Emmaroos Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Ik dacht toch echt dat Woman die blonde was.....wat raar.Isa hoe was het?Dar, geen zin in typen? Lijkt er niet op, hahahahaTien, dikke pluim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 geweldig Isa, wat voelt dat heerlijk he om weer in het arbeidsproces te zitten.Voel je je weer nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Isje heerlijk voor je meis. Geweldig dat je het zo fijn gevonden hebt. Nu kun je uit kijken naar de volgende week:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Haha het lijkt wel wie van de drie Ik laat em nog even staan.Borretje, ik bén de hele tijd van alles aan het doen. De hele middag bezig geweest met foto's videoos en muziek. Maar dank je voor je lieve reactie, dat ik nu zo reageer is echt omdat ik er gewoon helemaal niet goed van word om elke week die zuigende trek te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hoi Coco,Je doelt op mij op pagina 3, mijn reactie naar Serena.Ik schreef er al bij dat ik het niet moest doen en ik had het dus niet moeten doen.Het is stom en op dit forum ongepast.'t Zal niet meer gebeuren...Harry :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 SootheDank voor de link die je gepost hebt. Ik heb het gisteren niet gezien, net wel gekeken en GESCHROKKEN. !!!Moet ook :$Helpt om vol te houden.Zit inmiddels op dag 18 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hallo allemaal,Ik kom me weer even melden!he isa,hoe was je eerste werkdag?Met alle anderen alles fijn vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Woman,voel je je al beter??Trek wat minder?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hee Isa,ja met mij goed maar vertel............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hee Marieke,zie net je berichtje ,Hoe is het nou?Voel je je ondertussen al wat beten?Dikke kus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Zo, dat gaat snel hier op de dagraad ;-) Vraagje voor degenen die ook hartkloppingen hadden, hadden jullie dat dan ook echt heel de dag door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hoi Ya!Gaan we samen voor Isje Ladadidada zingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 he VM,issu bij ons is meer het sjalalieslalalaslalalieslalalahhh van sieneke een hit hahahoe errrrrug ook! hihi;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 ff tussendoor.....omdat ik zo happy ben vandaag!ik pik hem ff van je Isa ladidiladidadadadadaidadidaaahhh,ik krij morgen m,n puppy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Yaa is helemaal hoteldebotel!ga vroeg naar bed dan is het snel weer morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Shalalalie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Isa,Ben blij voor je.Harstikke leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad vandaag, en de baan tot nog toe aan je verwachtingen voldoet.Top!!Ya,Ook heerlijk voor jou dat je een puppy krijgt om naar uit te kijken.Goedeavond trouwens allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 truste Isa,slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hey die Linda,Ik zelf heb nooit zo'n last gehad van hartkloppingen toen ik probeerde de drank te laten staan.Wel heb ik last gehad van hartkloppingen toen ik erg gespannen leefde. Dus met veel stress.Die stress kan ook veroorzaakt worden als je stopt met drinken. Misschien is dat de hoofdoorzaak van jouw hartkloppingen. Misschien hoor want het is altijd maar raden. Zou je eens kunnen proberen om je wat meer te gaan ontspannen? Maar misschien hebben anderen wel een soort gelijke ervaring.O en Linda, als je een vraag stelt kan het wel eens zijn dat daar geen antwoord op komt. Stel hem dan nog een keertje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Goed liever kanjers van me ik stop er weer mee. Slaap lekker en tot morgen weer.Kusje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 quote: Originally posted by: bolletjeO en Linda, als je een vraag stelt kan het wel eens zijn dat daar geen antwoord op komt. Stel hem dan nog een keertje;) 't Is ook niet zo handig om 'm zo laat op de dag te stellen denk ik, zal 'm morgen-ochtend op de nieuwe lijn nog een keertje doen, dan zien meer mensen 'm staan, natuurlijk.Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hallo Lindawelkom bij adb!Ik zag je vraag en heb even voor je ingelogd.Ik heb nl ook last van hartkloppingen en overslagen. Of dat door het stoppen is, van stress of de overgang? Zou nl. alledrie kunnen.Ik weet het niet. Het is alleen heel naar en doodeng áls ik ze heb.Het is bij mij ook begonnen toen ik 39 jaar was (ben nu bijna 50).Heb alles jaren geleden na laten kijken en konden niets bijzonders vindenIk denk zelf dat het alles bij elkaar is.Het komt en gaat.Laatst zei ik hier nog, nu even geen last, dezelfde avond lag ik nog in bedweg te bonken, pff, dus ja... geen pijl op te trekken.Hallo HarryIk heb je bericht gelezen, TOP ik had het in het algemeen gezegd, wilde het niet persoonlijk maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Hey Wittealles goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Nou, ik ga er vandoor,grappig boek lezen in bedGenoeg hier ingelogdmaar wordt alleen geschrevenin de achterkamers en nietop de draad:oOok goed slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst 9 april 2010 Welterusten Coco,Hoe heet dat grappige boek dat je aan het lezen bent?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden