VM1 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hoi allemaal!Wat een zalige zon hier eindelijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Ha onze Vlaamse!goedemiddag VM:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 PotverdrieIk heb alweer zin om te drinkenGelukkig zit ik in het groene pilletjes pactMaar ik maak me wel een beetje zorgen, wat de trek is best sterk...Zo sterk dat ik er echt niet goed van word. Zoiets van, nou ja drink dan maar, dan weet je weer waarom je gestopt bent....Ai, foute gedachte, levensgevaarlijk !!!Dus echt even strak mn pilletjes nemen, en kan iemand mij beloven dat dit over gaat ??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hee Woman,wat nou?vervelend zeg,neem snel dat pilletje in joh!geeft je wat meer rust in je hoofd!Heb je al even niet gezien hier,verder wel alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Pilletje zit er al in, maar de trek blijft. Echt heel nasty Leuk zeg een hondje, daar word je gelukkig van weet je !!Ja met mij gaat het goed, jij ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Ja morgen krijgen we haar,kan haast niet meer wachten haha.weet zeker dat ze ons veel liefde zal gaan geven en wij haar ook natuurlijk!goed voor de afleiding ook!Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Heey Woman, what's up?Gelukkig zit het pilletje erin en laat je het wel uit je hoofd om te drinken.Maar die rottige trek he?Mss is het ook handig om de link van Soothe te bekijken, maar eigenlijk weet je dat ook allemaal wel.Maarrrrr, ja, het gáát over, dat is beloofd.Knffel en een dikke:sun:van Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 @SootheBedankt voor je linkIk had gisteren geen gelegenheid tot kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Muziek opzetten Woman???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Lieverds, ik ga er vandoor.Moet naar de bieb en naar de bloemist.Laterzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 ik wil straks een stuk gaan lopen, maar de zon is weg :S . Als het maar droog blijft hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Heb'k al.... quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeMuziek opzetten Woman???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=fspbj9ORwkMVoor woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Woman Kop op hoorOok dit gaat weer voorbij ,je zit nu in een pittige tijd maar komt goed met jedus VOLHOUDENen ga wat doen meisKnuffie van me:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Lieve Woman,Accepteer dat je trek hebt. Je hoeft er niets mee te doen.Dat is nou eenmaal het gevolg van zoveel jaren drinken. Maar het is veel fijner om niet te drinken en je weer soms echt fijn te kunnen voelen, van je beestjes en buikdansen te genieten.Hoe harder je van je trek baalt, hoe meer die zich groot kan maken.Oke je hebt trek. Nou en.Waait wel weer over. Zo wordt het op den duur vanzelf beter en vindt die trek jou minder interessant om bij aan te kloppen.Blijf lekker fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Ja ik ben de hele tijd al bezig met van alles. Maar de trek blijft.Uitzitten dus. Maar het duurt al zo lang. Vorige week ook al zo heftig. Van de week ook weer en dan nu ook. Moet echt zeggen dat ik r niet echt heel erg gemotiveerd door blijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Ja die is goed Kate, daar ga ik eens even over nadenken Thanx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Woman, wat speelt er momenteel wat jou zo onrustig maakt?Iets waar je tegen op ziet, of iets wat een vervelend gevoel bij je los maakt of heeft gemaakt?Bij mij zijn dat de trekmomenten, naast natuurlijk HALTIk ben nu voor mezelf aan het werk, nog heel mondjesmaat maar merk dat dat enorm veel stress met zich meebrengt, mensen vragen mij wat ik voor mijn werk vraag, oef moeilijk, en eng,een soort 'sprong in het diepe' die ik niet kan overzien.Dat is voor mij dus een trigger, alleen ....niet meer voor drank, wel voor etenIk moet mijn hoofd helder houden om het boven water te kunnen houden dus drank is geen optie!De onlustgevoelens gaan niet weg maar drank is niet hoe ik er mee wil dealen, het blijft zoeken hoe je er mee om kunt gaan.trek is onrust en drank haalt dat niet weg, daar zijn andere methoden voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Tapas, het is toch weer het weekend gevoel. Waar ik echt vaak last van heb. En gewoonte gedachtes. Het is nu alweer zo lang geleden, het kan best wel weer een keer....Vorige week was het ook zo heftig en nu dus ook weer. Genoeg te doen hoor, ben lekker met muziek en films aan het stoeien, en straks misschien nog even een extra wandeling met de hond. Ik heb het prima naar me zin. Maar ja, kan beter trek hebben dan een kater, niewoar....ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Woman, sterkte. Ja ik had ook de vraag willen stellen, weet je waardoor die trek veroorzaakt wordt?En natuurlijk gaat het weer over, het is een momentopname, maar wel een hele vervelende en je schrikt toch iedere keer weer.Heel veel sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Woman,Wat Lianne tegen mij zei aangaande het roken,is ook hier op z'n plaats.Het sluit bij Kate aan.Lianne zei; probeer eens vijf minuten niet aan een roze olifantje te denken.Woman, er komen hordes roze Jumbo's voorbij. De dwangmatigheid!Het geforceerd wegdrukken, doet het sterker komen.Laat het komen en kijk naar de voordelen.Je leeft weer, soms kan het beter,maar het was veel slechter.M.A.W zie de voordelen helder.Dus onderga deze trekmomenten. Het is je verslaafde geest.Laat de Jumbootjes langskomen en tel je zegeningen.Bijt je niet vast in de idee, ik mag ook niks niet.Woman niet gaan drinken.A, je krijgt spijt. B, je wil dan toch weer stoppen.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Misschien stelt het gerust, dat ook ik trekfases had en soms nog heb.Ze zijn altijd weer weggegaan.Ons verslaafd geprogrammeerd hoofd, wil ons een loer draaien.Doen we niet aan mee Woman, daar tuinen we niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hond uit!! Ja Alfie, dat lieve beesie moet lopen.Het is wat.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Ja ik word er een beetje paniekerig van. Maar als ik weet dat het overgaat is het niet erg. Tjeetje ja ik moet er niet aan denken eigenlijk. Heb ik weer een bonte avond, en na 1.5 fles gaat de lol er van af want dan val ik om en gaat er van alles stuk enzo. Mensen bellen, mailtjes schrijven. I know the drill.....3 dagen ziek en 1.5 week afkickverschijnselen. pfffffVoor mij staat drank nu wel in het rijtje hard drugs.....dat gebruik ik niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 3 dagen ziek en 1.5 week afkickverschijnselen. -------------------------------------------------------Hier ook Woman, dus snap ik uw belevingswereld.Niet doen, is niet voor jou weggelegd.Jammer, maar wij kunnen het beter niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden