertje en ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, een kat kan heel wat hebben.Zolang ze niet onder de kale plekken zit is er denk ik niet zo veel aan de hand met de beharing.Wat heb je allemaal gekocht voor haar huidje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Bol,Nee, ik heb gelukkig niet het idee dat ik er nu helemaal alleen voor kom te staan.Hoe gek het ook is, heb toch nog steeds steun van ex.Een familielid wil mij financieel helpen, zodat ik misschien toch wat kan kopen of op een andere manier, zodat ik wat meer armslag heb.Onwijs lief natuurlijk.Maar gewoon die onzekerheid;Ga ik huren of kopen.En hoe dan, en waar kom ik uiteindelijk terecht??Allemaal vragen, waar ik nu nog geen antwoord op weet.Afspraak gemaakt met boekhouder en familielid, hoe we dat aan gaan pakken.Vind het gewoon een beetje eng allemaal, temeer daar ze ex er niet bij willen hebben.Ergens logisch, het gaat mij alleen aan.Geeft toch aan hoe verweven ik nog met ex ben, want voel me nu schuldig dat hij er niet bij betrokken wordt.Belachelijk natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Maar dan is het wel helemaal jouw keus rapieigenlijk leuk-spannend toch?Hoe was je paasweekend eigenlijk?of heb ik dat gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Ja Jane,Dan is het helemaal mijn keus.Zal eens moeten leren wat zelfstandiger te worden, en wat meer voor mezelf op moeten komen.Paasweekeinde, had gezellige dingen (zoals paasontbijt, met de kids, en een verjaardag waarbij ik al mijn broers en zussen weer eens zag)Verder toch wat gespannen, omdat we de hele pasen naar koopflats zijn gaan kijken, die ik allemaal veel te duur vond.Kreeg het ook benauwd bij het idee om me weer zo in de schulden te steken.Slapeloze nachten dus.Dat huizen kijken, toch weer gezamelijk met ex gedaan.Rare situatie eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Dank Marieke, voor je meeleven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Voel me echt bweuuuuuuuuuu vandaag!! Heb al zeker 10 mini marsen gegeten en wil er nog 10!!Geen energie, kluuten gevoel!! Kids zeuren, gisteren vermoeiende gesprekken...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 VM.Herken dat, 10 marsen eten, ga je je nog rotter voelen.Ik noem dat altijd troost eten, net zoals ik vroeger dronk om de troost ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Mensen,Ga er even uit.Voor het eten zorgen.Doe ik tenminste ook nog wat voor de kost:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Rapi! Veel succes met je huisje! Ik zou kopen als ik van jou was, als het kan!Ik ga nu aan de Haribo Bunny box beginnen! Nog erger dan mars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Je ziet de kale plekken niet op die foto van gister. Ze zitten op haar heupen en in haar gezicht.Ik heb nu voer gekocht voor gevoelige huid en een hele zachte borstel. Zalmolie of nertsolie hadde ze niet op voorraad, maar dat komt nog. Zo moet het lukken. Het is zo'n scheetje, steeds als ik haar aanhaal maakt ze een heel lief zacht kirrend geluidje. Vanmiddag was ik een liedje aan het zingen en daar reageerde ze erg op. (positief) Ze is echt erg gevoelig. quote: Originally posted by: bolletjeWoman Poes ziet er toppie uit hoor. Een geweldig mooi diertje en ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, een kat kan heel wat hebben. Zolang ze niet onder de kale plekken zit is er denk ik niet zo veel aan de hand met de beharing. Wat heb je allemaal gekocht voor haar huidje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Vanavond heb ik een soirée, bij de ex van mn vader. Muzikanten gaan spelen. Kamermuziek heet dat geloof ik. Hij is een bekende cellist/pianist, dus ik kijk er erg naar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Ik ken dat Ppprrriiitt? geluidje Woman, net of ze iets vragen. Pommie doet dat ook. En soms miauwt ze en dan zie je dat rose tongetje en dan gaan die wangetjes omhoog. O heerlijk is dat, dan zou je ze zo op vreten.Geniet maar lekker van de muziek meis en geweldig dat je je best doet om Poes gezond te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Dar, bijenkoningin, vertel es iets!Anders eet ik hier buiten 10 marsen ook nog een hele doos gummy bears! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Zijn mensen nou zo stom of hoe zit dat. Nu hebben ze T.Shirts met de kreet "verrekte Mongool" uit de schappen gehaald omdat ze daarmee de mensen met het downsyndroom beledigen. Iedere Jan boeren piemel weet toch dat je deze mensen daarmee beledigd. gggrrrr ik ben hier weer zo kwaad over. Waarom brengen ze dan die T. Shirts op de markt. Stelletje debielen. Hebben ze toch een hoop geld verdiend, de idioten. Ze moeten maar eens kijken naar wat ze gedrukt hebben, als ze die T Shirts terug krijgen. Wie is hier de mongool.:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Ja jo, Bolletje, maar toen ze hier gebracht werd is ze hier heel koud gedumpd. Zonder afscheid of wat ook. met Poespoes ging dat heel anders, dat was echt een overdracht. Die mensen zijn de hele middag gebleven om Poespoes op dr gemak te stellen. Ik denk dat dat echt wel scheelt.+ dat ik natuurlijk elke week mn bank ergens anders heb staan. Nooit bij stil gestaan dat Poesje dan iedere keer weer in een nieuw huis komt. Ja daar zou ik ook gestressed van worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Ha voila Dar!!Ik heb me vandaag Kluute gevoeld! Ben aan m'n tweede doos gummy bears bezig! Heb de Gremlins kunnen weerstaanKids waren druk, moeilijke gesprekken met partner en ex en zijn zoon, Ma doet vervelend, Pa denkt dat ie alles beter weet.. Maar ik ben DE STERKSTE!! Pffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 als je dat maar weet, Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Snoep maar lekker hoor VM, alles mag behalve drinken. Je wordt vanzelf wel misselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Ja dat is inderdaad zo haha :)En ken je dat als ze een vogel zien, en ze kunnen er niet bij?Dan worden ze helemaal dol en gaan hun lipjes trillen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Ben ik al bijna Woman!!Wat wil je ook na alles wat ik vandaag gegeten heb!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Woman ik denk dat Poes daar niet zo'n moeite mee heeft hoor als jij dingen verandert. Haar lucht zit er aan en das belangrijker. Ze zal toch wel iedere keer op haar eigen plekje gaan liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden