Spring naar bijdragen

zaterdag 24 april 2010


smart

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb mijn liefde weer gevonden hoor. Hij lag gisteren op bed en ik was z'n nagels aan het knippen en z'n voeten aan het masseren:P
Maar natturlijk is het onzin, vind ik dat als je een lief persoon tegen het lijf aan loopt dat je dan zegt "sorrie hoor kom over een maand of 9 nog maar eens terug". Dat kan toch niet. Je bent verliefd en wil dat gevoel blijven houden, niet weg drukken tot je het over 9 mnd. eindelijk eens toe mag laten. Belachelijk.
Zou inderdaad niets voor Woman zijn.:) maar voor niemand denk ik.

Jan die komt er voor jou ook hoor wijfie, heb maar geduld. Ik voel dat hij in aantocht is. Misschien brengt de St. hem dit jaar wel mee uit spanje. Zo'n mooi persoon die lekker bruin door de zon, jou eens lekker komt verwennen. Samen uit eten, tafel dekken, knuffeltjes maar vooral oor hebben voor al jou dingen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ women
wat sneu voor je dat je liefde wordt geremd door AA. Ik begrijp hun filosofie wel maar toch kunnen we liefde (mss beter gezegd verliefdheid )tegenhouden tssn twee mensen? Ikzelf heb deze ervaring min of meer gehad in mijn AA groep, maar ik mag niet vergelijken, het fing eerder over een euforische "vriendschaps-verliefdheid".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik heb ook niet zoveel trek Dar, maar het kan ook liggen aan de sertraline die ik slik. Dus misschien ben ik niet helemaal "zuiver".
Wel heb ik de helft van de zuurkoolsap nog voor morgen overgehouden.

Er was geen reden tot excuses Zon, gewoon een opmerking, dat je misschien niet alles ineens moet doen, zoals Woman ook zei.
Trouwens ik heb mijn huidige echtgenoot verleid toen ik nog dronk. En het gaat nog steeds goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owja das waar ook
Voor mij wordt het (hopelijk) de eerste keer dat ik dingest ga hebben zonder dat ik bezopen ben of een enorme kater heb
Sinds een tiental jaar of wellicht nog meer....
Wat appart zal dat zijn. En wat echt ! wow....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Woman vet zeg.Oe dat je dat zo vlug durft, knap hoor. Ik heb wel een grote mond alshet om viese grapjes gaat maar ik ben zo preuts als de pest hoor. Wanneer komt ie weer? O ik hoop zo dat het dik genieten is voor je meis. Lekker met kaarsjes, kaasjes lekker drinkje er bij. Heb je trouwens je bedstede al mooi gemaakt met kussens? Dat was je toen van plan. Lekker hangen samen, tievie kijken. Heeft hij je diertjes al gezien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

foei Tas,
je komt toch niet alleen maar halen he?:D

Met mij redelijk, na 2 opgebroken nachten
dochter was met klas in Parijs en wel wat ergs gebeurd
met klasgenootje, dat suddert bij mij door en ik moet daar nog wat mee.
ex foute vriendinnetje van dochter heeft waarschijnlijk iemand drugs gegeven
en die zijn verkeerd gevallen, meisje 20 min. bewusteloos geweest in de bus en de ambulance
kwam toen ze net aan het bijkomen was, dus ze is niet onderzocht op drugs. De docenten
noemden het aanval van epilepsie, denken niet aan drug of wilden de boel bij voorbaatr sussen.
Meisje had reisziekte-pillen op de de kombi + dat ze niks gewend is, had fataal kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi,

voel me inderdaad erg zielig
maar alles gaat voorbij..........


wat zeg me nu??
tjeetje dat is schrikken!
en niet gecontroleerd op drugs?

hoe is het nu met dochter?
dat zal echt niet in de koude kleren zijn gaan zitten

sorry, ik wordt altijd een beetje penevueee van drugs
zenuwachtig dus.

gaat je dochter er nog mee om?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gingen pas na 5 uur slapen enzij dus pas na
3en er weer uit. Ze is nu eindelijk naar haar vader toe
en zelfs al weer naar vriendin. Ze realiseert zich wel dat dat
meisje ook dood had kunnen zijn, maar heeft er niet echt in stelling kunnen nemen nog.
Vorig jaar was zij het in de ban van fout vriendinnetje en ze zei wel; dat had ik kunnen zijn.
Dus ze denkt wel door gelukkig. En vindt het ook goed dat ik er werk van ga maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...