Spring naar bijdragen

Maandag 26 april 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 423
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Och Erum Igorreltje. Nou ik zou als ik jou was voorzichtig op de bank gaan hangen en voorzichtig tievie kijken en heeeeeel voorzichtig naar bed gaan want dat zijn zo van die dagen waarop alles maar dan ook alles verkeerd gaat. En in geen geval de wasmachine aan zetten. Zeker weten dat die ook naar z'n malle moeren gaat.
Sterkte meis.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor, wat een pech. Gauw naar de tandarts.

"Maar toen ik eventjes ontgoocheld
Toch nog een apenstaartje deed
Deed mij die ene die mij steeds zwoochelt
Dat ene dat zo lekker zweet"

Enfin, wat je niet allemaal krijgt van sapvasten. We gaan dus morgen naar de sauna.
Dar, een idee voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dar je hebt gelijk.
ik was altijd zo'n eigenwijze om alles te verbloemen en denken het zelf op te kunnen lossen. het ging altijd goed met me (dus niemand kon me helpen). het drinken heb ik zelf gedaan daar heeft niemand mij toe verplicht. en nu ik toegegeven heb dat ik problemen heb krijg ik wel van verschillende kanten hulp. omdat ik geholpen wil worden. ik wil uit die put en er nooit meer zo diep invallen. en dat ik nu aan de medicijnen zit vindt ik niet erg, daar kom ik ook wel weer vanaf. en zo niet ook geen punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar:heart:
Wat dat betreft is het vandaag op het forum inderdaad een moeilijke dag, dat vind ik, mijn mening.
Ik probeer te helpen maar het wordt niet opgepikt, de één reageert furieus op wat ik allemaal zeg, de ander hoort niet wat we allemaal zeggen en gaat weg en laat ons ongerust achter.
Ik veroordeel hier niemand, laat dat duidelijk zijn want ik ben ook wel eens hier geweest, riep help me en was weer weg.
Ik snap het ook allemaal wel. Alleen vandaag is er erg veel energie in gestoken en ik vind het gewoon jammer allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Em:present: Dingen worden denk ik toch wel op gepikt of we moeten vragen stellen waar men geen antwoord op wil of kan geven. Maar ik ben er van overtuigd dat de dingen die we geschreven hebben, toch wel binnen komen. Maar ik moet je zeggen dat ik ook hondsmoe ben hoor. Dit raakt iedereen hoe dan ook, daar zijn we mensen voor. Maar het getuigd van een groot medeleven, iets wat je buiten de forumkamer niet mee maakt.
Dat is wat ons forum zo uniek maakt en daar hebben we allemaal aan mee geholpen.:heart::sun:.:heart::sun:.:heart::sun:.:heart::sun:.:heart::sun:.:heart::sun:.:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Dar, dat snap ik heel goed, dat het met buitenshuis werken niet gemakkelijk is.
Ik heb immers ook de eerste dag gesmokkeld met het zuurkoolsap.
Ben wel benieuwd hoe de sauna morgen zal zijn.

En Bolletje, Zwoochelen is zo'n house-made woord, net zoals broffen, gronken, zwitzen en klochen. Het ontglipte me even, sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer.

Wat een gedoe hier vandaag!!
Denk dat ik zo maar weer es Kebab ga halen!!!! ;)

Kids Vlindertjes pasta met kaas saus.

Wat een wijze woorden weer Dar!
Vond trouwens Vie haar inbrengen ook cool!
Sapjes houden jullie scherp blijkbaar!:D

Em. ik begrijp wat je bedoeld, voelde me ook een beetje zo van nu zijn we der dan zijn ze weg.

Bollie jij bent een schat maar dat weet je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Dar. Dank je dat je vraagt naar Jos. Nee het was vandaag weer een stuk minder. Jammer want je hoopt dat hij dat gevoel van van de week vast zou kunnen houden. Maar goed, ik kan ook niet alles hebben.
Ik ben blij dat je je vandaag verwend hebt met een heerlijke spaghetti en salade. Dat doet goed en je voelt je gelijk een heel ander mens. Ja ik vraag me af of die sapjes allemaal wel goed zijn hoor. Je doet je lichaam ineens zoveel geweld aan. Maar ikzelf heb vandaag ook alleen maar groenten en vlees gegeten. Dat is ook eeuwen geleden. Moet opletten dat ik die sapjeskoorts niet over ga nemen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,
ik kom me weer even laten zien,
ik lees alles even na en wordt er verdrietig van!

Net nu ik on line wild ekomen om te melden dat het zo goed met me gaat,ik zo happy ben,m,n gezondheid een stuk beter gaat zie ik hoe moeilijk sommigen van ons het ondertussen hebben.
Hoop dat jullie het snel beter gaan hebben!
Lieve Dees,kop op wijfie!

Je bent zo goed bezig!
En ook Alf en Suus!
Jeetje jongens!
Let the sun shine and enjoy!
Don,t give up he!
heb zoveel goede raad van iedereen gehad toen het met mij zo slecht ging!
Yvonne je bent een schat met al je lieve goede en wijze raad en Bol...You have my heart!:heart:

Ben nu in de derde fase van ADB en gaat zo goed met me dat ik bijna fluitend wakker wordt!
Tuurlijk nog m,n momenten maar ermee omgaan wordt makkelijker!
Had je mij dit 3 maanden geleden gezegd dan had ik er nooit mee ingegaan!
Had het nooit geloofd!

Voel me happy,gelukkig,blij en lekker in m,n vel!
Ook zeker dankzij jullie lieve allemaal hier en zeker een paar in het bijzonder!

Dikke kus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, ja dat hoop ik dan maar he, al heb ik er een hard hoofd in.
Dar, je hebt ook gelijk hoor, ik reageer al niet zoveel als eerder, vind het op den duur ook een beetje water naar de zee dragen. Aan de andere kant, ik ken mezelf en een mens in nood wil ik gewoon helpen.
VM, ja inderdaad.... Mmmm lekker, broodje kebab, geniet er van.

Ik heb vandaag eigenlijk heel veel gedaan. Zou je niet zeggen he, ik ben veel op het forum maar tussendoor doe ik wel een heleboel. Wat dat betreft een voldaan gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...