bolletje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Eks. Hieperdepiep meid. Nu tel je nog af in weken, dadelijk worden het er jaren.Moghu Suus. Hey wat vervelend nu. Dat is altijd zo lastig hé? Kinderen hebben en dan ziek worden. Kun je vandaag een beetje rustigaan doen of zit dat er niet in.Maar veel thee met honing en citroen drinken meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 goeiemorgend iedereen,ekstertje proficiat met je 2 maanden. ik heb veel last van die akelige dromen en ben nog maar een weekje nuchter. ik wens iedereen een leuke zonnige zaterdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Beterschap Suusje:present:Voor jou ook vandaag een:rose:netje, zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Heee die Tassie,Goed geslapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Goedemorgen vroege vogels Voor mij dan hè, ik kan dat niet meer hoor zo vroeg! Tenminste niet als het niet nodig is. en dan te bedenken dat ik vroeger ooit een ochtendmens was Maar dat waren andere tijden.Het is al heerlijk buiten, qua zon dan, nog niet qua temp denk ik.Ik ga eeerst sporten (spinning en buikspieren oefenen), dan boodschappen en dan op mijn balkon met thee en en boek!!!!!!!!1:DDaaaag, werk ze en/of geniet van het mooie weer Tot later:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 witte,geslapen als een beer! ik lag dan ook wel bijzonder laat erinhet gevolg.............voel me overreden door een truck!moet dus nog even bijkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Was de bestuurder zeker bezopen Tassie. Doen wij niet meer aan mee hé? Trouwens goeie morgen meis. Wordt maar lekker rustig wakker hoor. Vandaag moet je niets. Of wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Ik ben inmiddels al bij de bakker geweestdus ben nu iets verder als jij in mn ochtendstandDus kom lekker bijOh ja en ik zal nu even voor jou zingen dan"radiozender Witte.nl" ooooh wat is het leven fijnnnnnnnn als de:rose: schijnt:moon:Zoooo hoop dat je je nu snel wakkerder voelt dan Tassie(ik zing maar een heel klein beetje vals, dat kun je wel hebben toch??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 hahaha,daar hadden gisteravond meerdere mensen last vanbezopen gedragik ben gisteravond lekker met mams wezen uitetenlater kwamen de kinderen er nog even bijen voor ik het wist, stond dit oude lijk te dansen in de jongerendancingcompleet uit de maat, de muziek is namelijk niet meer wat het ooit is geweesten op het moment dat we een wijntje aangeboden kregen.............toen was het tijd om te gaan3 generaties op een rij, en alle drie versiert worden door een groepje zeer donkere, wellustige en toch goed uitziende jongemannen gillend van het lachen zijn we naar huis gegaanmaar tja, om 01.00 was ik bij moeders thuis en toen nog naar huiskletsen en nog eens kletsen......04.00 toen zag ik mijn voor het eerrst weerkom toch tot de conclusie dat je oude plantjes niet moet verpottenblijf dus het hele weekend gewoon in mijn eigen tuintjebleh, ik voel me brak maar het was wel gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 handjes op de heupen, handjes op de bips!!!!des te valser, des te beter witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Lekker zo een avond johDaar kun je dit hele weekend lekker op terenzou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 MorgeIk ben even niet op het forum geweestwant heb een hele slechte week gehadnav een erg tegenvallend weekendBen daar erg geschrokken van mezelfleek wel een ander mens of miscch is dat wel de ware Alf, dat is dan des te beroerderBen daar de rest van de week flink van slag van geweesten het hield niet op want er gebeurden nog meer nare dingenlijkt geen eind aan te komen, wordt blijkbaar flink op de proef gesteld omdat ik stopte met drinken, wat een tegenstellingmaar desondanks drink ik niet, nog nietklein probleem vergeleken met de andere ongemakkenKon de energie niet opbrengen nog de zin om iets op te schrijven. Ik schijn enkele mensen daarmee ongerust te hebben gemaaktMijn excuses daarvoor. Heb degen die eenpb stuurden inmiddels een antwoord gegevenHeb verder niet veel gelezen, kan het niet opbrengenWeet ook niet of en wanneer ik nog ga meeschrijvenWordt steeds egoistischer ook of was het missch altijd alalle nare eigenschappen komen naar boven lijkt hetof heb alleen maar nare eigenschappen, kan ookGaat waarschijnlijk toch AD worden, heb dat met mijn psyal besproken. Wacht nog even de ontwikkelingen rond apneu afKrijg maandag een apparaat, operatie in juni dan nog eventueelVolgende week moet ik de psy terugbellenIn dit geval, vraag ik aan jou Vie hoe je vorderingen zijnmet jouw ADIk vind de draad altijd het beste, maar pb is nu denk ik het handigstwant anders kan ik je antwoord niet vinden, als ik al lees.Nogmaals sorry als ik enkelen ongerust heb gemaaktHoop dat het met jullie beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 echt wel!!en toch kan ik me niet meer voorstellen dat ik dit een paar jaar geleden wel drie keer per week deedom eerlijk te zeggen......ik vindt het topsport zal het dan toch nog gebeurenmijn wilde haren kwijtraken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Alf toch!omdat je je slecht voeltrottige dingen gebeurende vervelende dingen overheersenis het nog steeds niet de bedoelingdat je jezelf naar beneden haalthoe lullig het ook ishet is een proceseen proces die zich waarschijnlijk nog een paar keer gaat herhalenhoe donker het ook lijkthet is wel de weg die jou naar overwinning en persoonlijke trots gaat leidendoe wat je wiltwat voor jou nodig ismaar trek je niet helemaal teruger zijn hier vele handen die jou rustig willen begeleiden op dat verdomde donkere pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Alf:present:Wat je ook besluitWij zijn hier.En zoals het frum nu looptzijn we hier waarschijnlijk ook nog wel een tijdje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Alf,waarom zou je wachten met Ad tot na de operatie?ik gebruik ook ADhet duurt een week of 6 voordat je je iets beter voelthet is geen wondermiddel wat direct de eerste dag werktuiteindelijk voel je je iets sterkerbeter bij machte om alles weer aan te kunnenlaat ik het zo zeggende gordijnen worden langzaam open getrokkenlangzaam komt er meer licht binnenen licht hebben we allemaal nodig om te kunnen groeienals ik je advies mag geven....je hebt het toch al besproken, niet wachten dusgewoon doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Lieve Alf Ik hoop dat je gauw weer van je donkere pad af loopthet kan zo mooi zijn zonder de alcoook ik heb er lang over gedaan,maar ja met depri gevoelens moet je ergens naar toe, vindt het heel naar voor jeen goed dat je een psyg hebt Lieve knuffel van me:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Goeie morgen lieve vriend Alf,Ontzettend fijn dat je toch weer van je hebt laten horen man. Maar wat ontzettend vervelend dat je zo'n rotweek achter de rug hebt. Ja het leven kan soms zo zwaar zijn, dat je zelfs niet op merkt dat het zonnentje buiten schijnt. Ik zou je zo graag wat van mijn positiviteit en energie geven maar dat gaat helaas niet. Ik kan je alleen een luisterend oor bieden, net als de rest van het forum. Maar dat zal zeker niet voldoende zijn om je helemaal uit de put te kunnen helpen.Ik hoop zo dat die apneu zal verdwijnen want dat kan zeker een hele grote oorzaak zijn voor jouw depressie. Heb er op internet veel over op gezocht. Jij ook? Dan heb je misschien toch iets waar je je aan vast kunt klampen tot juni.Ik wens je zo veel kracht toe om door te gaan, en blijf inderdaad schrijven vriend. Dan ben je niet alleen.Probeer, ook al is dat heel moeilijk, toch te kijken naar de momenten waarin het wel goed is met je. Die zijn er ook, en weet dat je dat ook in je hebt zitten. Die komen weer terug en hopelijk, als die apneu verdwijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Mogge allemaal,Meiske en Jannigje gefeliciteerd met jullie mijlpaal :present: Suus beterschap meis en zorg goed voor jezelf.Vie en Dar succes met sappen, is tenminste eens wat anders als zappen.Alf wens je heel veel sterkte. Joann gefeliciteerd met je verjaardag. Je post niet meer en zie je ook nooit ingelogd staan maar hoop dat het goed met je gaat, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Wat een lieve berichten allemaal...Dat is dus de kracht van het frumDe boodschappen zijn inmiddels binnen,en nu ga ik helpen met een wc jepajeejenMooie dag allemaal!!!Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Goedemorgen allemaal,Eerst even Alf. Man wat ben ik blij jou weer te lezen joh. Wat rot voor je dat je zo'n afschuwelijke week hebt gehad en dat je je nog steeds rot voelt.Net als Tas al zegt, je moet je zelf niet zo naar beneden halen, natuurlijk heb je niet alleen maar nare eigenschappen. Ik heb je hier leren kennen als een serieuze, weldenkend, overdenkend man. Ook een man met veel humor, filosofisch en ga zo nog maar even door.Het is goed, denk ik om even aan de AD te gaan, geeft je net even een periode van rust in je hoofd, even de emoties op de zijlijn zetten.Alf, we zijn er voor je, in wat voor stemming je ook bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 goede morgen allemaal.alf ik ben blij dat ik je weer zie, heb je gemist. en die slechte kanten van je zal wel meevallen. ekstertje wat goed woman jouw weekend kan niet meer stuk denk ik.suus beterschap.zo nu zien dat ik wakker wordt met een bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Alf wat verdrietig dat je je de afgelopen week zo naar hebt gevoeld.Ik denk dat je beter naar Tas kan luisteren wat AD betreft, want ik zit nog maar in het begin en bovendien was het bij mij niet zozeer kwestie van depressie.Na de eerste bijverschijnselen van de eerste weken merk ik nu dat ik gemakkelijker op van alles af stap en dat mijn angst toch wel iets is verminderd.Maar jouw klachten zijn niet van angstige aard voor zover ik weet.Probeer het gewoon eens. Als het je niet bevalt kan je er altijd weer mee stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Alf:heart:goeiemorgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden