Spring naar bijdragen

Woensdag 21 april 2010

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 360
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooi stukje Dar!
Wat een wijsheid op de vroege morgen! ;) Daartoe ben ik niet in staat hoor... Kan alleen maar denken aan alle dingen die ik nog moet doen vandaag...Wordt er nu al moe van.. Er moet 1 kind naar een sportdag en een andere vanmiddag naar een voetbalwedstrijd (ver weg!) En dat alles moet op de fiets:( En natuurlijk moeten ze van en naar school...Gisterenavond lag ik er om 21.00 uur in en toch stond ik brak op... Heb al een tijdje een oorontsteking dus mijn lijf zal daar wel veel energie aan kwijt zijn of zo?
Verder alles ok hoor en ik drink niet...
Jullie ook een droge dag gewenst en nog vele wijsheden! (vond het echt een mooie Dar!)

Ik ga nu aan de slag, er moeten nog vele monden gevoed worden hier;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik ga doen vandaag? Ik ga verder met de Grote schoonmaak. Doe ik eens in de paar jaar en zeker niet ieder half jaar. Dus is het nu echt nodig. Zie ik tenminste dat ik iets gedaan heb. En morgen ga ik naar mijn AA groep en dat wil ik ook nog voorbereiden. Dat doe ik vanmiddag.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Dar,

Hier eerst oordruppels en toen die niet hielpen nu aan de antibiotica kuur. Het is niet anders. Nog steeds oorpijn... Hou niet zo van die kuren, maar het is ff niet anders. Hoop maar dat het snel wat helpt, wordt er sjacherijnig van!
iedereen nog een fijne woensdag trouwens! Was ik in mijn gemopper vergeten te zeggen:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, hier begint de zon wel te schijnen en verdrijft deze langzaam de grijze wolken
Een buitje zou trouwens ook geen kwaad kunnen.. voor het groen dan ;)

Vandaag best wel een vol programma maar ik voel me gelukkig weer wat beter en steviger.
De afgelopen tijd schoot ik weer alle kanten op maar nu ik mijn medicatie weer wat opgehoogd heb gaat het een stuk beter
dus vandaag sta ik weer monter op ipv al voor 8 uur in paniek te zijn van alles wat ik nog moet.

Oja, en vandaag drink ik niet! doen jullie mee??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola dames,

Gisteren caffeine-vrije koffie gekocht maar nu toch maar eerst een echte genomen anderw wordt ik niet wakker. Dochterlief had niet lekker gedroomd en kwam tussenin maat ligt dan het liefst helemaal in mijn nek verstrengeld waardoor ik slecht slaap... maar ja, kind met rotdroom stuur ik niet terug en normaal komt ze pas tussen 5 en 6 uur en dat vind ik wel gezellig.

Nog steeds geen plantjes gekocht voor de tuin, hoop ik vandaag te doen. En afbouwschema voor de Librium gekregen, had het eerder al zelf geprobeerd maar dus veels te snel gedaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo daar ben ik weer lieve kanjers,
Zo te zien heeft iedereen zin in de dag, nou hier zit er nog eentje hoor.
Viel gisterenavond gauw in slaap maar was na een uurtje weer wakker. Ik weet niet of jullie dat ooit hebben gehad hoor maar dan schrik ik wakker, m'n ogen zijn open en wat zie ik? Honderden vliegen boven me zweven. Nee geen delirium hoor. Vroeger wel, toen zag ik op het laatst om de twee dagen grote zwarte vogelspinnen tegen de muur omhoog kruipen. Maar ik heb nu wel meer dat ik vliegen zie en ik ben toch wakker. Dat duurt ongeveer zo'n 10 sec. en dan zijn ze weer weg. Raar hoor. Denk dat ik dan toch nog niet helemaal wakker ben.
Ja vandaag doe ik heel graag mee om nuchter te blijven. Heb van de week een groentje gepakt dus is het voor mij niet zo moeilijk.
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat met Woman.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé verdorrie Tien, wat vervelend nu. Bereid je je voor op een therapie, gaat het niet door. Pluten zeg.
Heb je iets waarmee je die tijd nu kunt opvullen?:heart:

........Ja,..... ja.... kom maar hoor zonnetje. Hier probeerd ie met een oog al door te komen. Hij moet zeker ook nog wakker worden.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.
Lekker fietsen Dar.

Ha, eindelijk. Mijn zwager zat een paar dagen vast in een ander continent vanwege de aswolk, maar is zojuist geland op SH.
Ik vond het trouwens zo maf, het lamgelegde vliegverkeer met alle gevolgen van dien vond ik best hot news. En gisteren op de voorpagina van het AD alleen maar geleuter over Ron Brandsteder die een meisje heeft aangereden en Peter R. de Vries die er weer eens een keertje mee wil stoppen. Jemig, als ik dat zou willen weten koop ik wel een roddelblad.

Verder ga ik vandaag gewoon werken en vanmiddag een uurtje sporten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hummm, ik heb een blauw oog!

ik was een beetje wild gisteren met een guts
ik heb mijzelf dus per ongeluk gemept
nu had ik wel een ieniemiene wondje....................
maar nu is het blauw :huh:
dat is een tijd terug

tina,
klinkt erg bekend!
iedereen zegt leuk, genieten maar
lekker toch?
en jij zit eerst peentjes te zweten omdat alles verandert is
grrr, hoe nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...