smart Geplaatst 24 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Ik ben nog niet bijgelezen, misschien heb ik van alles gemist.Maar ik moet nu eerst koken, of wat daar voor door gaat!doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Owja Cathy, is dat zo ?Was mezelf niet opgevallen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Gister was ik helemaal niet zo lief. Toen was ik in staat om bommen aan te steken en te laten ontploffen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Jeetje Woman, dat is geheel nieuw voor mij! Ik bedoel het advies van de AA. Ik leer echt elke dag van jullie allemaalBedankt Toch zou ik best graag een nieuwe liefde willen vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 ha jan dan moet je nog 11 maand wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Ik heb mijn liefde weer gevonden hoor. Hij lag gisteren op bed en ik was z'n nagels aan het knippen en z'n voeten aan het masseren:PMaar natturlijk is het onzin, vind ik dat als je een lief persoon tegen het lijf aan loopt dat je dan zegt "sorrie hoor kom over een maand of 9 nog maar eens terug". Dat kan toch niet. Je bent verliefd en wil dat gevoel blijven houden, niet weg drukken tot je het over 9 mnd. eindelijk eens toe mag laten. Belachelijk.Zou inderdaad niets voor Woman zijn. maar voor niemand denk ik.Jan die komt er voor jou ook hoor wijfie, heb maar geduld. Ik voel dat hij in aantocht is. Misschien brengt de St. hem dit jaar wel mee uit spanje. Zo'n mooi persoon die lekker bruin door de zon, jou eens lekker komt verwennen. Samen uit eten, tafel dekken, knuffeltjes maar vooral oor hebben voor al jou dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 @ womenwat sneu voor je dat je liefde wordt geremd door AA. Ik begrijp hun filosofie wel maar toch kunnen we liefde (mss beter gezegd verliefdheid )tegenhouden tssn twee mensen? Ikzelf heb deze ervaring min of meer gehad in mijn AA groep, maar ik mag niet vergelijken, het fing eerder over een euforische "vriendschaps-verliefdheid". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Nee, ik heb ook niet zoveel trek Dar, maar het kan ook liggen aan de sertraline die ik slik. Dus misschien ben ik niet helemaal "zuiver". Wel heb ik de helft van de zuurkoolsap nog voor morgen overgehouden.Er was geen reden tot excuses Zon, gewoon een opmerking, dat je misschien niet alles ineens moet doen, zoals Woman ook zei.Trouwens ik heb mijn huidige echtgenoot verleid toen ik nog dronk. En het gaat nog steeds goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Jane, zet het inderdaad maar op de draad. Het lijkt me prettig om niet alleen zo'n kuur te doen, maar ik weet niet of ik er dan al aan toe ben.bekijk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Owja das waar ookVoor mij wordt het (hopelijk) de eerste keer dat ik dingest ga hebben zonder dat ik bezopen ben of een enorme kater hebSinds een tiental jaar of wellicht nog meer....Wat appart zal dat zijn. En wat echt ! wow.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Inderdaad Igor, ERRUG! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Bami tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Bol ik ben al verliefd!!!!!! Heb jij goede contacten met de sint????? Dat helpt vast!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Woman ik wens je heel veel aparte "dingest" met heel veel WOOOOOOHHHHHHHH (komt dit door de censuur????):$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Ik denk dat Woman gewoon kies is, zoals dat ouderwets heet,of ons niet lekker wil maken;)nou Woman, geniet je suf en geef m van jetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 O Woman vet zeg.Oe dat je dat zo vlug durft, knap hoor. Ik heb wel een grote mond alshet om viese grapjes gaat maar ik ben zo preuts als de pest hoor. Wanneer komt ie weer? O ik hoop zo dat het dik genieten is voor je meis. Lekker met kaarsjes, kaasjes lekker drinkje er bij. Heb je trouwens je bedstede al mooi gemaakt met kussens? Dat was je toen van plan. Lekker hangen samen, tievie kijken. Heeft hij je diertjes al gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Hoi tashoi isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 hoi janealles goed?heb de puf niet om terug te lezensorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 foei Tas,je komt toch niet alleen maar halen he?Met mij redelijk, na 2 opgebroken nachtendochter was met klas in Parijs en wel wat ergs gebeurdmet klasgenootje, dat suddert bij mij door en ik moet daar nog wat mee.ex foute vriendinnetje van dochter heeft waarschijnlijk iemand drugs gegevenen die zijn verkeerd gevallen, meisje 20 min. bewusteloos geweest in de bus en de ambulancekwam toen ze net aan het bijkomen was, dus ze is niet onderzocht op drugs. De docentennoemden het aanval van epilepsie, denken niet aan drug of wilden de boel bij voorbaatr sussen.Meisje had reisziekte-pillen op de de kombi + dat ze niks gewend is, had fataal kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Hemel Isa, nu heb je net nieuw werk en ben je nu al op zoek naar nog meer ladida? Hoe komt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 hihi,voel me inderdaad erg zieligmaar alles gaat voorbij..........wat zeg me nu??tjeetje dat is schrikken!en niet gecontroleerd op drugs?hoe is het nu met dochter?dat zal echt niet in de koude kleren zijn gaan zittensorry, ik wordt altijd een beetje penevueee van drugszenuwachtig dus.gaat je dochter er nog mee om? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 We gingen pas na 5 uur slapen enzij dus pas na3en er weer uit. Ze is nu eindelijk naar haar vader toeen zelfs al weer naar vriendin. Ze realiseert zich wel dat datmeisje ook dood had kunnen zijn, maar heeft er niet echt in stelling kunnen nemen nog.Vorig jaar was zij het in de ban van fout vriendinnetje en ze zei wel; dat had ik kunnen zijn.Dus ze denkt wel door gelukkig. En vindt het ook goed dat ik er werk van ga maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Goedenavond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst 24 april 2010 Hoezo zielig tas, the day after dip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden