Spring naar bijdragen

zaterdag 10 april

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tssss, Borretje, ja wat een ideeën hè? :D

Cath ik hoop echt dat je jouw probleem met wie dan ook wil bespreken en dat je er iets aan doet.
Je doet nu gemeen en oneerlijk en daar gaat jouw zelfvertrouwen niet van groeien. Daarbij probeer je andere mensen de les te lezen, of in jouw ogen te helpen.
Vraag NU hulp voor jezelf, want wij hebben het al veel keren met je meegemaakt, en aan het einde voel je je totaal beroerd.
Doe er wat aan.
Verder ga ik me niet meer met je bemoeien, want je bent nog niet op de weg om jezelf te gaan helpen, laat staan een ander. Veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het druk met twee bengels van 4 en 8 die paasvakantie hebben!

Daarbij mijn werk! Het huis lijkt op een ontplofte speelgoed winkel!

Verder Alc. gaat al een aantal maanden op en af en tHx forum meer op dan af!!

Alles komt goed ook voor jou!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik me voorstellen Bor!!

Mag je morgen een namiddag met hem alleen doorbrengen, of is er toezicht!!

Geef hem maar lekker veel knufs! Niet iedereen is het daarmee eens maar ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn tegen m'n jongens!

Miss. dat het helpt als je hem uitlegt geeft waarom het nu even zo is??

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel voila,

Tijdens een rustige boswandeling uit leggen dat mama zich door allerlei omstandigheden buiten hem om, niet zo goed voelt. Dat hij nu even flink moet zijn want dat zijn dingen waar hij toch niks kan aan doen.
Maar dat het ook niet zo heel erg is en dat alles snel weer goed komt!

Zou ik dan zeggen hè!

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Cath ik ben niet boos hoor, en ik ga heus ook nog wel mijn best doen bij de psychiater.
Ik zou graag willen dat jij ook wellicht wat voor jezelf zou gaan doen, want dat bingen en liegen ... nou ja blijkbaar wil je er niet aan. Misschien is het voor jou wel beter om eens open te zijn? Ik bedoel het echt niet naar, maar je kan toch geen ander helpen als je niet zelf open staat voor je moeilijkheden?
Het zou ook fijn zijn als je laat weten hoe het met je gaat. Ik weet het, het is maar een heel klein druppeltje op de gloeiende plaat, maar ik heb er wel veel aan gehad door hier open te schrijven. Je hebt het nu niet gemakkelijk, dat is wel duidelijk. Mischien kunnen we je een beetje helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal. dank jullie wel voor het meeleven. het hondje was ziek, had het nog wel een paar weken kunnen rekken maar dan moest hij om de dag een infuus en dat vond ik niet eerlijk tegenover de hond. ik kijk met liefde terug op de fijne tijd samen en heb vrede met de gemaakte keus.

ik heb niet alles terug gelezen maar voor diegene die het willen weten,ja ik ben een vrouw. met het kiezen van de naam moest ik aan een ezel denken. ik had nooit verwacht dat ik me hier zou melden anders had ik een andere naam gekozen.

yaja je hebt een ontzettend leuke pluizebol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las iets over dromen vandaag
Je zult het niet geloven
maar vannacht heb ik weer
gedroomd dat ik dronk
dit keer geen glas zoals de vorige keer
maar een hele fles:wacko:
En in die droom had ik het idee dat ik het had gedroomd
om het nog gecompliceerder te maken..
Het kostte even tijd om te beseffen dat
het niet echt gebeurd was..
gode zij dank
vandaag was het erg moeilijk in de super
om al die flessen te negeren...

Goedenavond overigens

en , o ja, dromen kun je idd leren beheersen
dat heet 'lucide dromen'
ga dat ook maar eens bestuderen

lucide dromen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...