niwi Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 kuis en ingetogen...licht uit...onder 3 dekens...tissues op het kussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Laat mij het maar bij de kinderhand vullende AA cupjes houden!! Haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Nou mensen ik kom zo blozend op de sportschool!t was gezellig, ik ga wat calorietjes verbrandenop naar de AA(cupjes)! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Niwi en handjes netjes boven de deken? Dat is pas met gevoel knuffelen. Dat haalt het onderste uit jezelf. Jongens sssstttt ik ga te ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 met jullie bui durf ik al haast niet meer te vertellen dat ik zo naar ehbo moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Aha Igor!! EHBO! Mond op mond!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 ik wist het ik wist het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 het is lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Igor hahahahaha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Jane, het was een lange wandeling.Ik ben een snelle loper, ook nog boodschappen meegenomen, dus...Van de week breekt de ketting van mijn fiets.Stond ik een potje te vloeken, naar huis terug lopen.De fiets is op, dan weer dit, dan weer dat.Ik zit nu veel te Googelen en besluit een nieuwe te kopen.Een Gazelle Chamonix Plus.dezeHeb ik wel verdiend, toch.8 versnelling- witte spaken- roller brakes-verend zadel en stuurpen.Een sportieve stadsfiets.Als ze hem jatten, word ik boos.Meteen naar de beste sloten gezocht. Gehard staal, ook de kern.Niet door te knippen, of uit te boren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 een lichtgewicht soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Igor, een tracking is lichter.Maar ook voor de boodschappen, dus moet wat kunnen hebben.Zij noemen dat de stadsfiets sportief.De heel zware noemen ze comfort.Kijk, dat kon ik niet toen ik dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Soohte altijd doen joh, altijd doen. Tuurlijk heb je het verdiend. Kun je hem ook tegen diefstal laten verzekeren?Jos heeft ook zo'n fiets, doet er niets meer mee. Dat ding staat netjes in het hok. Jammer hoor. Heeft ie toen nog gekocht voor ik geloof 17,50 gld toendertijd. Heeft er misschien drie keer op gefietst.@@#$%^#% weer een fout 1750,-- gld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Goeie avond Darteltje:heart:Meiden, even tussen ons. Hoe vinden jullie Ari Boomsma? Vinden jullie dat geen stuk? O ik vind het een heerlijk ventje. Dat vind ik nou eens een knappe man. En zo ontzettend lief. Ja ik zou bij hem z'n bed wel ff op willen maken en voor een ontbijtje willen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 nou ik zou iets heel anders met m doen, zn bed opmaken en zorgen voor zn ontbijt mag die mooi zelf doen;)Ook allemaal goeienavond trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Ik ga koken.Bolletje, ik heb nooit van de beste man gehoord.Als jij het zegt, zal het wel een stuk zijn.Dag Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Neee eigenlijk het liefst Mickey Rorky ofzoietsDie met dat mega lekkere bekkie........eet smakelijk Scoothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Goeie avond Witje.Zo ik heb net 6 kg. kalfsvlees gekocht voor e7,50 per kg. We hebben hier een boer die biologisch fokt, dus alles zonder groeihormonen en troep. Ik ga dat eens op m'n gemakkie inpakken, en denk dan aan dat stuk Ari.O als je wilt weten hoe die kanjer eruit ziet moet je Ari Boomsma ff Googlen dan zie je hem. Ik weet niet hoe ik hem hier moet plaatsen, maar hij is helemaal getatoueerd. Ja ja....... dat is um. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Hoi Dar, dat is zo'n rotgevoel, ik ken dat.Ik heb een box om hem in te zetten.Ik weet dat bij de C 100.000 in winkelcetrum Boven't Y ook een busje kwam en fietsen meenam.Zal hem verzekeren en goed aan een paal zetten en hopen op de goede afloop.Ik heb hem nog niet, maar dit lijkt de keus.Dar een groet.Wat een schorremorrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Witte jij ook, als je nog moet eten, en een ieder eet smakelijk.Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Hoi Adam,Je treft het, ik ga koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Dat mag helaas niet, maar het is dus een dikkertje, en een hindoe. Dus een mooie huidskleur !En volgens mij heeft ie pretogen. Zn mails zijn erg opgewekt en positief. quote: Originally posted by: DarWoman, foto van je nieuwe vriend, of is dat te vroeg nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Adam, we hebben een speciaal eetdraadje voor wat wij vandaag gaan nuttigen!Gusje, heb me daarstraks bijna een huilbui gelachen om jullie en die gekke Niwi!Bol en Witte hebben allebei mijn smaak man> wat doen we eraan?Zo direct maar naar Matthijs gaan kijken met zijn allen?doeidoei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Lieve allemaal,Ik was al in een superslechte stemming maar nu nog meer.Mijn lieve broertje wilde ook op dit forum en ik heb gezegd dat dat altijd mag maar dat dit een serieus forum is voor mensen die graag de alcohol de baas zijn op wat voor manier dan ook.Ook heb ik gezegd dat ik niet wil hebben dat jullie weten dan LS mijn broer is.Wat lees ik nu? Dat hij doodleuk gaat vertellen dat hij de broer van Emmaroos is. Dít bedoel ik nou, dit wilde ik dus niet. Ik had hem gevraagd om dat niet te doen en ja hoor, hij doet het wel.Oh, wat ben ik verschrikkelijk kwaad nu.vertel zo verder, eerst dit even sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Gemarrineerde kipfilet dop rijst.Beetje een lekker sausje erbij en klaar.Jij wil ook alles weten.Dag Adam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden