Spring naar bijdragen

zaterdag 10 april


igor

Aanbevolen berichten

goede morgen allemaal,
ja gisteren weer teveel gehad. dacht dat ik een goede reden had.
heb m'n hondje moeten laten inslapen.
heb hierover een vriendin ingelicht, die heeft m'n broer ingelicht dat het even niet zo ging. en ondanks het verdriet is er toch wat goeds uitgekomen : ze weten nu dat ik problemen heb, ook van de alcohol.
gelukkig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 252
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou, ik hoef geen goeiemorgen tegen jou te zeggen ben ik bang Igor.
Wat zul je je rot voelen en wat zal alles er zwart hebben uitgezien toen je wakker werd daarnet.
Heel veel sterkte hoor.

Het is hier wel heeeeeel stil.... kan me niet indenken dat iedereen al in het zonnetje zit,.
Denk eerder dat er pittig wordt uitgeslapen.
Heb net de eerste bladzijden van gisteren even doorgelezen.
Tas is er dus even een paar dagen niet, jammer, maar heel verstandig TAs ( mocht je dit lezen), tot over een paar dagen dan maar.
Bolletje, ik ben zo benieuwd naar het gesprek gisteren.... denk dat ik toch nog maar even verder ga teruglezen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Igor

Wat naar van je hondje en ja heti s rot als je een dier moet verliezen
maar geen reden om aan de alcohol te gaan toch??
maar goed vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen
en heel goed dat je fam het nu weet van je probleem
en nog veel beter dat jijzelf het erkenten probeer het te accepteren
dat je een probleem hebt
je zult zien dat jij je er dan beterder door gaat voelen
wens je heel veel sterkte meis :present:

Lieve knuf van me voor jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Igor, Vonneke en Meisie,

O wat doet dat toch altijd pijn Igor, als je iets, wat je zo dierbaar is, moet laten inslapen. Hoe oud was het diertje?
Ja zo zie je, de een moet een beslissing maken om een diertje te laten inslapen en de ander krijgt weer nieuw leven in huis. Heel veel sterkte meid.

Fonneke, ga jij vandaag nog iets leuks doen?

Meis wat vind ik het weer fijn dat je wat meer je neus laat zien.

Hier is het goed. Berengoed geslapen en het gevoel lekker uitgerust te zijn. Voel me lekker rustig en geen gevoel gehad van hyperventilatie. Dat was de laatste weken wel het geval als ik op stond.
Ga vandaag wer eens naar buiten voor de verandering.:rose:;;)

O ik ben zo benieuwd hoe het vandaag gaat met Ya. Wat is het een poepie hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Kreeg gisteren een vervelend bericht. Ben daar erg boos en verdrietig om geworden. Heb een conflict dat al jaren speelt. Ziet er nu naar uit dat het echt nooit meer goed gaat komen. Voel me ontzettend onbegrepen...Was gisteren zo boos, dat het maar goed was dat ik niemand tegen kwam waaraan ik me irriteerde. Was dan gaan meppen denk ik...Terwijl ik zo'n type dus niet ben...Kan er niet veel over vertellen, is te privé.
Nu nog steeds erg verdrietig en moet zo werken. Afleiding genoeg dus... ;)
Maar ondanks alles redelijk geslapen en niks gedronken...

Fijna zaterdag iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor, ik vind het heel erg voor je van de hond... en nu heb je dubbel pijn.

Hier ziet het er merkwaardig uit. Vanaf de grond tot zo'n twintig meter naar boven zware mist, maar bovenin zon. Gek hè?

Gisteren het gesprek met de psychiater gehad. Ik ga medicatie proberen ter ondersteuning van de therapie. We zullen zien.

Ekster ik wet niet om wat voor conflict het gaat, maar wens je er veel sterkte mee. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Eks. en Vie,

Ja Eks. dat zijn altijd pijnlijke dingen die er kunnen ontstaan als je niet begrepen voelt. Dan voel je je ook erg vaak heel alleen. Goed dat je vandaag wat afleiding hebt zodat je het vanavond misschien anders kunt zien. Heel veel sterte meid.

Lieve Vie. ik hoop dat de medicatie aan gaat slaan en je je wat fijner gaat voelen. Het zou heerlijk voor je zijn. Even geen rotgevoelens te hebben en je wat plezieriger in het leven gaat staan.:heart::light::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent een lieverd Bol.
Het kan raar gaan in het leven, want ik heb juist veel lol gehad met die psychiater. Wat een type was dat.
Pret maken kan ik best, en de dingen in het gekke trekken. Maar het zou inderdaad fijn zijn als ik eens wat minder sociaal-angsthazerig werd, en daar schijnt dit nieuwe middel goed tegen te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Igor wat vervelend zeg,wat zal je je naar voelen!

Vie hoop dat de medicatie snel aanslaat en het je en beetje zal helpen,
en ook jij Eks,hoop dat je je snel wat beter gaat voelen!

En voor mij....................:moon:B):light::):rose:;)
ik werd al wakker met een big smile op m,n gezicht!

Hoera,we gaan haar zo ophalen!
Ben gewoon zenuwachtig haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie. dan is er weer hoop voor je lieverd. Hoe lang zou het gaan duren voor je wat resultaat hebt? Meestal merk je toch al een beetje na zo'n dag of 4 tot 14 dagen? Nou in ieder geval kun je je een beetje vast houden aan het feit dat het beter gaat worden voor je. Dat alleen al kan soms heel even een gelukkig gevoel geven.:heart::sun::rose: Deze zijn voor jou meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Meiske ekster en bol.
Was even heel hard bezig met teruglezen... waren gelukkig niet zo heel veel blaadjes.
Bol, helemaal goed dat het lekker liep gisteren. En hou vol hoor. Jij weet donders goed hoeveel aandacht jij hem geeft en hebt gegeven.......

Meis, het gaat redelijk hier, niet iedere dag om over naar huis te schrijven... zou het misschien wel wat vaker hier moeten doen (en dan niet alleen maar leuke stukjes).
Ben best wel een beetje jaloers (op een gezonde manier dan hoor op hoe ver jij al bent).
Maar het gaat mij ooit ook lukken.

Ekster, wat ellendig.
Soms zijn dingen niet meer terug te draaien of zijn relaties niet meer goed te maken.
Heel soms is het gewoon goed als je het boek dichtdoet hoor.
Ik ben zelf heel makkelijk met andere mensen... de deur blijft eigenlijk altijd open of in ieder geval op een kier. Maar het is toch wel een keer voorgekomen dat ik iets definitief heb afgesloten.
Misschien kan dat jou wat meer rust geven, verdrietig zal het blijven, maar afsluiten en verder gaan is soms nodig.
Sterkte hoor.

Vie, ik hoop heel erg met je mee dat dat spul gaat aanslaan hoor.

Las net dat Isa haar eerste dag heeft gehad.... en dan gelijk al weer weekend..... bofferd, hihi
En vandaag is DE dag voor Yaja.... pfffff, heerijk.

Door het berichtje van Igor over haar hondje moest ik opeens denken aan twee spreuken ooit uit de krant geknipt die jaren (misschien wel 25 jaar) bij mij op het prikbord hebben gehangen, met plakband bijeen en helemaal bruin verkleurd; de eerste is van ene Bill Landesman(geen idee wie dat was):
Hij heeft slechts één tekortkoming en dat is dat hij op een dag uw hart zal breken, want honden leven maar een korte tijd.
Ik heb heel wat traantjes vergoten als we zo'n dierbare huisgenoot (lees maar gewoon kind) waren verloren, maar realiseerde me dan gelijk weer hoe gelukkig hij /zij altijd bij ons was geweest enz enz.

De andere spreuk is van ene Kahlil Gibran:

Wanneer je verdrietig bent kijk dan opnieuw in je hart en je zult zien dat je huilt over wat je vreugde schonk.

De spreuken hangen niet meer op mijn prikbord, maar heb ze nog steeds in een rommeldoosje liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey goeie morgen Ya. Ja ja vandaag gaat het gebeuren hé? Je krijgt er een nieuw gezinslid bij. Eentje die nog zindelijk gemaakt moet worden en waar je veel afleiding van hebt. Goh, ja ik kan me voorstellen dat je wat zenuwachtig bent, maar fijne zenuwen. Kriebeltjes in je maag. Is het ver van je vandaan waar ze woont?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb trouwens altijd gedacht dat Igor een jongetje was.....

Bol e.a., het middel heet sertraline en werkt in principe net zo als de ouderwetse prozac of xeroxat, alleen schijnt dit meer gericht te zijn op ontspanning. De werking begint pas na drie tot zes weken, dus ik heb nog even :)

Yaja, gefeliciteerd alvast met het nieuwe aandachtvragertje :present:

En Albertina, ik weet wat je bedoelt. Heb je huishandhandscchoenen? En een pak kranten?
Dan kan je het zo afstandelijk mogelijk wegdoen, en meteen naar de vuilcontainer brengen.
Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal

Wat vreselijk rot voor je Igor, deze ff voor jou:present:

Isa, wat heerlijk voor je dat je het gister zo leuk gehad hebt

Vie wat een grote stappen maak je nu ineens he, Zou heerlijk voor je zijn als die
medicatie aanslaat en je wat makkelijker in het sociale leven kan bewegen.
Ik gun het je van harte.

Ohhhh Albertina hier nog iemand met irreele angst voor alles wat fladdert.
Ik zou er iemand bijhalen, aan menooitniet dat ik zelf dat vogeltje zou verwijderen
Ik vind het dapper van je hoor!!:D

Alvast gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding Yalala
Bol en Yvon ook goeimorgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...