Spring naar bijdragen

Zondag 18 april 2010

smart

Aanbevolen berichten

Bam, misschien niet verkeerd om toch ff naar je tuintje te gaan. Even weg van alles en te (genieten) van wat nu weer gaat groeien. Ff lekker met je snuit in de zon en wat mijmeren over dingen.
Maar wat je ook gaat doen vandaag, ik hoop dat je alles een plaatsje kan geven en een stukje rust kunt krijgen. Ik gun het je van harte meid.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 128
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal, ben net ingelogd.

De zon schijnt buiten :rose:, binnen niet.
Dar ik lees als eerste "jouw" gedicht en luister naar Brigitte, met tranen in mijn ogen. Ik herken zo de wanhoop (niet omdat "iemand niet meer terug komt"):(
Dit gevoel heeft al zo lang mijn leven beheerst en nu moet ik het aangaan zonder verdoving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BB, ik kan me voorstellen dat het een hele moeilijke beslissing voor je was om niet te gaan, maar voor jou dus wel een goede. Ik vind het moedig van je dat je juist in deze situatie durft te doen wat goed is voor jóu!!! :present:
Jij gedenkt haar op jouw manier:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb net aangegeven dat ik iig mijn eigen keuzes ga maken en weer controle over mezelf neem,hoe leer ik anders beter worden
hij pint nu 40 euro en daar moet ik het mee doen de hele week, kijk dan heb ik in ieder geval de eigenwaarde dat ik geld heb en niet als kleuter behnadeld wordt, en dan is voor mij de uitdaging daar mee uit te komen de hele week, beslissing ik weet wel dat ik zodra hij de kamer inkomt meteen depri ben en somber en boos,dat vindt ik raar want als ik aleen ben met de kids ben ik aardig en vrolijk. gater heb al 12 pillen op, wordt er beroerd van bah
beslissing ja half om half, weet niet 50/50

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Tien. Een heerlijke zonnige dag komt je tegemoed lieverd.:rose:

Nee Jan. ik weet nog niet wat voor 'n planten, ik zie wel. Er stonden waterlelies in, ook rode maar die zijn nu kassie wijlen:( Maar het wordt inderdaad mooi, maar of ik het allemaal zelf kan? Wel kunnen noor want het is allemaal niet zo moeilijk maar of ik de energie heb.:P
Heb jij ook een vijver?

Suus, wat moet je dan met dat geld doen de hele week? Is dat voor boodschappen? Of een soort zakcentje? Ja zodra jij de kunst hebt geleerd van het zelfstandig zijn, en het niet meer drinken, zal hoogstwaarschijnlijk het wantrouwen van je man ook minder worden. Mijn familie heeft er jaaaaren over gedaan om mij weer te vertrouwen.
Begin vandaag een nieuwe start lieverd, daar is het nooit te laat voor.:heart::light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Bol, was het maar waar! Ik heb altijd graag een vijver willen hebben, dus als ik er een zie ben ik er als de kippen bij als ik er een zie. Vind het zo mooi!!! :)

Ik heb me wel verdiept in vijverplanten, nu de vijver nog;)
Maar ja, daarvoor moet ik natuurlijk eerst een tuin hebben:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiedag!

Bol wat een klus joh. Kun je lekker je tanden in zetten en als het later af is is het je eigen werk.
Kun je ervan genieten.

Marieke, we zitten hier allebei al jaren. Jij bent meer dan een jaar dacht ik droog geweest, ik een keer bijna 6 maanden. Alcohol is niet fijn en wordt nooit fijn. Maar je mag er zolang als je wilt over doen om dat echt tot je door te laten dringen. Sommigen doen het tot hun dood en dat mag ook.

Er wordt niet over ons geoordeeld. Nooit. Als er een God is (en ik geloof dat er wel een kracht en intelligentie is veel groter dan ikzelf) dan heeftie ons de vrije keus gegeven. Wij mogen zelf weten wat we doen.
Er is wel zoiets als oorzaak en gevolg, en natuurwetten. Een roes brengt je niet dichter bij een heldere kijk. Gif in je lijf brengt je niet dichter bij je lekker voelen.
Jezelf passief en lam maken leidt niet tot kracht.
Het is veel lekkerder om gebruik te maken van de wijsheid van je eigen lijf, van je eigen Zelf.

Even de was ophangen en dan lekker in het bos wandelen.
Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate wat ben je toch een kei in het verwoorden van je ideeën en gevoelens. Ik ben het helemaal met je eens dat we zelf de vrije wil heben gekregen om te kiezen.Zelfs daar zijn we vrij in. Ik geloof in God, of hoe je de Hogere macht ook wilt noemen. Wij mogen alleen ons zelf beoordelen en veroordelen, niemand anders. mits je je boekje ver te buiten gaat, en dan nog. We weten en voelen wat goed voor ons is, en kunnen kiezen om daar gebruik van te maken.
Je bent een lieverd hoor.:heart::sun:

Ben trouwens erg benieuwd hoe het vriend Alf is gegaan dit weekend.

En Nieneke, heeft iemand daar al iets van gehoord? Maak me best bezorgd.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus ik sluit me bij Tina aan. Geloof ook dat je te veel medicatie gebruikt en ik waarschuwde je er gisteren al voor. Laat dit niet een nieuwe verslaving gaan worden want welke verslaving dan ook het is wel een vluchtgedrag. Snap het wel maar of je in zo'n toestand de juiste beslissingen kan nemen is maar de vraag.

Bolleke dit gaat heel mooi worden maar idd wat een werk. Was ik toch een keertje slimmer als jij want heb ook een grote vijver (met waterval, pompen en noem maar op) aan laten leggen voor 100 fleuries. Ja de plantjes moest ik zelf betalen maar die werden ook nog voor me geplant. En nee toen kon ik nog veel zelf en zal mijn handicap nooit uitbuiten dus zo te zien heb ik mazzel gehad. Succes en wil graag de foto's zien als het klaar is want ben dol op vijvers. De vissen gaan goed en het stikt van de kikkers in mijn vijver en dat is een teken dat hij gezond is. Had wel graag eens kikkerdril gewild maar de vissen ook dus weg dril. Naja kan niet alles hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Dar, als ik 5 kruiwagens vol gespit heb en leeg gegooid is er van die spierballen niet veel meer over hoor, moet dan echt ff gaan zitten. Nee dat was vroeger wel anders, toen draaide ik er mijn hand niet voor om. Maar we hebben alle tijd hoor en ik ben bijna 60. Morgen weer een dag, maar ik heb daar zo'n moeite mee hé, als ik lekker bezig ben en m'n rug laat het dan een beetje af weten de rest wil nog wel. Maar ik wil het als ik dadelijk echt stokoud en krom ben, zo hebben dat het makkelijk te onderhouden is.
Kreeg gisteren een tip van iemand van de D.A. dat hij een koi karper heeft gezien in een vijver van 80 cm. Als het goed is, krijg ik die. Wow, dan moet het echt een grote en vooral diepe vijver zijn.;)
Maar ga jij nog ff lekker in het zonnetje zitten meis? Lekker vitamientjes op doen.:heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hela allen,

Snel even voor ik de kids ga "uitlaten" naar een speeltuin.

Lange vakantie achter de rug, Ma doet moeilijk, S. doet moeilijk en ik moet dan altijd mijn best doen om sterk te blijven. Maar het lukt wel hoor! Morgen terug school, Ma overtuigd van terug Kine therapie te volgen S. op z'n plaats gezet.

Morgen dus hopelijk weer wat meer tijd voor mezelf!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup voor 100 euri's??????? Met folie en alles er bij????? Mijn vijver wordt 10 mtr. lang, een meter of 5 breed en 1.50 diep. Waar woont die schat die dat voor jou heeft aan gelegd dan? Heb je hem zeker heel lief aan gekeken. Is dat een vijveraanlegger, of hoe heet zo'n kerel, dan?

Nienke fijn dat je er weer bent lieverd. En hopelijk heeft jouw actie resultaat naar je moeder en S. Veel sterkte meis.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...