Hanneke Geplaatst 25 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Niet zeggen "nóóit" meer te zullen drinken Emoke. Dat werkt niet. Houd het bij vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Leuke site Yvonne. Ben heel benieuwd of er straks überhaupt iets te oogsten valt haha.Hannah ben benieuwd. Je bent van harte welkom. Veel plezier bij je vriendin vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Emoke, ik wens je heel veel kracht om nu door te zetten. Soms wil het wel eens helpen om die gevoelens die je de afgelopen dagen hebt gehad, op te schrijven. Wanneer je dan een keer dreigt de fout in te gaan, dan kun je altijd terug lezen hoe je je de afgelopen dagen, gevoeld hebt. Die herinnering is misschien genoeg om nooit meer te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Kent iemand de Viburnum? Jaren geleden heb ik die ooit eens van de buurman gehad. (zelf tuinder geweest) Twee x per jaar komen daar ronde witte bollen in. Die dingen ruiken zo zaaaaalig. Vooral 's ochtends en 's avonds. Heb er net weer wat in een vaasje gezet. mmmmmmm.Ja begreep ik nu dat Drup toch naar brabant wil komen? Hier in de omgeving van de Peel, zijn zat huisjes te huur. Als je je laat in schrijven, heb je binnen een paar mnd. of nog eerder, een huis. Zal straks eens vragen of ik het goed gelezen heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 hmmm, die ken ik Bol, Hebben hem jaaaaaren geleden in de achtertuin gehad. Daarna niet meer , tot een jaar of negen geleden we in ons huidige (toen) nieuwbouwhuis trokken. Hebben hem geplant..... drie keer niks, tuinpipo erbij gehaald. kwam met weet ik veel wat voor voeding voor het ding.....weer drie keer niks...... een nieuwe.... affijn je raadt het al: sneeuwbal er uit. en nu de oergewone forsythia op zijn plekkie. Maakt niet uit, genieten we ook met volle teugen van. maar hij ruikt niet dus...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Mooi, ik ben nou zo aan het 'tuinen' ...... heb ff gekeken, tis koopzondag in de stad hier vlakbij..... niutartnI is ook open..... ik kan me niet meer inhouden.... ga ff sneupen voor het er propvol is. Meiden, tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 goooooddddmurningggg forummmmmmmmmmik ben helemaal brak!ik ging een filmpje kijken gisteren en ik heb niets gezien!ik werd om 05.00 uur wakker op de bank, rugpijn, heupen stijf en nek in een rare bochttoch nog maar even naar bed gegaan maar het heeft niet geholpen nou een paar oefeningen straks maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 goeie morgen allemaal.emoke ga er tegen aansuus als je nog leest kop op en bezorg je kinderen een fijne jeugd.ik zag alf net nog ingelogd mis jewitte ben je al aan het bruin bakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 haha drup zit op de verkeerde draad, het is jammer dat ik er geen gezicht bij kan zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Mogge allemaal,Verhip ik zat op het verkeerde draadje. Ja Vie ik kijk ook altijd naar de datum dus kon ik het weten dat ik hier moest zijn. Naja weet jullie altiijd wel weer te vinden hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Drup, verkeerde draadje? Wijten we maar aan de bult op je hoofd. Hoe is het daar trouwens mee? Is ie al wat geslonken? Heb je er nog veel pijn aan? Had straks al geschreven dat ik nu niet begrijp of je weer naar Brabant wil gaan wonen. Maar dat moet je maar ff lezen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 MorgeMeld me evenen ga dan met Mnaar buitenBen geraakt door alle lieve reactiesvoelt alsof ik in het ZH lig en allemaal kaartjes krijg. Ik houd van jullieallemaal. Een fijne dag verder.Zal af en toe wat van me laten horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 fijn alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Nou Igor toen ik maar 2 postings zag weet wist ik al dat er iets niet klopte dus vroeg het maar meteen voordat ik weer vanalles ging tikken hahaha.Gisterenavond gebeurde me iets heel geks. Een vriend van mij stuurt altijd met feest en bijzondere dagen bloemen zo ook deze week na mijn val. Hij belt elke vrijdagavond maar dit keer was hij er niet en belde gisterenavond heel laat. Natuurlijk bedankte ik hem voor de heel mooie bloemen maar die bleken niet van hem te zijn en vond mijn mail al zo raar. Huh? Hij zend ze altijd per Freurop en deze waren ook zo bezorgd dus ging me afvragen van wie ze dan zouden zijn. Ging met een heel raar gevoel naar bed want merkte dat ik diep in mijn hart hoopte dat ze van Caro zijn die het hier gelezen had. Zal beslist valse hoop zijn maar zou niet weten wie me bloemen stuurt zo vlak na mijn val. Raar begin van de dag dus hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 wat leuk drup. er zullen er vast meer zijn die aan je denken, misschien HA. geniet in elk geval van de bloemen. maar hoe is het met je hoofd nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 zo nu eerst de dagelijkse verplichtingen en dan naar buiten bakken.tot laterssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Dar het is nog niet zover hoor, klap pas in mijn handen als het voorlopige koopcontract is getekend maar we zijn in onderhandeling over de prijs. Volgens de makelaar schijnt hij hem toch graag te willen want had hem 2000 fleuris aangeboden als hij me zover kreeg accoord te gaan. Tuurlijk liet de makelaar zich niet omkopen maar is wel een teken dat hij graag mijn huis wil en dat betekend voor mij weer hoop dat ik eindelijk eens weg kan.Nee Bolleke ik sta nergens ingeschreven want zal iets moeten kopen of in de vrije sector moeten gaan wonen omdat ik nergens woorduur heb behalve hier dan. Beide is duur maar moet toch iets? Naja heb er niet zoveel verstand van maar schijn behoorlijk wat geld te hebben na verkoop. Rijke weduwe, me hoela zat liever met mijn man in een hutje op de hei. Owwe moet ik ff terug gaan lezen want begrijp niet goed wat jij niet begrijpt hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Jippie, onze knuffelbeer Alf is er weer. Fijn hoor als je iedere keer toch ff wat van je laat horen joh. Dan hoef je niet altijd te vertellen hoe het met je is, als je daar geen zin in hebt maar het doet altijd goed.Geniet maar lekker met M. van het buiten zitten. Vietamientjes op doen en het koppie bruin laten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Aha Bolleke gevonden. Ben een beetje aan het walsen hier geloof ik want heb emoke ook geen sterkte gewenst, sorry maar bij deze alsnog.Bolleke als ik dan toch moet verhuizen dan maar helemaal weg. Caro stelde voor om dichter bij haar te komen wonen en vond vlak bij haar de ideale flat voor mij. Ik had daar dus helemaal mijn zinnen op gezet maar na wat gebeurd is en het blijkbaar niet uitgepraat kan worden durf ik niet meer want is een heel andere provincie ook weer. Vriend van me en de makelaar hebben op me ingepraat dat het miss beter is terug te gaan naar brabant. Moet me nl elders gaan orienteren als de verkoop wel door gaat. Huisjes huren? Ik moet wel gelijkvloers gaan wonen hoor want traplopen gaat bijna niet meer. Maar miss is het beter dit via pb te bespreken. IN elk geval dank voor het meedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Dag allemaalVandaag weer even tot de orde van de dagLeuke dingen staan op mn lijstje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Goedemorgen allen,Ben gisteren heel de dag weggeweest met gezin, heerlijke dag in de zon gehad ...Heb net de draad van gisteren gelezen en niet helemaal begrepen, gaan de kinderen (weet ook niet hoeveel je er hebt) met je man mee of blijven ze bij jou? Vraagje voor Suus...Ik wil graag nog schrijven, maar ben nog wat voorzichtig, ben hier nog niet zo lang dus ken iedereen nog niet echt en wil niet als een betweter overkomen, kan alleen maar vertellen hoe het voor mij persoonlijk werkt, maar ik geloof dat je alleen zelf je situatie kunt veranderen. Je kunt steun en adviezen krijgen om de moeilijke periodes door te helpen komen maar je kunt alleen zelf eruit krabbelen en de knop omdraaien om het NU anders te gaan doen, zo heeft het voor mij iig gewerkt. Het besef dat de verantwoordelijkheid bij mij ligt "knop-moment". Wat gebeurd is is gebeurd maar alles ligt in het nu, op dit moment kun je iedere keer weer de keuze maken....Aangepast: vergeten erbij te zetten dat de vraag voor Suus was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 O ja, en vandaag 4 weken nuchter .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Gefeliciteerd Lin. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Ow yeah !!! quote: Originally posted by: LinO ja, en vandaag 4 weken nuchter .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst 25 april 2010 Oh ja zegt ze dan:Lin first things first juist::light::rose::musicnote::light::rose::musicnote::light::rose::musicnote::light::rose::musicnote::light::rose::musicnote::light::rose::musicnote::light::rose::musicnote::light::rose: van harte meid en mooi resultaat en dat er noge vele van die weken moge volgen, dan worden het vanzelf maanden (wel dag per dag voorlopig nog:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden