Spring naar bijdragen

24 uur/ 15-4-2010

Hanneke

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zal voor je duimen woman. Weer een kaarsje aangestoken. Steek echt nog eens de boel in de fik hier met al die kaarsjes. Kunnen de moderators niet zorgen dat we een virtueel kaarsje aan kunnen steken? Doe ik op de rouwsite ook en bij ALAS (stichting waar doggy vandaan komt) kan dat ook dus waarom hier niet voor wie een extra lichtje nodig heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cathy hier ook in eens in jubelstemming van jouw berichtje. Wat moet dat inderdaad een opluchting geven zeg. Alle onzekerheden die je gisteren had zijn weg. Nou meid nu maar heerlijk genieten.:heart::sun::present:

Bor. hé wat beroerd voor je dat je gedronken hebt. Had je de moed niet om op het forum te komen en te praten over je trek? Moeilijk hé om die stap te nemen als je zo graag wil drinken.
Hopelijk dat het je de volgende keer wel lukt, er hangt zo veel van af. de relatie met je kind moet gewoon weer helemaal goed komen. Probeer de volgende keer toch aan te kloppen op het frum;)

Zie dat Co ook weer van de partij is. Schijnt de zon bij jou ook zo lekker wijfie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, ik weet heel goed wat je met die tweestrijd bedoelt hoor. Je wil opp dat moment eigenlijk niet hebben dat iemand anders jou probeerd van jouw behoefte af te praten. Je wilt maar een ding op dat moment en dat is drinken. Nu wint dat gedeelte nog maar geloof me, er zal echt wel een tijd komen dat jij sterker bent dan de alcohol.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net mail gehad uit dat verre continent en in het Spaans dus want zo had ik ook gemaild. Naja eigen schuld dus had ik maar niet zo naar moeten doen. Begrijp dat ik er nog bericht over krijg dus aha dat is geen nee. Ook mail gehad van vriendin en we komen er maar niet uit over het tijdverschil want klok is ook daar verzet. Kijk ik op wereld klok is het 9 uur verschil en zij beweren 10 uur en ik 8. Tja dan kan je het ik het midden laten he hahaha. Maar ben erg nieuwsgierig wie er nu gelijk heeft. want het is toch raar dat je met internet niet eens weet hoe laat het is bij elkaar. Enfin ze zijn nu naar bed en lees het vannacht wel en heb in elk gaval geen nee bij die @ douiane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit hier lekker op mijn terrasje in de zon,
opeens moet ik denken aan een gesprek met houtje.
Het ging over mensen, mensen die op je pad komen
of je het nu wilt of niet.
Ze stelde als voorbeeld, "stel je staat bij een bloemenstal op de markt
en iemand spreekt je aan, dan kijk je eerst naar de persoon die
het woord tot je richt.
Dan besluit je wil ik wel of niet met die persoon praten?
Ik ben iemand die uit een soort van verplichting een babbeltje aan gaat,
of ik nu wel of geen zin heb doet dan niet ter zake.

Nu mijn dilemma, in de groep ging ik uit bellefdheid in op
mensen waar ik totaal niets mee heb.
Momenteel is het zo dat ik dat niet meer kan en wil.

Dit heb ik vandaag besproken met de nodige consternatie van dien.
Er zijn mensen boos op mij, vinden mij arrogant en een verwend nest.
De rest zal ik jullie besparen.

Zelf vind ik dat ik een grote stap voorwaarts heb gemaakt,
natuurlijk zijn er bij mij ook gemengde gevoelens.
Voor het eerst in mijn leven heb ik echt de moed gehad om te zeggen
wat ik voel.

En, nee ik heb geen spijt.

Dat ik nog wat na zit te denken is oké.
Alle begin is lastig.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, ook ik zat even lekker in de zon maar log in om antwoord te geven.

Ik vind je verhaal ook op mij van toepassing, ik heb hetzelfde. Misschien is het de leeftijd of het feit niet meer te drinkten, kortom: herkenbaar..
Ik ben ook heel anders (meer met reserve ) naar mensen gaan kijken, betekent niet dat er wat mis is met die mensen maar ik had er gewoon geen aansluiting meer mee, geen raakpunten.

Dat ze je arrogant vinden moet je maar even naast je neerleggen, belangrijk is dat je praat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Lianne, ik denk dat Druppel bedoelt dat zo'n kaarsje niet in dit programma ingebouwd kan worden.
Ja, misselijk. Was tussen de middag iets beter, meteen een boterham gegeten, had ik toch niet moeten doen.
Fijn te lezen dat het met jou goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een vriendin verloren aan de drank/door de drank gisteren. Het hoe en wat is niet belangrijk, het is zoals het is. Ze zat in het AA programma en kon de weg niet vinden. Terugval na terugval, strugle and heartache. Zo verdrietig om te zien. Haar laatste terugval is haar fataal geworden. Ik ben verdrietig. In het jaar dat ik haar kende zijn we hele goede vriendinnen geworden. Soms ontmoet je mensen met wie je meteen een klik hebt. Ze werkte zo hard, wilde zo graag clean en sober zijn en blijven. Na negen maanden weer een terugval, toen weer 1, toen weer een kleintje en nu, nu, nix meer.

Drank maakt zoveel kapot. Soms vinden de mensen de weg niet meer terug, niet omdat ze niet willen maar omdat het leven én de dood andere plannen met je hebben.

Ik ben verdrietig, besef me ook dat ik one of the lucky one's ben. Mijn obsessie is weg en ik ben mijn Hogere Macht daar zo dankbaar voor.
Het gemis gaat nog komen, zo gaat dat, weet ik inmiddels. Ik zal haar telefoontjes missen, de grappige sms-jes, haar opbeurende woorden aan mij, de steun die we van elkaar mochten ontvangen en konden delen.

Take care duckie, I love U! Tanxs. Give them hell...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat bedoelde ik Vie. Virtule kaarsjes kunnen hier niet ingebouwd worden.

Zat op een rouwforum Witte maar had al snel een eeuwige ban.

Zocht niet de rouw maar gewoon een kaarsje hier aansteken voor iemand hier die het extra nodig heeft en dat je er dan een intentie bij kan plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...