Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Nou Coco, beetje stoere meid......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ik doe mee Isa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Dat kan VM best haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Verheug me der nu al op om Co en Hermie na te duiken!!Maar ernstig, als het op een dag is dat ik de kids ergens kan laten! Lijkt me leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ik ben d'r ook voor in, ergens in de zomer bij voorkeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 IsaIk weet niet zo goed hoe dat ook weer ging met zo'n meeting.Moeten de cactussen daar bijvoorbeeld niet bij zijn?...Niet dat dit erg is maar..ik weet het niet...We kunnen een nieuw draadje openen voor een meeting?Maar ER zei dat er vorige keer zo weinig waren gekomen...Misschien de drempel uiteindelijk toch te hoog?En wat te doen met rot weer? We moeten dan toch een beetjeop tijd een datum plannen en het weer hier is nogal van het wisselende hè?!Hoewel het met rotweer ook lekker is op het strand, maardat is mijn mening.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Hoeveel zuurstof flessen neem ik mee?Mij duikpak heb ik natuurlijk al aan! En Co, ook Hermie natuurlijk!! Mijn roeibootje heeft een sterke Niky stuurman!(Hij leest nog wel es mee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 ERVergeet het maar, ben echt niet stoer, ik ga echt niet springen,ik ga kijken naar de tandemsprong van VM en Hermie en dat duiken wil ik dan wel doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Een cactus op het strand Co.. au Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Oh haha dan weet ik al waar ik ben VMnáást stuurman Nick hihi, die weet tenminstevan het Serenen bezweren en ik neem demeppers mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Ja die cactussen zijn toch wel een beetjeeen probleem op het strand...die horen toch ook in de Sahara en nietin Scheveningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Echt niet Co we springen samen, ik lul je d'r wel doorheen ben ik goed in. You'll never no what hit you haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Idd.!Zoiets moet goed worden gepland!Juni lijkt me wel iets??? Nog geen zomervakantie, niet te druk??Jullie weten beter waar?? Maar als je ongeveer weet hoeveel mensen er komen kan je ev. bij slecht weer ook een stukje van een taverne reserveren???Dat doen wij hier bij samenkomsten als we niet zeker van het weer zijn??Taarten bestellen, Sandwiches met kaas ,ham, krabsla en verse garnalen??Cola, tomatensap (vind ik lekker) of wat jullie ook maar lekker vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Er waren de vorige keer een heleboel mensen die zich op een speciale draad opgegeven hadden.Toen het dan zover was, zei de een na de ander met een smoesje af ook op het allerlaatst nog.Sommige mensen hechten erg aan hun privacy en willen dan hun gezicht niet laten zien.Daar moeten we ook respect voor hebben maar geef je dan ook niet op.Tactus was er met drie man sterk en het was goed, heel goed geregeld allemaal.Volgens mij hoeven ze er niet perse bij te zijn.Waren ze er ook bij de nieuwjaarsduik Isa, ik dacht toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Nou ik weet het niet zo zeker meerklinkt inmiddels behoorlijk gevaarlijk met die Hermie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Lijkt me wel handig als er 1 aanspreekpunt, c.q. organisator is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Haha maar ik duw je met liefde van die plank af hoor Cootje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Em. als het lukt met de kids ben ik er zeker bij deze keer!!En ik DOE de jump!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 That's the spirit VM... jij eerst haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Zoals je zegt Hermie iemand, tactus of niet moet het organisatorisch aanpakken!Als ik het lang genoeg van te voren weet kan ik altijd iets regelen, qua vervoer en kids enzo!Lijkt me leuk! Doen we het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Nee hoor bij de Nieuwjaarsduik waren geen cactussenalleen dolfijnen... Maar serieus, ja dat kan ik ook wel ...:$Wat mij betreft gewoon onder elkaar en alles zonder druk toch,en anders gaan we met een klein groepje, ook gezellig toch?Tja, het kwam een beetje omdat Bol zei dat ze al lang niet inDen Haag en Scheveningen was geweest, dus had ik gezegd gaanwe een keer en dan langs bij Jane. Maar Jane wilde ook wel meenaar Scheveningen, en toen Isa en ER, en ja dan gaat hetballetje rollen...Zeg maar, maakt mij niet uit hoor hoe en wat, met of zondercactussen. Wat is daarvan eigenlijk de bedoeling dat ze erbij zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Als ik eerst spring Hermie, wie gaat jullie dan redden???Al die duikflessen voor niks!!!Isa ik wil wel helpen!Ps. Co ik denk ook niet dat tactische cactussen veel zin hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Als het mogelijk is, dan voor 19 juni.Ik wil er zo graag bij zijn en de 19e gaan we op vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 IsaPrima als jij het wilt regelen.Ik denk gewoon een datum prikken.Centraal punt afspreken.Even bedenken waar we heen gaan inScheveningen, strandtent ofzo en dan evenlekker langs het strand banjeren, voor wie wilen VM en Hermie springen effe met een elastiekie naar beneden,ik maak de foto's, beneden.Zoiets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst 11 april 2010 Zaterdag 12 juni??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden