Spring naar bijdragen

Woensdag 21 april 2010


albertina

Aanbevolen berichten

Janigje ik herken dit wel maar op een andere manier. Mijn man en ik wilde graag samen oud worden maar helaas was hij plotseling overleden dus niks meer samen.

Bolleke ik durf de straat wel op maar sinds die val van maandag durf ik niet goed meer op de scoot en Banjo moet er helemaal niets meer van hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 360
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

A juist drup. Gesnopen.

Jan. kop op meid, neus in de wind, borst vooruit en gaan met die banaan. Je zit nu ff moeilijk maar je weet ook dat daar weer een einde aan komt. Kijk eens naar Isa, hoe lang heeft die niet moeilijk gezeten, en moet je nu eens kijken. Het gaat haar voor de wind. Geluk is voor iedereen weg gelegd hoor ook voor Janigje.:present:

Fo. Goeie middag. Nee nog niets van Alf en Suus gehoord. Misschien moet je dat vanmiddag aan Nien vragen als die komt.;)

Kiekeboeh Caro.:present::heart::sun: Hoe is ie meis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman,

Gauw nog even over sprayen? Dat kleurt al in een paar uur; je hebt vanavond je date toch pas?
Of een mooie panty aan? Foundation? Schuursponsje? Dan wordt het wel egaal rood.
Kan natuurlijk ook met niks; gewoon een schoonheidsfoutje.

Tell us tonight: razend nieuwsgierig! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, mijn eerste indruk van jou was eerlijk gezegd niet zo positief, je was zo agressief......maar nu blijkt dat ik op een totaal verkeerd moment op het forum kwam!!!
WAT BEN JIJ EEN SUPER GRAPPIG MENS, ZEG! :D

Natuurlijk, al die tegenslagen, het is niet niks, maar hoe jij die weet te beschriijven......geweldig!
Ik ben helemaal om!!!!!!
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach fotograaf je kan je vergissen in mensen. Ik probeer positief te zijn maar lukt me niet altijd en word dan opstandig. Soms kan ik ook woedend worden om alles wat ik heb meegemaakt en nog mee maak. Maar met zelfspot kom ik ook een eind. Hoop dat ik hier voor anderen wat kan betekenen als is het maar een lach om mijn manier van schrijven. Erg bedankt voor je eerlijkheid, lieve woorden en de rozen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hor Fotograaf, Druppeltje is echt een afschuwelijk eng mens :P

Ik zit net even de brief door te lezen die PsyQ naar mijn huisarts heeft gestuurd, het duplicaat kreeg ik gisteren met de post. Zoals ik het lees zou ik met 10 - 15 behandelingen geholpen zijn.
Dat zou me toch wat zijn, ben zo benieuwd. 10 Mei begint het dan echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fotograaf, dat was de koosnaam die mijn Franse moeder me gaf omdat ik een nogal levendig kind was. In het echt heet ik wat minder sprookjesachtig.
En hoe kom jij aan je forumnaam?

Maar hoe gaat het ondertussen met jullie allemaal? Soothe, hoe staat het met de rozen uit Rotterdam?
Ja hoe het met de rozen staat weet ik wel, maar kan ik ze al opsturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allen.

Moest stiekum lachen met drup die als in een slapstick film achter een ophol geslagen scoot duikt, de coniferen in!

Verder veel leuke en minder leuke verhalen over relaties.

Vie succes bij de shrink! Als het klikt lijkt het me heel zinvol!

Bollie :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och lieve Igor. Was het erg moeilijk voor je toen je de urn voor het eerst in je handen kreeg?
Het zal je zeker een stuk rust geven nu je je beste maatje weer terug thuis hebt hé? Ga je de urn een mooi plekje geven?:heart:

Hey lief Nieneke. Heb jij soms nog iets gehoord van Suus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
igor

ik zag vanmorgen een moedereend met een heleboel kuikentjes, ze stak zo trots de straat over. dan smelt ik helemaal,


totdat er zo'n halve gare met haast achter je staat te toeten



Ik heb niet zoveel met dieren, maar nog veel minder met toeteraars.
Ik heb heel erg de neiging om zo iemand heel hard uit te lachen of voor de auto te gaan staan, hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi bol, ik had er vrede mee dat hij weer naar huis mocht. ik had hem nog nooit bij iemand anders achtergelaten. hij staat bij me op de slaapkamer. hij sliep ook altijd bij me op de kamer en als het koud was kroop hij lekker tegen me aan :) aan vakantievieren deed ik niet want ik kon niet zonder hond, ook een lange dag weg zat er niet in. ik had hem wel een beetje veel verwend ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Soothe, daar ben je weer.

Had je het vandaag weer over het oud zijn??? Ik zei het gisteren of eergisteren al, het spreekwoord zegt: De duvel is oud.
Wij zijn leeftijdgenoten, maar ik ben niet oud hoor, die anderen zijn gewoon jong.

En ja, ik ken ook veertigers die al oud zijn. Je hebt heel veel zelf in de hand, jongeman ! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...