VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hoi Ya,Heb net een nieuwe zak mini Mars gehaald! Nieuwe verslaving Vroeger vond ik chocola zelfs niet lekker!Heel herkenbaar Vie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 pas maar op Vm,straks kom je er niet meer vanaf en groei je dicht haha:heart:ik wordt altijd erg misselijk van chocolade.ben helemaal niet zo,n snoeperd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 niet roken gaat prima vooralsnog. Qua drank. Zaterdagavond een feestje waar ik enkele biertjes zal nuttigen. Verder nog immer droog. En het bevalt me wel eigenlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Heee Vic,ook goedemorgen!Stoppen met roken en drinken!petje af hoor pppff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Heel raar Ya!Ik snoep normaal ook niet! Straks weeg ik 100 kg in plaats van 50!!Kan ik daar over zeuren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 moet je nog even dooreten VM!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 heb hetzelfde Isa,geen kids in huis,heel stil hier,ga zo even lekker in bad denk ik.Daar heb ik normaal geen tijd voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Jaaaaa Ya, dank je wel nu kunnen jullie allemaal zien wat voor een monster ik heb.Een moordenaar, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 ahhhh arme Youp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Oh ja Bor!!Zelfs de reclame, gelijk welke film of serie en ze nemen al wel een glas ter hand!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Winkelkarren vol in de winkel Bor!!!!!!!!!!!!Een wat Ari????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 het valt mij ook nog steeds ophoeveel er op tv gedronken wordtzou ik mee doen in hetzelfde tempodan heb ik em aan het eind van de avond goed geraaktBij mijn AA clubje ben ik de enige die dit opvaltblijkbaar ben ik er nog steeds teveel mee beziggelukkig ben ik toch niet de enige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Tja ik rook ook terug Bor!! Wou nogthans 1 april stoppen!!Wat houdt dat dan in zo'n uithuisplaatsing? Bij wie is ie dan nu? En je andere kids?Wat moet je dan morgen bewijzen?(je hoeft niet te antwoorden als je niet wil hoor!)Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Goh vervelend Bor. Is het nu ook al bekent wanneer je zoontje terug kan naar huis? Of krijg je dat niet te horen. Vreselijk lijkt het me zowel voor je zoontje als voor jullie. Is hij bij bekenden of bij wildvreemden? En zit er ook een kans ik dat hij weer wat meer naar huis mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Ik weet niet of je gaat werken, maar als je bv. kan aantonen dat je iets aan je probleem doet heb je toch morgen wel kans dat er geen verlenging komt??En de drie anderen? Of is het omdat 7 nog zo jong is? Heeft ie zelf der ook iets over te beslissen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Bor. wat vervelend allemaal zeg. Ja en zo'n kind weet ook niet allemaal wat er nu aan de hand is. Hoe oud is hij? Begrijpt hij waarom dit gebeurd? Ja en je zal zeker niet het adres krijgen van de mensen waar hij naar toe gaat. Goh, ik merk dat ik het allemaal heel erg vind voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hallo allemaal Heb je zelf jeugdzorg ingeschakeld Borretje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Oh... nou lijkt me al met al enorm moeilijk allemaal.Hoop dat het morgen positief voor jullie verloopt.Wat vreselijk voor je zoontje ook, vooral omdat hijniet weet wat er aan de hand is..Zo'n kind ineens uit huis brrrWens je sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Borretje.Toen ik 3 jaar geleden ging scheiden en mijn ex 2 zelfmoordpogingen ondernam toen ging de Raad van Kinderbescherming er zich mee bemoeien en en gingen mij helemaal tot op de bodem nazoeken en afkraken natuurlijk (terwijl ik altijd goed voor mijn kinderen gezorgd had). Moest vechten voor de toewijzing voor mij. Ze kregen een OTS (onder toezicht stelling) van BJZ. Ze zijn mij uiteindelijk toegewezen maar een jaar geleden toen het slecht ging zijn ze toch naar hun vader gegaan. BJZ was harstikke blij met al mijn moeite zoals cursussen en opname voor mijn alcoholprobleem. De OTS is nu per februari opgeheven voor allebei. Omdat ik het nu zo goed doe is een van de twee dochters al bij mij teruggekomen. De oudste is 18 en heeft haar vriendje in de buurt en blijft liever bij mijn ex alhoewel ze ong 5 van de 7 dagen ook hier is.Als je bij de rechtszaak je goede doelen onderstreept dan wordt het misschien alleen maar OTS. BJZ houdt t dan allemaal alleen in de gaten. Praat van je af meid op een rustige manier maar wel zelfverzekerd! Ik help je duimen. Go for it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Isanog één nachtje slapen tralidadidaaaaIk ga weer, moet naar de fysiovoor massage, en daar wil ik niette laat zijn laterrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Mijn spreuk van vandaag:Een enkele kaars verdrijft al de duisternis van de hele kamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Als jij kunt bewijzen dat je op de goede weg bent krijgen ze van de rechter misschien geen verlenging of voor bepaalde tijd. Ik hoop het echt want het is verschrikkelijk je kind te moeten missen. In die tijd dat ik ze miste ging het heel slacht met me met de drank.Het maakte alles NOG moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Isa: Coco bedoelde natuurlijk de massage. Waar denk jij aan:D:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Goedemiddag boerenburgers en buitenlui,.Ik hoop veel buitenlui want het weer is prachtig.Lekker op mijn terrasje met laptop op schoot.Daar staat nog een 1/2 uurtje zon dus dat pik ik even mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Tina hier is het bar koud en super nat. Woon jij wel in Nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden