suusje777 Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Oke, open ik ook eens dedagdraad!!!Fles wijn is dichtgebleven en de ~slaapmedicatie bijna uitgewerkt!Moet eigenlijk zo de medicatie om half6 weer innemen maat twijfel of ik het durf.Onrustig en erg zweterig probeerde dag positief in te gaanm ga de tuin in als iedereen en lekkersoppenNou nog de kwestie met mijn man,gaathij ech teenkamer zoeken vandaag??? En ben ik dan aleeen plotseling.Maargoedmaar goed een gedichtjeIk heb een doosje vol met mooie dingendat is onvoorstelbaar veel waardveel heb ik gekregenook heel veel zelf gespaard.Telkens als ik in dat doosje kijkligt er weer iets anders bovenaanen doe ik het doosje dan weer dichtkijk ik tegen veel dingen anders aan.De ene schat wordt telkens mooierde ander vervaagt na lange tijdde ene roept rust en vrede opde andere weer spijt.Zonder dat doosje zou ik ik niet zijnik hou het bij me mijn hele levenwant er zitten zelfs dingen indie ik aan anderen zou kunnen geven.Zon'n "schat"heeft gelukkig iedreenzo'n doosje vol met mooie dingenwant in dat doosje zittenje ervaringen en herinneringen..zo nu eerst koffie en wakkerworden ben indebuurt vandaag ik ga het zonder alc en medicatie proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Suusje toch nog gaan slapen denk ik.Verder ben ik niet de enige die een beetje laat is vanmorgen...... Rapi, goeie morgen , ook lekker geslapen. Moet wel rennen om nog op tijd te zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Goedemorgen allemaal,Suusje,Goed van je dat de fles wijn dicht is gebleven gisteren.Ik wens je veel moed, kracht en wijsheid vandaag.Sterkte, want je hebt het niet gemakkelijk, maar gebruik je verstand meisje.Hoop ook voor jou dat je dagen weer stralend gaan worden.Leuk gedichtje trouwens.Ben achterlijk vroeg wakker vandaag.Pieker,pieker.Een weekeinde vol leuke dingen, en ruzies achter de rug.Loskomen van ex, valt niet altijd mee.Straks weer naar 2 huurwoningen gaan kijken.Ben nr. 12 en 7Maar wil ik dit nu welKan ik niet beter kopen?Ga vandaag ook een makelaar bellen, voor een bezichtiging.Heb wat gezien, hier vlakbij.2 kamerflat, grote woonkamer, open keuken,redelijke slaapkamer.Groot balkon op het zuiden, centraal van werk en kinderen.Nog net aan betaalbare prijs. Dus lijkt perfect.Alleen..wel 6 hoog, dat vind ik het minste van alles, maar ja misschien went dat wel.Phoe, wat een lang verhaal op de vroege ochtend.Dus ja..pieker,pieker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Hoi Yvonne,Nee, niet zo lekker geslapen dus.Ben jij laat vandaag?Hoe vroeg ben je anders dan wel niet?Nou ja, heb je nog wat aan je dag he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ga douchen, beetje ontspannen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Oe, niet leuk slecht slapen. Moet normaal om half zes bedje uit.... Wat een ellende is dat toch met die woningen voor jou. Die ene waar je zolang 1 bent geweest, wanneer is de sluiting daarvan? En als je inderdaad in de gelegenheid bent om te kopen, wat let je. Gewoon rustig ook op dat gebied om je heen kijken hoor Rapi. En uiteraard bij meerdere makelaars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ja, ik ga ook gauw douchen nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Morge Isa,Werk ze vandaag.Yvonne,Waar ik een tijdje nr 1 heb gestaan, ben ik nu nr 7Sluitingsdatum a.s. woensdag.Dit huisje met uitzicht op weilanden, leek me eerst super, maar nu twijfel ik weer heel erg.Dacht dat het de hele dag in de zon lag.Maar, heb er goed op gelet, en ligt dus bijna de hele dag in de schaduw.Tja, dat maakt het toch een stuk minder aantrekkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 oooow, das dan al weer minder.En dan dus ook weer niet zo heeeeeel erg dat je op 7 staat inmiddels. Kan me indenken dat je zo langzamerhand een kunstkop krijgt van dat telkens meer weer jezelf oppeppen en warm gaan lopen voor een volgend huisje, Maar het MOET gewoon een keer lukken hoor. Isa, je bent al weg natuurlijk.... maar een hele fijne dag hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Goedemorgen,Rapi,ik zal voor je duimen.De juiste woning komt echt wel.Isa,werk ze vandaagen nauurlijk ook alle andere mensendie vandaag aan de slag gaan,met wat dan ook,doet uw stinkende best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ja, Yvonne,Dat valt niet meeTelkens fantasieen, hoe het zou zijn om daar of daar te wonen, en dan wordt het weer niks.Vandaag dus eerst die makelaar maar eens bellen, die flat die ik op het oog heb is in elk geval een stuk groter dan de meeste anderen waar ik nu op reageer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Goedemorgen allemaal!Rapilos, gewoon moed houdenjouw huisje komt echt en als je die eenmaal hebt............dan weet je waar je al die tijd voor hebt gewacht!maar toch, ik zal even naar de overige zoemen dat ze het huis niet moeten nemenZOEMZOEMZOEEEEEMMMMZOEMMMMZOEMZOEMZOENMMMMZOEEEEEEMMMMSuus,jouw geef ik energie, veel wijsheid, kracht, doorzettingsvermogen en motivatieHOPPERDEHOPALLESNAARSUUSWANTDIEKANHETGEBRUIKENHOPPERDEHOPALLESNAARSUUSWANTDIEKANHETGEBRUIKEN.morge yvonne, isa en de rest die ontwaakt is,SORRYMIJNTEKSTISOPSORRYMIJNTEKSISOP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Hoi Tas, en Albertientje,Ja,ja we houden de moed erin.Nieuwe dag, nieuwe kansen!En nu ga ik naar beneden voor een flink bord BrintaM'n hele inwonende familie ligt nog in diepe rust.Misschien nog tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 hihi, wat ben je toch een heerlijk mens Tas....Hupperdehup..... een mooie dag voor Tas. Morgu Tina, reken maar dat ik mijn stinkende best doe vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 eet smakelijk rapilos!morge tina en dar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ha Dar,ook goedemorgen,ik denk dat het gewoon bewolkt ismaar het ziet er niet vrolijk uit nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 ohohoh, moeten jullie maar gauw naar het noorden komen: hier schijnt het zonnetje dat het een lieve lust is. Wel nog even pittig koud buiten, maar dat trekt straks ook wel bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Goeiemorgen mensen,hier ook grijs, maar lijkt op regen hooren gelukkig weet ik niet wat een as-lucht is,wil ik liever niet weten ook.Suus de medicatie stoppen zonder overleg met je artsis vragen om moeilijkheden meis. Die moet je afbouwen!sterkte vandaag en gauw die dolter bellen of er naar toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Even een snel goedemorgen en een fijne maandag iedereen! Hier in ieder geval wel een zonnetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Ook goeiemorgen Jane en Ekster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Dar en Tina,hier breekt de zon door! en komt jullie kant op!ik ben snel de tuin ingerend en heb de wolken even geholpenpuffen,zuchten, blazen en nog een keer blazenmaar de wolken gaan wel sneller zo ondertussen heerlijk aan het ontbijt, moest even zoeken in de vriezer maar had nog wat gevonden.2 dagen alleen slade gehad, daar ga ik niet echt blij van worden.ik ga een beetje met een zwaar gemoed richting therapiede afgelopen week zat ik zo strak in het regime.......de afgelopen twee dagen heb ik dus niets maar echt niets uitgevoerdben zelfs mijn dagboek en huiswerk vergetenmaar ik heb wel een leuk koffiepotje op de rommelmarkt gevondenik denk alleen dat dat niet echt een geldig excuus is maar goed niet gedeerd de week is weer begonnen.morge jane en eksterniet te hard rennen, dan val je namelijk sneller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Okee,je hebt dat ritme niet vast kunnen houden in het weekend.... so what, je bent daar toch om weer te leren grip op alles te krijgen? Dat kan echt niet in 1 keer hoor Tas.... gaat gewoon ook met vallen en opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Goedemorgen allemaal Ik ga er vandoor, werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Tas,niet getreurd hoor,ik ben ook in het weekend vaak doodmoe na een week therapie.Soms is de tv al teveel aan mijn hoofd.Alles op zijn tijd,je bent nog maar net begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 Nog gauw even deze, de dagelijkse gedachte van vandaag.Vind ik mooi quote: Begin de dag met anderen én jezelf te vergeven. Nu ben ik écht weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden