ekstertje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Goed zo Vic! En houden zo!Ga er weer van tussen...Heb nog even over de sapkuur gelezen, maar dat is idd niks voor mij...Fijne avond iedereen nog en hou het gezellig droog...Ga ik ook doen!Ben er morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Vic, ga je afleiding zoeken; hoe doe je het??Ben je er blij om of vind je het spannend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ach, ik hoopte dat je er nog iets meer over wou zeggen...ik ben ff het zesde zintuig aan het kijken hoor... de finale! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ik heb zooo heerlijk gedansd vanavondNa de les had ik de zaal voor mezelf, en heb ik Marco Polo geoefend, en het ging allemaal ineens een stuk beter. Passie in mn donder helpt wel gniffel gniffel. Voel me nu zo lekker. (nog geen mail maar wat niet is kan nog komen, pas morgenavond mag ik het raar vinden)x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Buikdansen wordt pas goedmet passie in je dondermaar dat wist je al Womanhet is nu dubbele passielekker uitrusten en genietenzal voor je duimen!Welterusten vastdochter mag met school naar parijsen moeders mag haar om 2.45 uur naarde bus brengen, dus voor nuff gauw een paar uur slapen pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Leuk Parijs met school. Ik weet mijn keer nog wel. Keek mn ogen uit, Geweldig vond ik het ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Desi: wat zwaar toch voor jullie. Bijzonder dat je zus geestelijk zo sterk is. Ik wens jullie nog dierbare momenten samen.Veel sterkte En ik hoop dat je tot een betere balans komt wat medicatie betreft.Ari, quote: Op een gegeven moment werd mij duidelijk, dat ik van alles, wat ik al wel verwerkt had, maar dan mèt alcohol, ook nog eens moest verwerken zonder alcohol. Daarvan ben ik me nu ook pijnlijk bewust. Dank je voor deze omschrijving, die geeft voor mij precies aan waar het om gaat.Ari, Ekstertje, Jane: spannend hoor op vakantie zonder alc. Sterkte!!!!! Zonnetje: allemaal heel herkenbaar wat je schrijft! Ik ben zelf nog niet zo lang bezig en herken het slechte slapen, het dromen en het gevoel er (nog) niet bij te horen. Maar net als jij heb ik dat laatste gemeld (gisteren) en daar werd heel fijn op gereageerd. Het is onze eigen onzekerheid waardoor we dat denken. Wij horen er wel bij hoor, jij ook!!!Marieke hoe is het gegaan?Rapilos: GEFELICITEERD! :moon: Een eigen huis, een plek onder de zon :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Even een wrap in de oven doen. I'll be back... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Oeh Jane, gauw wat slaap pakken, snel snel....Woman, lekker hoor een wrap, eet ze lekker!Ik sluit af, het is wel erg rustig hier.trusten allemaal voor nu of later.xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 hey allemaal,dank je voor jullie steun en aanmoediging. zal proberen wat meer van me laten horen (en indien nodig schreeuwen).hopelijk zal ik vannacht beter slapen, heb tip van veel beweging gevolgd en ben bijna 3u gaan wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Hallo allemaal. Kom ook weer eens kijken hier. Heb het allemaal niet gevogd dus kan ook nergens op reageren. Kan alleen melden dat hier alles goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ha Zon, geen idee of je er iets aan hebt, maar ik ben naar mijn ha gegaan en heb slaappillen gevraagd. Alleen voor de eerste weken en dan alleen 1x per 4 á 5 nachten, als het echt te gek werd. Dan had ik in ieder geval een nacht goed geslapen en dat heeft mij geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ha Woman, lekker gegeten?Fijn voor je dat het gistren zo goed ging.Maar ja, dan nu het wachten!!!Ik hoop dat je snel iets van hem hoort!!Lieve mensen ik ga ook afsluiten, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 @jannigjeslaappillen niet zo echt men ding, maar k heb er ook al over zitten nadenken. Als het echt niet meer gaatzal ik het toch overwegen en mss zoals je zegt voor een korte periode. Want zo kan het ook niet verder.Die fysische vermoeidheid tot daaraan toe maar het is vooral de psychische (niet verwerkte demonen blijbaar) waardoor ik ook tijdens de dag blijf piekeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Heel herkenbaar hoor. Ik hou ook niet van slaappillen, maar ik heb ze maar een paar keer gebruikt. Niet alleen voor de vermoeidheid, maar juist voor de demonen die nu naar boven komen aan te kunnen. Ik heb toch wel energie nodig om dat allemaal aan te gaan.maar goed, dat geld voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 in iedergeval heeft de wandeling me al goed gedaan. Ben eindelijk buiten gekomen, sluit me de laatste maanden op; mensenschuw, teveel prikkels. Heeft zowel te maken met mijn alco misbruik als mijn depressie. Maar ja wat was er eerst hé, de kip of het ei of beter gezegd wat houdt wat in stand.De pillen die ik slik hebben natuurlijk geen effect door de alco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 zonnetje, misschien kun je iets bij de drogist halen: valdispert-nacht of zo is niet verslavend en geeft je misschien net genoeg om te kunnen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Igor met drogist bedoel je toch apotheker hé want want bij ons (Belgie) is een drogist dat een winkel met verf-huishoud en cometicabenodigdheden. Zonder voorschrift? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 het is wel zonder voorschrift. heet het bij jullie pharmacie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 ja apotheker (en francais "farmacie" in Wallonie) als dat deel nog aan ons klein landje toegevoegd blijft na de zoveelste politieke prikkels van vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ik zag een vallende ster Heel bijzonderAls je nuchter bent dan zie je nog eens wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 heb je een wens gedaan woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 ga m'n bedje ook maar eens opzoeken. moet morgen weer vroeg opstaan.weltruzzzzzzzzten allemaal en morgen vrolijk weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Goedenacht, Ondanks dat ik met plezier heb gewerkt overvalt mij nog steeds het gevoel van toegeven aan mijn drang naar de verdoving.....Pffff... Gelukkig geen wijn in huis,dus geen probleem...of wel... ??? Weet nu al dat ik vannacht geen oog zal dichtdoen !!! Zijdelings de D&D en de thema's gelezen !!! Reageer ik verder morgen op...Maar thnx Cathy en PietjeParel dat jullie zo goed hebben verwoord wat mijn gevoel was... Kon zelf effe de woorden niet vinden !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Ik ga slapen, val omToedeloetjes tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden