Spring naar bijdragen

Maandag 26 april 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Ik ben gremlins aan het meppen, heel hard!

Komt hij net ''controleren'' in zijn pauze zegt hij eerst hallo, dus ik heel verbaasd, heb je het tegen mij??? En dan meteen erachteraan, en nog een beurt gehad en loopt de deur uit. Dus ik ben gremlins aan het verjagen nu!

Alf:heart: komt goed schat en al zou je zelfmedelijden hebben, wie heeft dat niet dagelijks, ook niet alci's:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 423
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by: suusje777

....................
Komt hij net ''controleren'' in zijn pauze zegt hij eerst hallo, dus ik heel verbaasd, heb je het tegen mij??? En dan meteen erachteraan, en nog een beurt gehad en loopt de deur uit.
\............................................


Ik kan je hier even niet volgen, Suus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

grote trappen geven suus, en niet opgeven, koppie omhoog hoor , je kunt het, en je hebt zoveel om voor door te gaan. Laat hem maar even, trekt wel weer bij als hij merkt dat jij niet reageert en gewoon doet.

Lieve mensen , ik MOET echt ff weg.

hoop dat desi aan het bellen is...... was niet meer online daarnet.

liefs, Von

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Alf. Ik heb een beetje mijn hoop gezet op de operatie. Wat ik ook al eerder schreef, apneu is een rot aandoening waar je heel lang heel depri of somber van kan zijn. Ik ben er bijna van overtuigd dat wanneer dat gebeurd, het allemaal zal veranderen. Je hersenen en je lichaam krijgen iedere nacht zo'n grote opdonder. Het is zo vermoeiend als je lichaam te weinig zuurstof krijgt. Moet je eens na gaan wat je iedere keer , opdonders te verwerken krijgt. Dat lichaam moet s'nachts zo hard werken, dat het helemaal niet tot rust komt. Logisch dat je je dan overdags zo beroerd voelt. Dat is toch normaal? Je bent nooit lekker uitgerust.
Je zou toch ook zo'n apparaat krijgen? Wanneer komt die?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat over mijn man fotograaf, de ruzie en scheiding is hier wel bekend.

Dank voor jullie steun mensen!!! vooral Alf en Dees die het zelf zo zwaar hebben en dan mij toch steunen!!! toppers en Alf, je mag me je nummer wel pb'en hoor. Ik ken de situatie met mijn vader dus altijd welkom!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suus als iemand zich machteloos voelt, dan proberen ze je pijn te doen. Probeer er niet op te reageren. Dan laat je ook niet zien dat het pijn doet meis.
Nogmaals ik lees je, ondanks je pijn, nu graag. Het is helder en ik begrijp hoe je voelt. Je doet het goed meis.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is bij mij ook bekend Suus, ik begreep alleen die ene zin niet. Maar wat hij zei is ook eigenlijk niet zo belangrijk, het gaat er nu om wat met het jou doet. En dat is wel duidelijk, dus mep maar lekker door.
En Von heeft gelijk, als jij gewoon doet tegen hem, het langs je heen laat gaan, geeft dat rust. Richt je op jezelf en de kinderen, daar gaat het nu om. :present::light::present::light::present::light::present::light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Foto en Yvonne geloof zeker dat het goed bedoeld is maar kan hard overkomen als je een dip hebt. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden maar soms heb je het gewoon nodig dat iemand zacht tegen je is omdat je zo'n verdriet hebt. Denk dat je dat op moet letten op je woorden want de kan daarmee iemand de schulp in sturen. Maar zo zie ik het en ik kan evenzogoed er naast zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owwe Borretje ik dacht dat je zo naar een wetswinkel kon en die is helemaal gratis want heb begrepen dat ze nauwelijks geld heeft. Weet het niet maar miss bemoei ik me tegen zaken waar ik niet veel verstand van heb en wil ook niet over iemands hoofd heen praten. Probeer mee te denken en zoiets ontaard zich bij mij vaak als bemoeien hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje, ik wil je niet ontmoedigen, maar toch even dit:
Ik hoor zoveel negatieve dingen over Bureau Jeugdzorg!!!
Een vriendin van mijn dochter is al jaren met ze in de clinch om haar uit huis geplaatste kinderen terug te krijgen.

Ik bedoel hier maar mee te zeggen: doe alles wat mogelijk is om hem weer thuis te krijgen, of wellicht op een andere plek, waar het beter voor hem is. Zeker als al die andere instanties achter je staan! Ga naar die Wetswinkel of hoe het in jouw woonplaats heet, en vecht :present:


Aanpassing:
Ik realiseer me nu ineens, dat ik me alleen maar negatief uitliet over B.J. , maar dat is niet de bedoeling, hoor. Het is goed dat ze er zijn, laat dat duidelijk zijn!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje maar jij kan toch ook in zo'n gratis wetswinkel advies vragen? Ja wat ik er (het weinige) van weet dat als je zover zit dat het echt knokken is. Jeugdzorg? Me hoela want die zijn echt niet meer te vertrouwen in mijn ogen maar kan je dan niet eens advies vragen daar? Die zijn tenminste onbevooroordeeld, kost niks en weten de weg.

Net ff gegoogled maar advocaten online zijn zover ik begreep alleen gratis voor het eerste gesprek maar doet me tevens denken dat er toch prodeo-advocaten zijn? Die werken toch op basis van (niet) inkomen? Wil erg graag meedenken maar gaat me een tikje boven mijn macht geloof ik. Rechtsbijstandverzekering?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...