PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Jeetj Em,die Youp,en vast heel onschuldig kijken ook nog he!Diereninstinct he,hoe erg ook!Arme visjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Ya, wat bedoel je met dat ze dingen verzint? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Je foto even uploaden en dan onder bij je profiel kan je hem bij je tekst plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Wat lief, dank voor de reakties. Dat doet me veel goed.Kijk, wat het is, mijn zus had me na mijn aanmelding bij PsyQ gevraagd wat dat dan inhoudt, angsten en depressieve klachten. Dat heb ik zo goed mogelijk proberen uit te leggen. En als je dan daarna voor gek gezet wordt, ay, dat geeft wel even een dreun ja.Dingen verzinnen doe ik niet, maar ik neem soms wel impulsieve beslissingen die niet altijd even handig uitpakken. Zodra zij daarmee te maken krijgt, is het uit met het begrip. Nu snap ik ook wel dat het helemaal niet gemakkelijk is om met iemand te leven die niet helemaal "normaal" is.En EmmaRoos, weet je, ik weet dat ik me beter voel als ik wel in beweging kom en naar buiten ga. Het is vaak moeilijk om me er toe aan te zetten. Ik kan me ook best voorstellen dat iemand zo depressief is dat dat gewoon niet meer lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hee Bol,ze verzint van alles,ze liegt heel veel en heeft ons daarmee heel veel verdiet gedaan.Tja zoals,erge ziektes die niet waar blijken te zijn,dat ze abortus heeft gepleegd,blijkt niet waar te zijn,ze liegt over mijn ouders en zelfs tegen haar therapeut.Weet ook wel dat dat een ziekte is en ze er niks aan kan doen maar ook voor de mensen om haar heen is het gewoon ook erg moeilijk.Ik wordt er nu boos om, m,n begrip voor haar is op omdat ze er anderen mee pijn doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Maar dat is natuurlijk een heel ander verhaal dan een depressie Vie,wel fijn dat je je toch wat beter voelt als je lekker naar buiten gaat,beweging is altijd goed.Wij krijgen op de zaak veel mensen die doorgestuurd zijn door de huisarts met een depressie en beweging helpt echt merken wij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 quote: Originally posted by: VieDingen verzinnen doe ik niet, maar ik neem soms wel impulsieve beslissingen die niet altijd even handig uitpakken. Zodra zij daarmee te maken krijgt, is het uit met het begrip. Nu snap ik ook wel dat het helemaal niet gemakkelijk is om met iemand te leven die niet helemaal "normaal" is.Nou Vie,ik denk dat er niemand rondloopt die soms GEEN impulsieve beslissingen neemt!En ook niemand die NORMAAL is hoor!Dus denk dat je net zoals iedereen bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Ya, nee Youp ligt nu nog boven en dat is raar want als ik naar beneden ga dan komt hij gelijk met me mee, nu niet en dus voelt hij zich schuldig denk ik........not.....katten hebben geen herinnering, toch?Ik ga het even proberen met die foto uploaden maar ben een oen hierin hoor.Vie, het is ook beter om naar buiten te gaan en je voelt je ook direct beter dan maar kom maar eens van die bank af in de depressie he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Ya, zou het niet een vorm van aandacht vragen zijn? Ik weet dat het bij mijn vriend wel zo werkt. Hij heeft erg veel last van hypogondrie. Ikzelf probeer zo weinig mogelijk aandacht te besteden aan zijn vraag maar soms lukt dat gewoon niet, je weet ook niet wanneer het echt is of aandachtvragerij. Maar wel merk ik dat de mensen hem minder serieus gaan nemen.Goed mensen ff naar Someren. Vogel weg brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 denk dat Youp donders goed weet wat hij heeft gedaan dan Em! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Precies zoals je zegt Bol,ze wil altijd aandacht,als ik iets heb en aandacht krijg heeft zij ineens ook iets,toen ik ging trouwen ging ze ineens de week voor mij trouwen,ik zwanger,m,n zus ook,gewoon moeilijk en ik wordt er boos om,doe maar of ik gek ben en reageer er maar niet op.Maar als er echt een keer iets ernstigs is dan gelovenn we haar misschien echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 lukt het Em? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Zou je denken Ya? Het lijkt er wel op, grrrr.Isa, dat is denk ik ook de enige oplossing maar ja, dan maar geen "huisdieren".Ik hoorde gisteren over de dochter van een collega van Theo.Zij is een pathologische leugenaar, haar moeder denkt dat ze elke dag naar haar werk gaat en nu blijkt dat ze maanden geleden al ontslag heeft gekregen.Zowiezo schijnt het een zorgenkind te zijn maar ze liegt alles wat los en vast zit, ook erg hoor.Oh Emmaroos wat ben je weer veel op het forum....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Nee het lukt niet Ya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 heb je pb gestuurd em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 jeetje dat is gaaf Isa,spannend zeg!Mijn vrienden wachten nog steeds,gun het ze zo joh!Je hoeft maar naar mij te kijken en ik ben al zwanger en bij hun alleen maar ellende!Hoop dat ze snel een lief kindje krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Grrrrrr.............Al 3x de keuken compleet blank !!! Tuinslang is zo lek als een mandje.....Tijd voor een nieuwe tuinslang op haspel en een buitenkraan...Ach, is de keuken ook weer eens schoongemaakt !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 ggggr Blondie,het zit je niet mee he! zoooo irritant he als zoiets gebeurt!ken het,wordt er erg driftig van haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Kan er inderdaad erg driftig van worden normaal, maar de AD temperen nu gelukkig mijn agressie een beetje... Zie er nu de lol ook wel van in, vooral omdat Jimi de hele tijd grommend achter mijn tuinslang aanzit... Water spat me om de oren !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 hihi,zie het al helemaal voor me! haha!denk dat ik de tuinslang maar even weghou voorlopig! hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hoi allemaal!Voel me vanndaag desondanks het vreselijke weer terug vrolijker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Nu kan het nog Yajala, zaterdag niet meer !!! Ga hier effe mn ouwe kloffie uittrekken en omkleden... Kan toch niet in mn campingkostuum bij de intratuin verschijnen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Hee VM:heart:niet meer misselijk van al dat eten van gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 Nee, ik geloof ook niet dat bij mij de nadruk op depressie ligt Yaja. Alleen, ik word wel vaak gedeprimeerd als er door mijn chaos weer eens van alles misgaat en ik daar anderen pijn mee doe.Mijn probleem is voornamelijk dat ik een sociale angsthaas ben, op het ziekelijke af (en dat heeft wel een erg nare invloed op mijn leven) en voortdurend met een dreiging leef, zo'n zwarte wolk die constant boven je hoofd hangt.Misschien is mijn makke ook wel, dat ik moeilijk innerlijke zaken deel met anderen. Het liefst doe ik alsof ik het allemaal wel aankan. Zelfs mijn geliefde weet niet wat er van binnen allemaal bij me speelt. Ja hij weet wel dat ik bezig ben met therapie, maar ik praat er verder niet over, en hij respecteert dat.Maar het lijkt soms net, als ik het toelaat, dan is het allemaal zo overdonderend en eng. Een vrije val zonder houvast.Maar goed, ik zal er toch eens aan moeten, anders heeft therapie ook geen enkele zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst 8 april 2010 moeilijk Vie,klinkt als een controlfreak die alles in de hand wil houden he,ken dat,ben ook wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden