Emmaroos Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Goedenavond allemaal,Ik ben er ook even maar ben helemaal kapot.Heb de hele lange dag in de tuin gewerkt en oh wat is het mooi geworden.Was de afgelopen week ook al bezig geweest maar het is nu wel heel ver al.Ik zit nu net en kom denk ik niet meer van de bank af, hahahaha.Alles goed met jullie?Heb niet teruggelezen, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Alles kee Emma en fijn dat je tuin zo mooi is geworden. Als hij nu toch klaar is kan je bij mij aan de slag hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Niemand meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Hoi Bol, Drup, Jannigje, Isa, Emmaroos en Janeben al een poosje weer thuis van het werk in een restaurant, en ga nu zo mijn bedje weer inFijne avond nogof welterusten:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Jemig AR, bedje uit, bedje inik hoop dat je ook nog wat leest, TV kijktof Will tussendoor nog ziet, want je wordt wel een echt werkpaard hoor, bent moet dat zijn natuurlijk.welterusten dan maar weer:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ja Isa, hahaha ik dacht al, ze willen niet meer met mij praten zeker........lekker aan het genieten van je weekend?Heerlijk voor je dat alles zo goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Emaa, ja ik heb hier ook nog een tuinen een huis en een praktijken een B&B, allemaal schreeuwend om aandachten ikke maar oostindisch doof wezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Jaha Jane, ik ken dat, maar op een dag luister je wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 ja Marieke, rot voor je maar goed, nu weer vooruit kijken.Goed dat je tegen jezelf zegt dat het zo niet moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ja ER, maar naar wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Naar allemaal, hahaha zal ik je maar komen helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Kijk, dat was nou net de bedoeling van dat voorzetje!nee hoor, ik zou me rot schamen.het komt wel, of niet, maar als ik hier ooit uit gadan wordt ruimte voor ruimte aangepakten dan kan ik heel radikaal dingen weggooien hoor.Voorlopig blijft het hier "gezllig"rommelig, kun je zien dat ergeleefd wordt zeg ik altijd maar tegen dochter. En haar kamer ziet er net zo uit, dus ze heeft het nietvan een vreemde.Zo ff lekker mijn krimi gaan lezen voor ze weer thuis is en het gedaan is met de rust.morgen heeft ze eindtournooi volleyen en daar gaan we op de fiets naar toe, heerlijk met dit weer.En tussen de wedstrijden zit moeders met een boekie in een hoekie buiten, genieten dus.Voor straks welterusten allemaal,en Marieke, ik weet dat het belerend klinkt, maar stoppen geeft zo'n rusten sociaal drinken kunnen er hier maar hééél weinig hoor, ik niet in elk geval.sterkte meid en niet opgeven hoor! Ooit kun je lopen zonder te vallen op ADB-vlak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Welterusten allemaal, ik wilde nog e.e.a. vertellen, maar heb geen puf meer. Voel me vreemd verdrietig en alleen.Missschien ben ik wel gewoon moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 same hierjanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ja hoor Emma ben er nog steeds maar een klein druppeltje zie je al snel over het hoofd en dat wil ik graag zo laten hahaha.AR slaap lekker en morgen weer gezond op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Janigje en Suus je ben nooit alleen, tenminste niet hier dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 ik heb geloofikiets te veel medicatie op vanmanmorgen, sliep he heledag door en verder depri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Suus al die pillen zijn even zo erg als alcohol. Snap dat je het nodig hebt maar laat dit niet weer een andere verslaving worden. Ga maandag ff naar de apotheek en neem zo'n weekkastje. Die vul je dan op juiste dosis en weet meteen of je wel of niet hebt ingenomen en anders doet thuiszorg dat wel voor je. Vind dat je gevaarlijk bezig bent dus neem zo'n ding en doseer je pillen of laat het thuiszorg doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 hoi cathy,Ik ben er nog. Was bij berichtje 2 en ga nu even verder lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Lui dat ik ben. 7 pagina's. mg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Jannigje, Suus, Isa, welterusten en Drup haha ik zie je niet over het hoofd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 ik heb al zo een doosje drup maar die andere vakjes knnen helaas ook open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 Ik pas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 flush Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst 17 april 2010 flush?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden